4FİNAAL!

3K 129 46
                                    

3 yıl sonra
Lisa'dan

O fan buluşmasının ardından koca 3 yıl geçmişti. Ve biz bu 3 yılda çok değişmiştik. Mesela BTS ve Blackpink birleşmiş, BANGTANBLACK olmuştuk. Aslında BANGTANPİNK olacaktık ancak erkekler pembe ne diyerek itiraz etmiş ve black olmuştu.
Sonra JinSoo çiftimiz evlenmiş ve 1 çocukları vardı. Çok minnoş değil mi? Ancak çocukları maşallahı var yani 4 kilo doğmuştu. Ve hala çocuğu ayı gibi besliyorlardı. Hele Jin oppa! Yoonİe çiftimiz ise geçen sene evlenmiş ve Jennie unnie hamileydi. Cidden çok hızlıyız DQĞXÖQĞDÖQĞXÖEŞÇX
Jennie unnienin hamile olması, Ahh çok iğrençti. Jisoo unniede bu kadar çekmemiştik. Kendisi hamile kaldığını öğrendiğinden beri birilerine laf sokuyor, sonra o kişi ona laf sokunca ağlayarak "hamile kadına bu söylenir mi bee" diyerek kendini acındırıyordu, sonra iki de bir "benim çocuğum erkek ya da kız hiç farketmez babası gibi çakma swag olacağına anası gibi gerçek swag olsun" diyerek Yoongi oppayı delirtiyordu. Çakma swag demesinin nedeni ise Yoongi oppa Jennie unnienin hamile olduğunu öğrendiğinden beri Jennie unnienin kuyruğu olmuştu. Jennie unnie nereye giderse misafirlikteki annesinin eteğini tutup peşinden ayrılmayan çocuk gibi olmuştu. Ona acıyordum.

Şuan ise Rose unnie ile ben yani JiRose ve LizKook çifti, çifte düğün yapıyorduk.

X-Sen Lalisa Manoban, Jeon Jungkook'un karısı olmayı kabul ediyor musun?

Lisa-YILDIZLAR SÖNENE KADAR EVEET!

Jennie-Hey o benim lafımdı, ühühü şuan bir şey de çakma Yoongi!

Yoongi-şimdi de çakma Yoongi olduk vay aq.










İLK KİTABIM BİTTİ BEE!
Yaşlandık:")

Gerçekte de böyle olduğunu düşünsenize, ÇOK TATLI DEĞİL Mİ^-^

Bu kitabı beğenerek,beğenmeyerek okuyan herkese çok teşekkür ederim.

🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🌙🌙🌙BLACKPİNK🌙🌙🌙BTS🌙🌙🌙❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
❣️❣️❣️BLİNK!❣️❣️❣️❣️ARMY!❣️❣️❣️🎈🎈BANGTANBLACK/PİNK?🎈🎈🎈🎈🎈💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘🖤🖤🖤너를 사랑해🖤🖤(seni seviyorum)🖤

BANGTANPİNKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin