Prolog

135 7 1
                                    


     Întrebați-mă care sunt cele trei lucruri pe care le iubesc cel mai mult și răspunsul e așa de simplu încât, practic, mi se rostogolește singura in gura: sa lovesc mingea cât mai departe pentru echipa mea de softball, sa desenez un șir mortal de caricaturi și... a, da — sa fac o femeie sa-și dea drumul așa tare încât sa vadă stele verzi.
    
N-am sa va mint. Ultima e departe preferata mea, la kilometri distanță de următoarea. Sa provoci unei femei un orgasm de sa-și inclesteze pumnii in cearceaf, sa i se coopteze degetele de la picioare,să-i fac creieri praf e, după părerea mea, Cea Mai Mișto Chestie din Lume.
    
Juisarea unei femei e ca vacanța de vara, dimineața de Crăciun și o vacanța in Fiji, toate la un loc, unite într-un unic pachet de extaz atât de puternic încât face ferestrele țăndări. Sa dea naiba, dacă-am putea înmagazina și folosi

Frumusețea și energia femeilor când își dau drumul, probabil ca am putea pune in mișcare metropole întregi, am putea opri încălzirea globală și am aduce pacea pe planeta. Orgasmul feminin e, in esența, manifestarea a tot ce e bun in lume. Mai ales când eu sunt ăla care îl provoc, și am cauzat mii și mii. Sunt ca un supererou al plăcerii, un aducător de fapte bune, sunt tipul-cândva-timid-devenit-mascul-feroce, iar misiunea mea e sa ofer amantelor mele cât mai multe orgasme posibil.
    
Cum am reușit aceasta uimitoare fapta măreață? Simplu. Sunt in egala măsura elev și maestru in arta dăruirii de orgasme. Mă consider un expert in materie fiindcă — și acum e momentul sa dau toate cărțile pe fata— sunt complet și suta la suta  obsedat de plăcerea femeii in așternuturi. S-o aduc la extaz e singurul meu scop, iar dacă nu ești in stare să-ți faci treaba, ar trebui sa te cari, naibii, din dormitor.
    
Dar știi ceva? Sunt destul de modest  sa recunosc ca mai am de învățat. Fiindcă la o femeie am mereu ceva de descoperit.
   
Ii place dur, rapid, blând, alene, agresiv? Ii place cu dinții, jucării, scula mea, limba mea, degetele mele? Tânjește, cumva, după ceva in plus, cum ar fi o pana, un vibrator sau o combinație din cele mai de sus? Fiecare femeie e altfel și fiecare cale spre plăcere e propria ei călătorie erotica unica, cu nenumărate popasuri fantastice de făcut pe drum. Iau notițe in minte, ii studiez semnele și întotdeauna fac bucuros munca de teren.
    
Presupun ca asta mă face Magellan-ul orgasmului feminin. Un adevărat explorator, care se avânta cutezător înainte, pregătit in orice clipa sa corografieze terenul plăcerii ei, pana ce o aud țipând in încleștarea extazului.
    
De acord, unii ar putea spune ca sufăr o dependența. Dar acuma, pe bune, ce e așa rău ca vreau sa fac o femeie cu care sunt sa se simtă bine? Dacă asta înseamnă ca sunt un tip cu mintea calată pe un singur lucru, atunci, sa mor eu dacă nu mă declar vinovat. Recunosc de buna voie ca atunci când întâlnesc o femeie care-mi palce, in câteva secunde îmi imaginez cum arată când jurizează, ce sunete scoate, cum as propulsa-o spre nirvana.
    
Problema e ca exista o singura femeie la care nu por sa mă gândesc așa, deși in ultima vreme creierul meu e disperat sa descopere cum poate fi scoasă din minți de plăcere. A fost o lupta de proporții epice și am fost nevoit s-o țin într-un sertar special, sigilat și încuiat, și sa arunc cheia, fiindcă e genul de situație pentru care s-a inventat expresia jos labele.
    
Ceea ce e nașpa rău de tot, fiindcă e  pe cale sa întărească dificultatea situației cu cuvintele care-i ies din gura.

Mister OUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum