-İLK MESAJ-

397 28 15
                                    

Arkadaşlar yorumlarınız için çok teşekkür ederim.Hepsini dikkate almaya çalıştım.İşallah beğenmişsinizdir :) <3

Dün nefret ede ede gittiğim kurs bugün öyle güzel geliyordu ki.Sabahın köründen kalktım bütün kıyafetlerimi yatağın üzerine yığdım.Elbise olmaz çok şık pantolon çok kötü oldu bluz off olmadı ne giycektim ben ya.Geç kalmak istemiyordum.Çiçekli elbiseyi üstüme geçirdim.Şık falan idare edecektik artık.Tatlı kız gibi görünmek istiyordum.Saçlarımı sağ tarafa ayırıp örmeye başladım.Hafif de makyaj yaptım tabi.Sabah erken kalkmama rağmen kahvaltı edecek vakit kalmamıştı.Dolaptan yolda yemek için çikolata aldım.Tam ayakkabılarımı giymeye kapıya çıkmıştım ki annem bağırmaya başladı.

-EYLÜLLLL !!

-Efendim annee?

-Bu odanın hali ne !Çabuk buraya gel !

Bir de odayı mı toplayacaktım ben ya. Olmaz ya geç kalırdım bugün geç kalamazdım.''Kursumm var anne gitmem lazım.Gelince söz öptüm ''diyerek çıktım evden.Yoksa o odayı toplamak mı kabus gibi bir şeydi.

Dün tanıştığımız kızı aramak için çantamdan telefonumu alıcaktım.Bi dakka telefon yok olamaz evde kalmamış olsun lütfen.Hayır burda da yok.Off evde kalmış.Ben de ki şans bu kadar olur.Eve geri dönersem annemin lafları ve odayı toplamak vardı ama telefonda vardı.Adını bile bilmediğim çocuk için telefonumu evde bırakmayı göze alıyordum.

...

Otobüs kursun önüne yaklaşıyordu.Birden heyecan bastı.Hemen çantamdan aynayı çıkarıp saçlarımı kontrol ettim.Düzgündü.Ama elim titriyordu.Neyse sakindim.Tatlı kız moduna döndüm.Otobüsten indim.O arada başka otobüsten inen cansu hemen yanıma geldi

"Hani birlikte gelecektik ya neden telefonu açmadın" dedi.

-"Telefon evde kaldı ya kusura bakma canım" diyip geçiştirdim.

Birlikte sınıfa yürüdük.Sınıfa girdiğimde dünkü çocuk yoktu.Emin olmak için bir daha baktım yoktu cidden.Ben boşuna mı hazırlandım ya.Bütün moralim bozulmuştu. Sadece eve gitmek istiyordum. Cansu'ya seslenip "Ben eve gidiyorum, hoca sorarsa rahatsızmış dersin." dedim.Cansu olmaz neyin var falan büssürü soru sorarken ben Cansu lütfen sonra konuşalım dedim ağlamaklı sesimle.

...

Evin kapısının önüne geldiğimde odamı toplamadan evden çıktığım aklıma geldi. Derin bir nefes aldım ve eve girdim.Şuan onu düşünemezdim. Annem meraklı gözlerle bana bakıyordu. 

-Bu saatte evde ne işin var !?"

-Yorgunum biraz odama çıkıp dinlecem. 

-Sonra konuşcaz senle.

Kendimi cidden hasta gibi hissediyordum.O kursa gelmeyince hiç bir şeyin anlamı yok gibiydi.Müzikler bile çok anlamsız geliyordu.Çok heyecanla denediğim kıyafetler bir anda gözümde dağ olup büyümüştü.Dolabı açtım hepsini tıktım kapattım.Kafa dağıtmaya ihtiyacım vardı.Leptobu açtım.Kimseyle konuşmak istemiyordum.Kursun sitesine bakıyordum boş boş.Kurstakilerin isimleri ve fotorafları ! Burdan o çocuğu bulabilirdim.Kesinlikle ! Hemen bakmaya başladım çok kişi vardı sabırla bakıyordum.

-Buldumm.OLEYY !! evde çığlık atıp bağırıyordum.O an benden mutlusu yoktu.Kuzey Tuna.Hemen faceye girip eklicektim.Heyecanla girerken  elim ayağıma dolaşıyordu.Aramaya Kuzey Tuna yazdım..Hemen arkadaşlık isteği gönderdim.Çok arkadaşı vardı 2000 den fazla .Anında kabul ettti.Ama beni tanımasına imkan yoktu.O zaman herkesi ekliyordu.Neyse şuan sorun bu değildi. Mesaj atmak için ne yazsam diye düşünüyordum.Daha hiç konuşmamıştık.Ben onu seviyordum.Onun benden bile haberi yoktu.

Selam :D yazdım çok samimi oldu. Selam :) bu daha iyi.Mesajı gönderdim.

-Selam :)

-(Yazıyor ...)

Devamı 3.bölümde. Bu bölüm için tavsiyelerinizi bekliyorum.

Gerçek AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin