Jisoo'dan
Sabah kalkınca kızlar kahvaltıya çağırmış ancak gitmemiştim. Neden mi? Açıkçası benim bir sırrım var ve bunu hiçkimse bilmiyor tabi merak ettiniz siz aslında size söylesem bir şey olacağını sanmıyorum o yüzden söylüyorum. Ben 4 yıldır Jin'i seviyordum. Hatta mesaj bile atmıştım tabi idol olduktan sonra değil stajyerken ancak o nazik bir dille beni reddetmiş ve arkadaş olmak istemişti ama ben istememiştim yani sevdiğin insanla nasıl arkadaş olursun ki,canın yanarken.Canım çok yanıyordu, hani çakmağı yakmaya çalışırken yanlışlıkla elinize değer ya ateş işte ordaki yanma hissi Jin'i her gördüğümde oluyordu. Artık bıkmıştım. Beni görmemesinden,görse de o mesaj atanın ben olduğumu bilmediği için masumca bakmasından; her şeyden bıkmıştım beni görmesini,farketmesini istiyordum. Ve anlık bir kararla ona mesaj atmaya karar vermiştim. Belki de o da beni seviyordur hı?
Jichu_bp:Selam Jin!
Eatjin:Selam,kimsiniz?
Jichu_bp:Ben blackpinkten Jisoo tanıyamadın herhalde...
Eatjin:Ahh evet kusura bakma, kullanıcı adın değişikte eheuehe
Jichu_bp:Önemli değil nasılsın?
Eatjin:İyiyim teşekkürler siz?
Jichu_bp:Saygı ifadesi kullanmana gerek yok doğal olabilirsin:) ayrıca tşk ben de iyiyim
Eatjin:öhömm tamam ozaman neden mesaj attın jisoo?
Jichu_bp:Hee o mesele mi şey yüzünden ya
Eatjin:şey?
Jichu_bp:şey işte... Off neyse artık bıktım ve sana söyleyeceğim
Eatjin:neyii?
Jichu_bp:SENİ SEVİYORUM JİN!!Jichu_bp Eatjin kişisini engelledi.
Evet yaptığım çok aptalca ancak engellemessem daha çok utanacaktım neyse diyerek utanmamı geçirmesi için uyumaya çalıştım.
Jin'den
Aslında en başından Jisoo olduğunu biliyordum sadece meraklı gözükmemek için öyle yazmıştım neyse o şey şey şey diyince sinirlenmiştim ne olmuştu da böyle yapıyordu derken mesaj attı telefonumu elime alıp bakınca şok olmuştum.
Jichu_bp:SENİ SEVİYORUM JİN!!
2 yıldır platonik olduğum kız beni mi seviyordu yani tam mesaj atıp çıkma teklifi edecektim ki bir bildirim daha gelmişti
Jichu_bp kişisi sizi engelledi.
Bu ne demekti şimdi. Hemen gidip jungkook'a sordum o ise bana
-oo yenge hayırlı olsun ancak seni engellemesinin sebebi utanmasıdır sonuçta senin yazman daha iyi olurdu o bir kız çok aptalsın hyung
diyince terliği kafasına geçirmiştim ve hemen fake hesap açıp jisoo'ya yazdım.Jinsoo.love:BEN DE SENİ SEVİYORUM JİSOO BENİMLE ŞUANLIK ÇIKIP SONRA EVLENMEYE VAR MISIN?!!!!
Diğer bölümde birleşecekler ve olayı whatsapp'a taşımayı düşünüyorum yani ondan sonra tabiki instagramda olacak ancak ikisi birlikte neyse çok uzattım görüşürüüzzzzzz🖤🎙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANGTANPİNK
FanfictionHikaye hiçbir hikayeden kurgulanmamıştır. Yoonnie~ Jirose~ Jinsoo~ Lizkook~