Arkadaşlar biraz ara vermek zorunda kaldım .Biraz uzun bir bölüm olucak ama eminim beğeneceksiniz seviyorum sizi :)
-selam :) yazmış heyecanla cevap vermesini bekliyordum.Mesajı gördü.Çok güzel ee cevap yok mu ! Yazmıyor da kesin cevap vermeyecek.Of keşke mesaj atmasaydım ! Biliyordum böyle olacağını derken mesaj sesi geldi.
Kuzey:Selam
Eylül:Nasılsın :)
Kuzey :İyiyim sen :D
Eylül:İyiyim :D Neden kursa gelmedin :)
Kuzey:Kursa gelmediğimi nerden biliyorsun ki :) ?
Ne yani bu çocuk beni hiç fark etmedi mii !!
Eylül:Yarın kurs var zaten orda konuşuruz :)
...
Eylül:Whatsapp var mı?
Kuzey:05*********
Eylül:Ben numara sormadım ki :)) Sadece whatsapp var mı diye sordum :)
Kuzey :Fark etmez.
...
Eylül:Kendine iyi bak :)
Kuzey:Sende :)
...
Gayet samimi konuşmuştu hatta ilk konuşma da numarasını vermişti.Bu çok güzel haberdi.Hemen Cansuyu aradım.
-Cansuu çok mutluyum çook !
-Noldu?
-Telefon numarasını verdi.
-Oo hade iyisin
-Aynen neyse kapadım ben daha arıyacağım Pelin Aykan Burak Yeliz Yağmur var.
-Kolay gelsin allah akıl versin dedi gülerek telefonu kapattı.
Yarın kursta yüz yüze konuşacaktık.Ne giysem ben daha ilk kez konuşacaktık hatta ben daha ne diyecektim.Büssürü soru birden aklıma geldi.Saçma sapan büssürü soru.
...
Off ya bu saatte kim arar ki?Tabiki Cansu.
-Bu saate ne istiyorsun Cansu ?
-Kızımız Kuzey ile konuşmaya hazır mı ?
-Daha yeni uyandım.
-Kursun başlamasına yarım saat var.
-Ne!? Ben daha hazır değilim !Ben kapatıyorum öptüm canım.
-Tamam canım acele et.
Bu sefer cidden güzel bir kız olarak kursa gidicektim.Siyah mini eteğimi ve kırmızı bluzumü giydim.Siyah küpe ve bilekliğimi taktım.Saçlarıma bir çember taktım gayet güzeldi.Çantamı alıp siyah babetlerimi giyip evden çıktım.Tam çıkarken annem illa laf sokacaktı.
-Hayret erken gidiyorsun?
-Ya demesene öyle anne gidiyorum ben.
-Tamam kızım.
....
Kursa girerken gayet kendimden emin adımlarla yürüyerek içeri girdim.Kuzey ordaydı.Duvar kenarının arka tarafında oturuyordu.Bende duvar kenarına oturdum.İçimden hadi eylül dön arkanı meraba kuzey de.Olmuyor ya off.Hadi tamam hazırım tam arkamı döndüm.Hoca sınıfa girdi.Cidden bende şans yok.Derse konsantre olamıyordum.
-Eylül
-Efendim hocam
-Dersi dinliyor musun ?
-Evet hocam
-Tamam
Kuzey artık beni fark etmeliydi.Tenefüs zili benim son fırsatımdı.Zil çaldı.Sanki aklımdan ne geçse gerçek oluyordu.Arkamı döndüm.
-Kuzey dedim gülümseyerek .
-Efendim dedi her zaman ki tatlı ses tonuyla.
-Artık tanımışsındır beni dedim gülerek .
-Evet dedi .O arada arkadaşları geldi.Kantine gidiyorlardı.Zaten bütün günleri yemek yiyerek geçiyordu.Neyse ya konuşmuş olduk.Kursun ikinci dersi hep onu izledim çok tatlıydı tombul yüzü .Akşam kızlara tek tek anlatmam lazımdı olanları.Derste tahtada olanları yazmak yerine kuzey kalp eylül yazıyordum.Ders bitmek üzereyken bir hoca geldi.
-Haftaya kurs yok çocuklar.Öbür hafta kaldığımız yerden devam ediceğiz dedi.
Nee!! kurs yok muydu.Bir daha ne zaman görücektim ben kuzeyi.Ben dalmışken zil çalmış sınıf boşalmıştı.Bende eşyalarımı topladım sınıftan çıktım.Acaba eve gidince mesaj atsa mıydım ki Kuzey meraba olmaz ya daha yenı ayrılmıştık hemen mesaj atmayım eve gidim yemek yiyim öle atardım en iyisi.
...
Eve geldiğimde çok açtım hemen ne yemek var diye dolabı açtım.Makarna en sevdiğim.Isıttım yemeği.En sevdiğim dizi de vardı annem de evde yok görünüyordu.Makarna tabağımı alıp televizyonun karşısına kuruldum.Dizi bitmek üzereyken doymuştum zaten.O arada telefona mesaj geldi.Zaten kuzeyden değildir .Uykum vardı da .Uyumayı tercih ettim.Yarım saat uyumuşum telefonu elime aldım mesaj Kuzeydenmiş.Nee !İnanmıyorum ne salak bir insanım.Mesajı aça bastım telefon kapandı.Şarj bitti.Kuzey ne yazmıştı ki acaba...
Uzun bir bölüm oldu yeni bölümü de hemen yayınlıcam yazmak çok güzel okuduktan sonra yorum yaparsanız çok memmun olurum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Aşk
RomanceHiç çok sevip gene de sizin olmayan bir aşkınız oldu mu her şeyden çok sevmek ve asla vazgeçmemek.Sizden nefret etse de yine onu istemek.Her dakka onu istemek gözlerini kaçıramamak onun hayaliyle uyumak ve uyanmak.Ne olursa olsun onu istemek.En başt...