saya dan jihoon sedar daripada pengsan kerana jatuh bukit tadi.Rupa2 nya kita orang jatuh betul2 depan pantai.kita orang ternampak sebuah gua saya dan jihoon pun masuk dalam gua tu untuk tempat teduhan buat sementara waktu.
Semasa di dalam gua jihoon memandang saya dan jihoon cakap dia pernah berjumpa dengan saya.Saya pun terkejut mendengar jihoon cakap macam tu sebab saya tak pernah jumpa jihoon seumur hidup saya.Jihoon pun cerita yang saya sebenarnya tunang dia.Saya mula naik gila bila dengar jihoon cakap saya tunangnya.Rupa2 jihoon kata saya telah di tunangkan oleh eomma dan appa.Eomma dan appa kawan kepada parents jihoon jadi eomma dan appa saya membuat keputusan nak tunang kan saya dengan jihoon .waktu pertunangan tu sewaktu saya dan jihoon umur 10tahun.
semasa selesai pertunangan saya dan jihoon.Eomma,appa dan saya terlibat dengan kemalangan.Saya terhantuk sampai saya hilang ingatan.
Eomma dan appa saya tak apa2 saya seorang je yang parah dalam kemalangan tersebut.Jadi sebab tu lah saya tak ingat jihoon yang sebenarnya dia tunang saya.Setelah saya tahu semua cerita yang jihoon cakap saya berasa bersalah sebab tak ingat jihoon.yang pasti jihoon masih ingat saya yang saya ni tunangnya.saya dan jihoon pun tidur di dalam gua tu buat sementara waktu.
Esok tu pasukan penyelamat datang dan menjumpai kami di dalam gua.Pasukan penyelamat tu bawa kami keluar daripada pulau tu dan perkhemahan tu di batalkan di sebabkan kami tercedera semasa terjatuh daripada bukit tersebut.kami pun dah sampai di sekolah dan saya terus balik ke rumah.Saya bagi tahu nenek yang saya dah ada tunang rupanya.Nenek pun terkejut dan tanya sapa yang jodoh kan saya pun cakap eomma dan appa yang jodoh kan.Semasa di sekolah,saya segan berjalan dengan jihoon sebab saya dah tahu yang jihoon tu adalah tunang saya.Tiba2 jihoon pergi dekat depan kelas dan melamar saya di depan semua orang yang ada dekat dalam kelas tu.semua orang yang ada dekat dalam kelas tu pun terkejut dan mereka suruh saya setuju lamaran jihoon.Saya pun setuju dengan lamaran jihoon.Sejak masa tu saya dan jihoon dah jadi girlfriend dan boyfriend.Saya pun cakap dekat nenek yang saya dah berpunya dan nama dia jihoon lelaki yang eomma dan appa tunangkan tu.
YOU ARE READING
MY LOVE DIE AT THE MOON
FantasíaSeorang perempuan yang hilang ingatan sehingga terjumpa seorang lelaki yang dikenali sebagai tunangnya masa kecil