Uzun süre ara vermiştim hemen geri geldim hep yeni bölümlerle devam ediyoruz.
Sevdiğine pişman eden biri var karşımda en başta sevmiş gibi yapan belki de seven bunu hala çözemedim ama sonra dan sadece platonik kalan ben.Tek taraflı aşk..Okulun sıkıcı günlerinden biri bugünü tek anlamlı yapan okuldan sonra dersane olması.Kuzeyi görmek yetiyor bütün günümün yorgunluğunu alıyor moral veriyor sevmese bile varlığı yetiyor.
...
Okulda pelin ben ve yağmur yürüyorduk.Karşıdan gelen kuzey mi kızlar? ? Hayır kuzeyin ikizi falan olamaz değil mi ama ona çok benziyor bence o kesin ama bizim okulda ne işi var hemde bizim okul formasıyla? Bizim okula gelemez dimi ben aşkımdan kesin herkesi kuzey olarak görüyorum yoksa kuzeyin burda işi ne yani dimi kızlar dedim kelimeleri art arda heyecanla sıralayarak.Bi nefes al kızım ya deyince yağmur ,sakinleşmeye karar verdim.Zaten zil çalmıştı onun kuzey mi yoksa kuzeyin ikizi mi olduğunu ya da delirdiğimi falan öğrenmem lazım.40 dakika saçma bir matematik dersi çekmem lazım ve aklımda bu kadar soru varken nasıl dinlicem dersi ben ya bir an önce zil çalsın tek duam bu daha derse girmeden bitsin istiyorum.
...
Eylülll eylül! ! Diye koridorda bağıran yağmur bizim sınıfa doğru koşarak geliyordu.Yağmur mal mısın adımı niye bağırıyon diye bi atar yaptım arada böyle saçma atarlar yaptığım doğru yani.Kuzey varya ışte.içinde kuzey olan her cümle benim için önemli ve özeldir neyse ee ne olmuş kuzeye?
-Bizim okula gelmiş hemde bizim sınıfa.
-neeeee sen ciddi mısın? ?
-evet ama kötü bir haberim var ya.
-söyle çabuk
-dersaneyi bırakmış okul kurslarına yazılacakmış ikinci dönem yani iki hafta falan sonra.
-Olsun canım ya aynı okuldayız o bana yeter.
Üniversite sınavında tıp bölümünü kazansam bu kadar sevinmem heraldi kuzeyle aynı okulda olmak hayal gibi bir şeydi ama şuan aynı okulda ve yan sınıfımda.Forma çok yakışmış bunu da
söylemeden geçemem.Benim de dersaneyi bırakmam lazım ben sadece kuzey için geliyordum zaten şimdi hiç bir zorunluluk yok artık okul kurslarına gitmem lazım.Eve gidince annemi ikna etmem lazım bu zordu ama sonuna kadar çabalıcaktım.
...
-Anne sana önemli bir şey demem lazım.Ben dersaneyi bırakıyorum.
-Tamam kızım sorun olmaz.
Çok kolay olmuştu.Tabiki de böyle olmamıştı ama olsa ne güzel olurdu ya.
-Anne Ben dersaneyi bırakcam.
-neeeee nedin sen? Bir daha söyle çabuk!
-Dersane the end yani anne.
-o kadar para verdik hem derslerin zaten iyi değil napcan sen yok ole bir dünya falan gideceksin bitti kapandı bu olay.
-Off tamam.
Tabiki de burda bitemezdi hem zaten bugün dersane vardı hazırlanıp gitmeye karar verdim bence son kez ama annemce hep de.Bi kız vardı hep kuzeye bakıyordu onla kavga edebilirdim sonra da dersaneden kaydımı sildirsem güzel olurdu.Hem kızdan intikam falan da almış olurdum.Bu fikirler aklımda iken hemen dersaneye gitmem lazımdı koşarak odama gittim üstüme rahat kıyafet geçirdim zaten kuzey yoktu.
..
Kızım sen bir bana baksana?! Seni bir daha kuzeyin yanında görmücem ilk ve son uyarım kuzeye falan mesaj atmak da yok yoksa böyle kolay kolay kurtulaman benden hadi eyvallah.
Benim sevdiğim çocuğa benden başka kimse yavsıyamaz abi sen kimsin ya ben burda o kadar şey yapım sen gel kuzeye yavsa zaten zor buldum ya gelip benim sevdiğim çocuğu buluyor.sıra dersaneden ayrılmaktı annem bunu duyunca kesin beni gebertecekti ama zaten zorla gidiyordum.
-Merhaba ben eylül 11 c den eylül demir.Dersaneyi bırakmak istiyorum.
-Velinizin haberi var mı?
-Tabiki de var o çok hasta gelemedi de.
(Çok güzel yalan söylerim bu arada)
-tamamdir zaten birinci dönemi ödemişsınız gene de velinize mesaj gidecek haberiniz olsun.
-Tamam çok sağolun iyi günler.
Bu kadar kolay olacağını tahmin etmezdim zaten parayı öde yeter hep para bu dersaneler. bi dakka o velinize mesaj mi gidecek dedi hemen eve gidip o mesaj gelmeden silmem lazım.Off nasıl yetişcem ben ne mal bir kızım bi işi doğru yapamıyorum.
...
Evin kapısının önüne geldim çok şükür otobüsu nerdeyse ben kullanacaktım bu kadar mı yavaş gelir isallah mesaj gelmemiştir anahtarı çıkarıp kapıyı açmak üzere hazırlanırken içerden bir ses geldi. eylülllllllllllllll!!!!!!!!!
Bundan sonra ara vermek yok gene beraberiz okuyan kişiler yorum yaparsa çok memnun olurum hepinizi seviyorum yeni bölümde görüşürüz. <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Aşk
RomanceHiç çok sevip gene de sizin olmayan bir aşkınız oldu mu her şeyden çok sevmek ve asla vazgeçmemek.Sizden nefret etse de yine onu istemek.Her dakka onu istemek gözlerini kaçıramamak onun hayaliyle uyumak ve uyanmak.Ne olursa olsun onu istemek.En başt...