Lisa'dan
Ahh başım çatlıyor. Yavaşça yataktan kalktım ve oturma odasına geçtim. Sanırım daha kızlar uyanmamıştı,ben de televizyonu açıp çizgi film izlemeye başladım. Aa dün suga oppada kalmıştık değil mi? Şimdi dün suga oppa herkesin içinde yani herkesin içinde derken arka tarafa geçmiş ama orda da içki içenler vardı. Ve suga oppa ağlıyordu. Hemen yanına gittim ve ne olduğunu sormuştum o ise ağlayarak en çok şok olacağım cümleyi söyledi. JENNİE UNNİEDEN HOŞLANIYORMUŞ!! İnanabiliyor musunuz?? Ben şok olmuştum çünkü. Ancak kimseye söylememi ve onu unutacağını söyledi ben de zorlamadım. Parti ise harika geçmişti herkes bizi izlemişti resmen yani nasıl desem kai evet oppa değil çünkü beyni yok. Her neyse kai joy ile dans etmek için romantik bir şarkı açmıştı ancak bizim grubun anırarak ve bağırarak konuşması ile o dansın bir önemi kalmamıştı. Partinin ileri zamanlarında ise çok bir şey olmamıştı. Sadece Jungkook bağırarak beni sevdiğini söylemiş ve çıkmaya başlamıştık, sonraa hoseok oppa direk dansı yapmıştı, jennie unnie ise ahh o en reziliydi. Kai oppanın ağzını açıp tükürmüş ve sonra da elini yalattırmıştı sonra ise bağırarak "TÜKÜRDÜĞÜNÜ YALARSIN" diye bağırmıştı. Tabi şuan hatırlar mı bilmem. Çünkü en az içen ben ve jimin oppaydı en fazla içen ise oppam,jennie unnie ve namjoon oppaydı ancak namjoon oppa sadece içmişti bir şey yapmamıştı. Neyse diyerek gruba girdim.
BANGTANPİNK GRUBU KONUŞMALARI^.^
Lisa:günaydın veletleerJungkook:gğmeydın alkım
Lisa:jungkook bebekler böyle konuşmuyor kendine gelir misin sevgilim
Jungkook: AĞAĞAĞA SEVGİLİM DEDİ
Lisa: insanı böyle kendine getiririm;)
Rm:günaydın ergenler
Lisa:üstüme alınmıyorum
Jisoo:günaydıııııııın bangtanpink
Rose:günaydıııın^_^
Jimin:günaydın aşkım
Jisoo:bize günaydın yok mu chimchim-,-
Jimin:günaydın:))
Jisoo:adam ol böyle. Ee benim hayatım nerde?
Jin:burdayım aşkım ve günaydıın
Hoseok:BENİM PEMBE DONUM NERDE?!!
Rose: 🤭
Lisa:🤐
Jisoo:😐
Jin:jisoo gözlerini kapat aşkım bakma bu iğrenç mesajlara
Jisoo:😑
Suga:aq mesajlarınız yüzünden uyandım neyse günsudın
:gonaydın
:gğnaydın
:gpnnaydın
:günaydın aqJennie: HANGİ APTAL TELEFONUMUN AMINAKOYDU?!!!
Suga:benim, bir şey mi söyleyeceksin
Jennie:evet
Suga:söyle
Jennie:bir şey
Lisa:ağlıyorum
Rose:unnie FLQÜXŞAÜDÇSİCÇ
Jisoo:bazen neden diye soruyorum.
Namjoon:terket burayı!
Jennie gruptan çıktı.
Namjoon: AQ CİDDİYE ALDI DOSĞSÖAĞDÇAŞFÇSİCÇAİVÇFŞVÇ
Tae: aptallar kız küstü size-,-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANGTANPİNK
FanfictionHikaye hiçbir hikayeden kurgulanmamıştır. Yoonnie~ Jirose~ Jinsoo~ Lizkook~