kita akan pergi ke bulan pada awal bulan 6 nanti.kami dah sediakan semua barang yang kami harus bawa macam makanan segera,minuman,
pakaian dan banyak lagi yang harus di bawa bila di bulan nanti.Kami terpaksa minta cuti untuk pergi bulan.Kami pergi bulan sebab kami anggap pergi bulan ada honeymoon yang kedua seumur hidup saya dan jihoon.Saya dah tak sabar nak tunguu bulan 6 pergi bulan.Semasa dalam perjalanan kami nampak ada orang cedera di tepi jalan kerana kena langgar oleh kereta.Kereta tu rupa2 kereta kang daniel.
Kang daniel rupa2 nya dah kahwin dengan penyanyi RED VELVET iaitu JOY daripada company SM.Kang daniel tak perasan sebab masa tu budak kena kejar dengan orang.kang daniel pula memandu sambil telefon lepas tu tak focus semasa memandu.
Waktu kang daniel sedang cakap dengan isterinya iaitu joy semasa memandu kereta.Jadi kang daniel kena bayar denda tengah memandu boleh call pula.Saya cerita pada kang daniel yang kita orang nak pergi honeymoon dekat bulan.Kang daniel pun terkejut sebab tak ada orang pergu honeymoon dekat bulan.Kami
Adalah orang yang pertama pergi honeymoon dekat bulan.hari ini adalag hari terakhir kami datang kerja.Lepas tu kami pergi honeymoon di bulan.Kami nak tengok bentuk bulan dan tinggal di sana selama 1 minggu di bulan.tiba2 eomma dan appa saya bagi duit sebelum pergi dan minta maaf takut apa2 yang berlaku semasa perjalanan.Parents jihoon pun bagi duit dan ucapkan selamat tinggal kepada saya dan jihoon sebelum pergu ke bulan selama 1 minggu.
kami gembira dan rasa tak boleh nak tidur sebab tak nak lepas daripada pergi ke bulan.Tiba2 saya mula rasa mual tapi saya tak bagi tahu jihoon sebab saya takut tu saya setakat sakit perut bukan mengandung.Kalau saya mengandung saya tak dapat pergi ke bulan pada tahun ni.
YOU ARE READING
MY LOVE DIE AT THE MOON
FantasySeorang perempuan yang hilang ingatan sehingga terjumpa seorang lelaki yang dikenali sebagai tunangnya masa kecil