Jennie'den
Erkekler hazırlanmış aşağıda beklerken biz de konsere hazırlanıyorduk. Jisoo ve rose saçını yaparken, Lisa makyaj yapıyordu. Ben ise ayakkabı seçiyordum. Bu kızlar çok yavaştı😑
Aynada hepimize bakınca aklıma gelen şeyle sırıttım ve kızlara anlattım. Şimdi aşağı erkeklerin yanına inecektik ve hepimiz oppa diye bağıracaktık, onlar sevgililerine ben de kaime-köpeğime- sap tayfada üzülüp gebericekti. HARİKA FİKİR DEĞİL Mİ!
Kızların giydikleri~
Aşağı indiğimizde erkekler ağızları açık bakarken biz kızlar 'oppa' diye bağırarak sevgililerimize sarılmıştık ve şuan farkettim Kai kilo almıştı, diyete mi soksam ki🤔Sap tayfa ağlarken biz sevgililerimizle ilgileniyorduk.
Arabaya binince herkes sessizdi. Ta kii
L-JUNGKOOK BUGÜNKÜ KONSERDE SAKIN KASLARINI AÇMA!
Jk-ama aşkım ne yapayım açmazsam fanlarımız düşer.
L-Bana ne jungkook bundan! Ben seni BTS'ten kıskanırken bir de konserdekiler görüyor, onu geçtim diğer ülkelerde yaşayan insanlar da YouTube denilen illet yüzünden görüyorlar. Açmayacaksın!
Jk-açacağım aşkım.
L-BENİMLE SAKİN SAKİN KONUŞMA!
Jk-tamam aşkım.
L-AİSH!
Jk-ben ne yaptım şimdi-,-
Konser bitince
Whatsapp grubuLisa-AÇMA DEMEME RAĞMEN DEMEK AÇTIN JUNGKOOK?!
Namjoon-sakin ol Lisa, ayrıca o açmasa ben açardım.
Lisa-BU YÜZDEN SENİ BTS'ten KISKANIYORUM! Pis fırsatçılaaaar. Buldunuz tabi gül gibi sevgilimi,kullanın kullanın atın di mi?
Jungkook-aşkım kimsenin beni kullandığı yok sakin ol. Hem yarın sana sürprizim var;)
Lisa-SÜRPRİZ Mİ?! AAY HEYECANLANDIM! Ama dur ben trip atıyordum. GİT BTS'E SÜRPRİZ YAP SEN!
Jennie-Suga- ikinizin aq!
Jennie-senin de aq.
Suga-senin de aq demicem:)
Jennie- -,-
Suga-dememi mi isterdin yoksa;)
Jennie-hı aynen
Suga-SEN CİDDİ MİSİN?!
Rose-LAN FKAPDLAĞDŞAĞFÇSĞFÖSĞFÇSŞFÇWİSŞCÖDŞGLDLCLDC
Jennie-siktir git suga
*Jennie çevrimdışı
Jin-bu çocuğu tanıyan var mı?
Tae-bu adamı tanıyan var mı? Şayet ilk defa bu kadar safıyla karşılaşıyorum😞
Jungkook-hyung bu sefer cidden aptaldın.
Suga-siz iki velet iki seçeneğiniz var! Ya ölüm ya ölüm:) şimdi yanıma gelin!
Jungkook-tae- gelmezsek?
Suga-kızlar hakkınızı helal etmeyin bu kıçı yırtıklara!
*Suga, jungkook, tae çevrimdışı
Jisoo-KIÇI YIRTIK NE CKWĞXLQĞDLQĞDÖQŞDÖQŞÇDWŞÇFŞSÖCŞWÖCLDLCLRLFLR LİSA KOCAN ELDEN GİDİYEAAH!
Hooop selam:)
Nasıldıı? Hakkınızı helal ediyor musunuz dkqğdlqğcöeşc
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANGTANPİNK
FanfictionHikaye hiçbir hikayeden kurgulanmamıştır. Yoonnie~ Jirose~ Jinsoo~ Lizkook~