Arkadaşlar uzun bir süredir yazamıyorum okullar açılınca dersler çok yoğun gidiyor.Bu bölümle de Gerçek Aşk hikayesine veda edicem.
Hikayeyi yazarken çok sevdiğim bir çocuk için yazmaya başlamıştım artık o bütün aşk duygularımın hepsi nefret.Bunu o istedi.Kendinden nefret ettirdi.Belki de aşka küstürdü.
Ben her bölümü yazarken içimde bi heyecan vardı şimdi koca bi nefret bu da hikayeyi anlamsız kılıyor bu yüzden size veda etmeye karar verdim.
Bu zamana kadar yorumlarıyla mesajlarıyla benim yanımda olan hep yardımcı olan grup sizi çok seviyorum.Yeni bir hikaye de beraber olucaz .
Gerçek aşk diye bişey yok.Geçici aşk var geçici heves var ama gerçek aşk yok.Asla öldurseler vazgeçmem dediğim kişiden bile vazgeçtim .
En çok da neye üzülüyorum biliyor musunuz ? Saatlerce ağlardım her gece sabahları gözüm şiş olurdu.Yazılı günleri oturur onu düşünürdüm hayal kurardım asla gerçek olmayacak hayaller.Şimdi ona uzaktan bakıyorum ben bu çocuk için.mi koskoca bir yılımı harcadım.O ne yaparsa bende yaptım bussuru ortak yönümüz vardı aslında ama bir türlü sevmedi beni.Aklınıza gelecek herşeyi yaptım.Pankart açmadım bir sanırım.Değer götün kaldırma kuvvetidir sözü çok doğru.Şimdi ise o mutlu gene her zaman ki gibi.Ben ? Ben .. Cevap bile veremiyorum.Artık kimseye bu kadar değer vermiyorum.Çünkü artık karşılıksız olacak diye korkuyorum.Herşeye rağmen bana çoğu ilkleri o yaşattı.Herşeye rağmen yine de içimde bir gram nefret yok.Belki en başta nefret doluyum dedim ama insan eskiden aşık olduğu kişiye nasıl nefret etsin sadece artık koskoca bir boşluk.
Seni seven o içimdeki çocuğun elini bırakalı çok oldu.Artık sana ayırdığım günleri doldurdum.Bugün sondu.CANIN SAĞOLSUN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Aşk
RomanceHiç çok sevip gene de sizin olmayan bir aşkınız oldu mu her şeyden çok sevmek ve asla vazgeçmemek.Sizden nefret etse de yine onu istemek.Her dakka onu istemek gözlerini kaçıramamak onun hayaliyle uyumak ve uyanmak.Ne olursa olsun onu istemek.En başt...