Jisoo'dan
-Hey nerde bu kız
Nm-nerde olduğunu bilmiyorum ama bulunca sağ çıkacağını sanmıyorum ne demek bize haber vermeden bara TEK başına gitmek
L-bakın jennie unniem sizin ona alıştığınız gibi hemen size alışamaz bu konularda ona anlayış gösterin, şimdi etrafa dağılalım ve arayalım
Jk-sevgilim haklı hadi
Şuan ne mi oluyordu? Nayeon'un beni araması ile bara gelmiştik tabi erkekler bize haber vermeden bizi takip etmişler! Her neyse JENNİE ORTALIKTA YOK! Herkes dağılırken biz de Jin ve Namjoon ile barın arka tarafına gitmeye başladık. Tabi karşımıza çıkan Bambam ve kucağında boynu mosmor olan Jennie ile olduğumuz yere çakılı kalmamız bir oldu.
Js-NE OLDU ONA? BU HALİ NE BÖYLE! SEN ONA NE YAPTIN BÖYLE, HERKESTEN BEKLERDİM ANCA-
Bm-HEY HEY BEN BİR ŞEY YAPMADIM!
Nm-KİM YAPTI LAN O ZAMAN
Diyip yakasına yapışan namjoon ve onları ayırmaya çalışan jin...J-Namjoon dur iki dakika, sen de anlat kim getirdi bu kızı bu hale o zaman?
Bm-bakın biz mark ve jackson ile bara gelmiştik. Sonra ben telefon görüşmesi yapmak için dışarı çıktım. O sırada burdan çığlık sesleri gelince buraya geldim ve 5 tane adam Jennie'nin etrafını sarmış adamların en yapılısı ise Jennie'yi duvara yaslamış boynunu emiyordu. BEN ONU KURTARDIM YANİ! ŞİMDİ ÇIKIN DA EVİNE GÖTÜREYİM!
Gözlerim işiyordu. Hem de fazlasıyla hangi piç oğlu bunu Jennie'ye yaptıysa onu gebertecektim. Öldürecektim. Hapishanede çürüyecekti yavşak erkek orospusu!
Ön tarafa, bambam arkada olarak gidince bizimkiler oradaydı. Bizimkiler tam konuşmak için ağzını açtılar ki Jennie'yi görene kadar...
Erkeklerin hepsi şok olmuş bir biçimde, tae'nin gözleri dolmuş,suga'nın gözlerinden ateş fışkırıyordu,kızlar ise ahh onlar hemen buraya gelip olayı soruyorlardı daha doğrusu çalışıyordu. Ağlamaktan konuşamıyorlardı ki:(R-Unnieme nol-noldu böyle o-o iyi m-mi?
Kızlara ne diyecektim şimdi? Taciz mi edildi? Boynunu mu çarptı duvara?
Taciz edilme düşüncesi yine beynimi ele geçirince yere çöküp daha fazla ağlamaya başladım. O sırada Lisa Bambam'a bağırıyordu.L-NE OLDU UNNİEME BAMBAM HEMEN AÇIKLA!
Bm-bak Lisa bunu benim söylemem olmaz.
Lisa yanıma diz çöktü
L-unnie, jennie unnieme n-noldu hı? İ-iyi değil mi?
J-Lali-
Dememe kalmadan ağzımdan kaçan hıçkırık ile daha fazla ağlama eşliğinde Herkes olayı anladı. Erkekleri küfür etmeleri, Tae'nin elinden şekeri alınmış çocuk gibi ağlaması, suganın eli kırılıncaya kadar duvara attığı yumruklar, Rose'nin bayılması,Lisa'nın duvarın köşesinde ağlamaları... cidden iğrençti. Aklıma gelen fikirle hemen bambama döndüm.Js-sen jennie'yi eve götürebilirsin değil mi?
Bm-tabiki
diyip gidecekkenJs-he bir de bunu kimseye anlatmazsan?
Bm-söylemem merak etme
Bambamla Jennie gidince bizimkilere döndüm ve
Js-HEY AĞLAMANIN ZIRLAMANIN BİR ANLAMI YOK! ŞİMDİ HEP BİRLİKTE O ADAMLARIN İCABINA BAKIYORUZ
diyince sanki herkes bunu beklermişçesine arka tarafa uçtuk. Suganın gittiği gibi kafa atması,
Jungkook'un adamın her yerini teklemesi,
Jin'in yerdeki taşı alıp adamın her yerini morartması,
Lisa'nın ve benim aynı adamın hem erkekliğini tekmelememiz hem de kafasını ısırmamız ile iş hallolmuştu.
Namjoon ile Hoseok ise onları arabayla karakola götürmüştü. Biz de arabaya geçince arabada baygın bir Rose ve saçını okşayan bir Jimin. Ne olursa olsun BTS hep bizim yanımızdaydı. Minnettardım onlara...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANGTANPİNK
FanfictionHikaye hiçbir hikayeden kurgulanmamıştır. Yoonnie~ Jirose~ Jinsoo~ Lizkook~