Lita liep achter Ino, Naruto en Shino aan terwijl ze een beetje panisch voor zich uit keek. Wat als ze een missie kreeg met hen? Hoogstwaarschijnlijk.. Voorzichtig keek Lita naar Naruto die verveeld achter Shino aanliep.
Shino was het probleem.
Lita had een vreselijke hekel aan insecten. Oké, als ze één mier over straat zag lopen, dan was het misschien nog niet zo erg. Maar als ze een heel nest mieren zag ging ze bijna over haar nek. En het zou dan ook niet zo erg zijn als Shino de koning was van maar één of twee Chakra-etende beestjes, maar na zijn stunt bij die leuke Chunin examens begon ze Shino te vermijden. Toen was ze er namelijk achtergekomen dat Shino's hele lichaam vol zat met insecten. Dat was zowat het engste moment van haar leven...
"Hé Lita! Waarom loop je zo langzaam?!"
Lita keek op. Naruto stond naar haar te zwaaien.
"Oh, eh, ik kom al!" riep Lita terug. Snel rende ze naar hem toe.
"Dus," begon Naruto. "Wat had je nou eigenlijk gezien op het dak? Een zeldzame vogel of zo?"
"Oh, haha, ik dacht alleen maar dat ik iets.. Zag blinken, da's alles."
"Was het geld??"
"Nee, het was niets."
"Ew. En eh, hoe is 't eigenlijk met je training? Ik bedoel, je was zo lang weggeweest, heb je je training wel weer kunnen oppakken?"
"Ja hoor. En trouwens, ik ben wel gewoon doorgegaan met trainen toen ik er niet was."
"Ah, mooi zo! Heb je nog nieuwe jutsu's geleerd?!"
"Een paar."
"Vetgaaf!"
Lita keek Naruto vrolijk aan en snel gingen ze naar de Hokage.
Shino klopte op de deur.
"Binnen!" klonk de stem van Lady Tsunade.
Lita volgde Shino, Naruto en Ino de kamer in en ging naast Ino staan. Ze keek verbaasd toen ze nog een persoon in de kamer zag. Het was een vrouw met donkerpaars haar en bruine ogen. Lita dacht na. Waar kende ze haar toch ook alweer van...
Ze hoefde daar niet zo heel lang over na te denken.
"AAAAH!!" schreeuwde Naruto uit terwijl hij angstig naar haar wees. "JIJ BENT DIE ENGE VROUW VAN DE CHUNIN EXAMENS!!!!!"
Oh ja, daar kende ze haar van.
De vrouw kreeg een vreemde grijns op haar gezicht toen ze Naruto zag.
"Oh ja! Dat herinner ik me nog als de dag van gisteren..."
"A-Anko Mitarashi Sensei.." zei Ino langzaam.
"Waarom ben jij hier?!" riep Naruto uit.
"Goede vraag," mompelde Lita. Die vrouw was een totale psychopaat, voor zover ze zich kon herinneren!
"Luister allemaal!" riep Tsunade uit. "Ik stuur jullie uit op een missie! Shino Aburame! Ino Yamanaka! Lita Leronaji! Naruto Uzumaki! Jullie vieren werken onder Anko tijdens jullie volgende missie!"
"Wat?!" riep Lita uit.
"Wij vieren op een missie?!" zei Naruto verbaasd.
"Het is wel een beetje een vage groep, denkt u niet?" voegde Ino eraantoe.
"Op zich wel!" riep Lita weer.
Shino zei, zoals gewoonlijk, niets.
"Stilte!" zei Tsunade. "Kijk, ik heb lang na zitten denken en ben tot de conclusie gekomen dat dit team het beste is voor deze missie. Dus gebruik jullie talent en voltooi deze missie!"
Snel raapte iedereen zichzelf bij elkaar.
"Oké!" riepen ze uit.
Tsunade keek met een enorm vage tevreden blik naar de Genin. Naruto deed zijn armen over elkaar en leek even na te denken.
"En toch klopt er iets niet," mompelde hij.
"Geen geklaag over een vaststaande missie!" riep Anko uit terwijl ze zich omdraaide en Naruto op nogal pijnlijke manier bij zijn oor pakte.
"AU AU AU OKÉ OKÉ!!!!!" schreeuwde Naruto half jankend.
"Mooi, we vertrekken meteen! Bereid jullie voor en dan verzamelen we bij de poort."
"Roger!"
Joepie, dacht Lita terwijl ze panisch naar Shino keek. Een missie met deze gasten. Oké, Lita mocht Naruto wel. Hij was wel aardig.. Maar ze had nog nooit eerder een missie met hem samen gedaan.
Naruto hield zijn oor vast en Ino keek hem een beetje bezorgd aan. Shino keek alleen maar toe. Ze liepen de kamer uit en Lita liep voorzichtig achter hen aan. Ze kon maar beter snel naar huis gaan om haar spullen in te pakken.
JE LEEST
Lita's Missions with Naruto and Others!
HumorLita is een ninja uit de Hidden Leaf Village. Ze is een poosje weg geweest, maar met haar nieuwe jutsu is ze nu weer klaar om verdere missies te voltooien!