O kadar çok yazasım geliyor ki hemen 4.bölümü paylaşmak istiyorum hepinizi çok seviyorum :)
Telefonu hemen şarja koymuş resmen başında açılsın diye yalvarıyordum.Hala o salak şarj oluyor işateti dışında bir şey çıkmıyordu.Acaba ne yazmıştı ki.Bugün mesaj atınca çok sevdiğimi anladım.Baya seviyordum ben bu salak çocuğu ya.Telefon açıldı çok şükür.Hemen mesaja baktım selam eylül yazmış.Gülücüksüz mesaj her zaman samimiyetsiz gelmiştir.Selam :) yazdım.Tam 45 dakka geç cevap vermiştim.Elimde telefon sürekli açıp kapıyordum ama bir türlü mesaj gelmiyordu.Tabi geç cevap yazmıştım.O arada mesaj sesi geldi.Hemen telefonu açtım.
Dersane'den:Bu hafta sonu kursumuz yoktur.Ama dersanemizde sınıf belirleme sınavımız vardır.Her zamanki sınıflarınız da sınava giriceksiniz.Hepinize Başarılar.
Bu mesaj şimdi niye bana geldi ki .O kadar çok kuzeye odaklanmıştım ki düşünemiyordum.Doğru ya annemin numarası yerine kendi numaramı vermiştim.Kuzey dedim durdum onu bu hafta da görücektim.Bu iyi haberdi ama sınıflarımız değişirse ben yapamazdım.Onsuz ne bir hayat ne de bir sınıf düşünemiyordum.
Telefon tekrar öttü.Bu sefer kesin Kuzeyden mesaj eminim derken mesajı açmamla hayal kırıklığına uğramam bir oldu.Bizim kızlar Yağmur ve Pelin 'den.Aynı kursa yazılmışız bu hafta sonu onlarda sınava giricekmiş.Şuan da tek isteğim Kuzey ile aynı sınıfta olmaktı.Kuzey fazla çalışkan olmayan biriydi ben ise derslere önem veren bir kızdım.Ne yapacaktım ben ?
...
Sınav günü sabahıydı.İlk defa özenmeden giyindim.İlk elime gelen kotu ve pembe bluzumu geçirmiştim.Moralim çok bozuktu.Kızlarla buluşup gidicektik.Zil çaldı bizim kızlar hazırdı bile.Her zaman çok neşeli gittiğim kursa ilk defa böyle moralsiz gidiyordum.Pelin senin neyin var dedı anlat bakalım dedi.Bende geç kalmayalım yolda anlatırım dedim evden çıktık.Otobüse biner binmez Yağmur artık anlatacak mısın neden böylesin dedi? Bende Kuzey dedim.Onu çok seviyorum o ise ne bilim sadece arkadaşız gibi davranıyordu.Ve sınıfların değişme ihtimali de vardı.Üzülme biz varız yanında sadece dua et dediler.Kursun önüne gelmiştik.
Sınıfa çıkarken sadece dua ediyordum.Nolur Kuzeyle aynı sınıfta olum nolur diye.Kızlar sonradan başladığı için başka sınıfta sınava giriyorlardı.Onlarla vedalaştık.Sınıfa girer girmez kuzey in giydiği kırmızı tsort direk dikkat çekiyordu.Sanki başka renk yok gibi.Fosforlu muydu o.Her zaman ki gibi sabah sabah tıkınıyordu.Zaten o hep yer.Ama ben bu çocuğun şişmanlığını bile seviyordum.Sınava adapte olmam lazımdı ama.Sınav kitapçıkları ve optikler dağıtıldı.Ne yapsam ismimi falan mı yanlış kodlasaydım.Olmaz anneme ve babama verdiğim söz vardı.Hem o kim ya benim hayatımı etkileyemezdi.Sınav başladı çocuklar diyen öğretmenden başka hiç bir şeyle ilgilenmedim sadece kendimi teste verdim.
...
Sınav bitti sesiyle yeniden topladım kendimi.Gayet iyi geçmişti.Kolaydı tek dileğim Kuzey ve kızlarında sınavı iyi geçsin.Kuzey çokdan sınıftan çıkmıştı.Sanki dersleri çok iyi gibi erkenden sınavı veriyordu.Bahçeye çıktım Yağmur ve Pelin el sallıyorduu buraya gel diye işaret yapıyorlardı.Yağmurun sınavı pek iyi geçmemiş ama Pelinin sınavı iyiymiş.Acaba Kuzey naptı ki ? O arada kırmızı tsortüyle yeterince kırmızı ışık gibi parlayan Kuzey önümüzden geçti.Ben kızlar bakın işte bu çocuk diye gösterdim.Bu ne böyle yaa ilk tepkileri oldu.Beğenmemişlerdi.Olsun ya zamanla severlerdi.Gene hayal kuruyordum o çocukla çıkmam imkansızdı.Ama vazgeçmek yoktu.
Kızlarla bizim eve gidiyorduk.Çıkış kapısında matematikçimizi gördüm sigara içiyordu.Eli ayağı zor tutuyor bir de sigara içiyor üstüne üstelik emekli falan da olmuyordu.Kızlara iki dakka beklemelerini geleceğimi söyleyip matematikçimizin yanına gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Aşk
RomanceHiç çok sevip gene de sizin olmayan bir aşkınız oldu mu her şeyden çok sevmek ve asla vazgeçmemek.Sizden nefret etse de yine onu istemek.Her dakka onu istemek gözlerini kaçıramamak onun hayaliyle uyumak ve uyanmak.Ne olursa olsun onu istemek.En başt...