CHAPTER 2

15 1 0
                                    

           Nama budak yang saya tegur tadi tu ialah PARK JIMIN daripada group BTS yang appa saya bagi tahu
semasa dalam kereta.Park jimin pun berhenti daripada dancenya dan datang ke arah saya.Park jimin datang dan ingin berkenalan sahaja.Saya ingatkan dia nak marah saya balik rupa nya nak berkenalan dengan saya.Sekarang saya dan BTS jadi kawan biasa sahaja.

             setelah habis berkenalan, saya
dan appa pulang .Appa tanya saya sama ada saya suka group BTS atau TAK.Saya pun cakap aku tak suka tapi saya anggap BTS tu kawan saya.Saya cakap dekat appa yang saya suka group EXO sahaja dan ingin pergi ke concert mereka tapi appa tak bagi.

        Pada suatu hari,saya dah penat nak melayan perintah appa dan eomma yang mengarut ni.Ada ke appa paksa saya suka kan BTS.Saya dah tak nak paksa juga.Eomma pula suruh
Saya kahwin cepat2.Tiba2 saya ada cadangan.Saya buat keputusan yang saya ingin tinggal di busan dengan nenek saya.Eomma dan appa pun terkejut dengan apa yang saya kata kan tadi.tapi appa dan eomma terpaksa setuju sebab saya seorang je anak mereka.

          Eomma pun call nenek dan memberi tahu yang saya ingin tinggal dengan nenek di busan.Nenek pun setuju dengan cadangan tu.Eomma terpaksa pindahkan saya ke sekolah yang paling pandai di busan.Appa pula mengadakan majlis perpisahan antara saya dan eomma appa.Saya berasa gembira sebab eomma dan appa tak akan atur hidup saya.

            Di busan nenek akan dengar cakap saya.Nenek akan bagi apa je yang saya nak.saya cakap dengan nenek jangan bagi eomma dan appa yang saya selalu keluar rumah.Nenek pun setuju dengan saya.Saya berasa aman semenjak tinggal di busan bersama nenek.Kadang kala eomma dan appa akan melawat saya dan nenek.Eomma dan appa sangat risau tentang saya.Padahal saya sedang berseronok di busan.

MY LOVE DIE AT THE MOON Where stories live. Discover now