Perkhemahan yang diadakan oleh sekolah hanya untuk kelas 2 GRADE 1-10.Hanya beberapa orang je menyertai perkhemahan tu sebab kebanyakkan takut nak berkhemah di
Pulau.Cikgu kata bulan 9 baru boleh berkhemah sekarang baru bulan 7.
Jadi saya boleh persiapan untuk pergi
berkhemah di pulau nanti.semasa di dalam kelas cikgu membahagikan kumpulan kepada sesiapa yang menyertai perkhemahan tu.Saya terpaksa berkumpulan dengan jihoon,
kawan perempuan saya dan kang daniel.Pada mulanya saya tak suka berkumpulan dengan jihoon tapi cikgu kata ada sebabnya cikgu letak jihoon dengan saya.Pada masa saya nak balik jihoon panggil saya dan ajak saya pergi rumah dia tapi saya tolak sebab saya segan nak datang rumah budak lelaki.
Jihoon tak kesah yang saya tak dapat ikut pergi rumah dia sebelum saya pergi jihoon bagi saya coklat dan cakap "rasakan kemanisannya".Saya pun rasa pelik dengan sikap jihoon
dengan saya selama ni.Sikap jihoon
sekarang semakin romantic dengan saya dan perempuan lain juga.
Sekarang jihoon jadi budak yang paling popular,handsome dan pandai di sekolah.SEKARANG BULAN 9......
Yes.Esok dah pergi berkhemah nanti rindu pula dengan nenek sebab pergi perkhemah selama 3 minggu.Sewaktu di dalam kelas Cikgu suruh semua murid siapkan barang keperluan semasa perkhemah di pulau nanti.Malam ni semua mesti datang sekolah pada pukul 8 Malam.Sebab pergi sana naik bas yang cikgu dah tempah.Okay waktu belajar pun dah habis masa untuk balik dan mengemas barang.Semasa di rumah,saya ucapkan selamat tinggal dekat nenek sebelum nak pergi perkhemah.Nenek suruh saya bawa peti kecemasan takut nanti ada berlaku sesuatu.
Pada pukul 8malam,saya dah sampai di sekolah dan menunggu kawan2 saya sampai sebelum menaik bas tersebut.Kawan2 saya pun dah sampai dan saya terpaksa duduk di sebelah jihoon sebab dah tak ada tempat kosong lagi.Semasa dalam perjalan ke pulau tersebut kami semua menyanyikan sebuah lagu di dalam bas.Nama lagu tu ialah PICK ME daripada group perempuan PRODUCE 101.Saya dan kawan2 pun nyanyi dan joget lagu tu paling comel buat tarian tu jihoon.Jihoon rupa2 minat tengok PRODUCE 101 perempuan punya.
Sebab tu lah jihoon tahu tarian tu.setelah sampai di pulau,cikgu dah tempah sebuah hotel yang berdekatan di pulau tu untuk sementara waktu.
Besok tu baru kami mendirikan khemah di pulau tersebut.Setelah habis memasang khemah cikgu mengajak kami mendaki bukit yang berdekatan di pulau tersebut.Semasa mendaki bukit jihoon dan saya kena kejar dengan seekor anjing liar.Tiba2 semasa saya dan jihoon berlari kita orang betul2 dekat tepi bukit.Anjing tu pun datang dekat sebab nak gigit kita orang.Lepas tu kita orang terjatuh daripada bukit tu dan cikgu tak dapat temui kita orang dekat bukit tu.Dengan cepat cikgu call nenek saya dan keluarga jihoon nak bagi tahu yang jihoon dan saya hilang semasa mendaki bukit.
YOU ARE READING
MY LOVE DIE AT THE MOON
FantasySeorang perempuan yang hilang ingatan sehingga terjumpa seorang lelaki yang dikenali sebagai tunangnya masa kecil