× Gülerken boğma beni, ×

93 12 3
                                    

Her hücrem can vermiş, yaşayan bir ölü gibiydim. Yoongi'nin son söylediklerinden sonra epey bir zaman geçmişti ama sözleri beynimde dönüp duruyordu. Bana yakın olmayan benliğini benden daha da uzaklaştıracaktı. Bu mümkün müydü? Ben ondan uzak durabilir miydim ki?

Yaşanan o günden sonra okula gitme isteğim yok olmuştu resmen. Her gün güç bela bir şekilde okula gidiyordum ama bunalmıştım. Ara sıra Jungkook yanıma gelip neden durgun olduğumu sorsa da, sadece biraz rahatsız olduğumu söyleyip geçiştiriyordum. Evdekiler ise her şeyi biliyorlardı. Aslında gizlemek istemiştim ancak o gün iki göz iki çeşme bir şekilde ev gittiğimden her şeyi dökülmek zorunda kalmıştım. Ahh, hayatım bu kadar boktan olmak zorunda mıydı...

08.47... SinB'nin birazdan gelip başımda dikileceğinden adım gibi emindim. Bir sürüngenin bile benden daha hızlı hareket ettiğine emin olduğum bir şekilde yataktan kalktım. Odada ki dev aynanın önüne geçip başta savma bir şekilde kendime göz gezdirdim. Evet, herzaman ki gibi berbat göründüğümü tescillemiştim. Sinb'nin koşar adım sesleri koridoru eli geçirmişti. Bitmek bilmeyen enerjisi ile evde adeta hüküm sürüyordu. Bir hışımla odama daldığında sadece göz devirmekle yetindim. "Kapıya vurma geleneği sadece ebeveynlerin odasına girerken takınacağın bir adap meselesi değildir bilir misin?" Sinb yüzünü buruşturmuştu. Eminim o güzel beyninin içinden 'yine ne diyor bu yer elması' diye geçiriyordur. Donuklaşan yüz ifadesine bakacak olursak eğer belki de sadece sabah sabah söylediklerimi idrak etmeye çalışıyordu. Kafamı onaylamaz bir şekilde sallayıp, yanından geçerek onu alev alan beyni ile odada tek başına bıraktım. Salon yine tüm ihtişamıyla güzel ablalarım tarafından ele geçirilmişti. Her biri bakışlarını sadece televizyon ekranına sabitlemişti. Hepsinin gıkları çıkmadan izleyecekleri bir film dahi olmayan ablalarım, birileri tarafından hipnoz mu edilmişti? Sakince yanlarına yaklaşıp neye bu derece odaklandıklarına bakındım.

"BTS üyesi Min Yoongi, Han nehri yakınlarında bir güzelle görüntüledi. Kim olduğu henüz tespit edilemeyen güzel milyonlarca insanın aklında soru işareti uyandırdı! Şirket ise henüz bir açıklamada bulunmadı. Sizce bu gizemli kız kim?"

(bu tarz fotoğraflar ve arkada Han nehri düşünün çöxödsçöcsnhs)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(bu tarz fotoğraflar ve arkada Han nehri düşünün çöxödsçöcsnhs)

Beynimde başlayan uğuldamalar ile yan tarafımda bulunan masadan zar zor destek almıştım. Haberi sunan adamın dediklerinden sonra ekrana yansıyan fotoğraflar gözümün önünde bulanıklaşmaya başlamıştı. Kızın beline doladığı kolları ile gayet samimi görünüyorlardı. Bir sonra ki fotoğrafta tüm yüz hatlarına asimile ettiği gülüşünü karşısında duran kıza sunuyordu. Tüm bedenimin titrediğini hissediyordum. Boğazıma takılan hıçkırık nefes almamı zorlaştırıyordu. Bu güzel gülüşünü hiçbir zaman bana bahşetmeyecek olması kalbimde ki acıyı körüklemişti. Bir kaç saniye sonra yere yığılarak ağlama krizine girmiştim.

You Never Walk Alone |°Suga×Umji°|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin