Se spune ca bărbații se gândesc la sex 99,99 la suta din timp. N-ai sa mă vezi niciodată ca încerc sa contrazic vorba asta .
De ce-aș face-o? E aproape suta la sita corecta, mai ales dacă te gândești ca restul 0,01 la suta din capacitatea creierului e dedicată căutării neobosite a telecomenzii.
Însă in cazul meu — și, presupun, in apărarea mea — sexul face parte din slujba mea.
Ca și socializarea și semnarea de autografe. Așadar, iată-mă aici, la An OPEN Book, o librărie foarte tare din Upper West Side. Când adunarea asta de dat autografe a început, acum vrei câteva ore, o lunga coada de fani șerpuia pana afara, pe trotuar. Evenimentul organizat de compania mea de televiziune e pe sfârșite, așadar, coada e tot mai scurta. Coada a fost cam cincizeci și cinci la suta contra patruzeci la suta in favoarea secului frumos, lucru lucru de care nici prin cap nu-mi trece sa mă plâng, mai ales ca acum câțiva ani, fanii mei erau cam toți tipi.
Unii încă mai sunt. Cum ar fi tipul asta.
— Episodul mei preferat e bazat pe aia, spune un adolescent stângaci cu voce chitaita și parul in toate părțile, arătând spre un șir de desene in care Mister Orgasm salvează o mulțime de frumoase cu sânii imensi de pe o insula izolata unde fuseseră private de sex mult prea mult timp.
Ce-a urmat? Numai un supererou cu mantie desenat putea sa le reumple rezervoarele de plăcere aproape secate, pana la un nivel înspăimântător de scăzut.
Mă cutremur când mă gândesc prin ce trebuie sa fi trecut femeile pana sa apara eroul ca sa le salveze.
— Îhm. Asta-i chiar super, spun și-i arunc puștiului un rânjet scurt,după care aprob serios din cap. Mister Orgasm a făcut doamnelor un mare serviciu, așa-i ?
— Da, spune pustiul cu ochi mari, sinceri. Le-a ajutat mult de tot.
E bizar, fiindcă are vreo saispe ani și o părticică din mine își spune de ce puii mei te uiți la serialul meu porcos? Dar, pe de alta parte, înțeleg. Când eram de vârsta lui, nici eu nu știam nimic despre femei. Ceea ce probabil ca explica de ce am început sa desenez Aventurile lui Mister Orgasm, cândva desen animat online, acum serial TV de senzație transmis noaptea târziu, care include povestea mai-sus-menționata fapta cetățenească responsabila făcută de eroul titular.
Titular.
Am spus titular.
In mintea mea.
In fine, ăla fusese clar un episod popular și unu dintre motivele pentru care compania mea a pus la un loc câteva dintre vechile mele desene și-a scos aceasta carte de benzi desenate de subsemnatul, Nick Hammer. Ediție specială și tot tacâmul, așa cum spune marca aurie scoasă in relief de pe coperta.
— Puteți scrie "Pentru Ray"? întreabă și, când ridic carioca neagră, prind cu coada ochiului o sclipire aurie, apoi o mână-n buzunar.
Of, baga-mi-as.
Cred ca știu ce-a făcut acum o clipa femeia din spatele lui Ray.
Terimin cu semnatul și-i întind cartea lui Ray.
— Mergi și împarte plăcere, Ray, ii spun, de parca ar fi o mantra.
Ne ciocnim pumnii și după se uita scurt la mâna lui de parca a primit binecuvântarea unui maestru.
Normal ca așa e.
— Aveți cuvântul meu. Vreau sa fiu furnizor de plăcere, spune Ray solemn, strângând cartea la piept și recitind una din celebrele replici ale lui Moster Orgasm.
Frate, intr-o zi, băiatul asta o sa înnebunească doamnele. E hotărât, ceva de speriat. Dar nu încă. Fiindcă, mă rog, are doar saispe ani.
Întorc privirea spre următoarea persoana al rând și sunt orbit, la propriu, de cantitatea de sâni scoasă la vedere. E destul ca sa declanșez o transă masculină totala — privirea aia sticloasa, mutra aia tampa, ca de lovit de dambla, pe care numai țațele o pot provoca la un tip. Nici eu nu sunt imun, pentru ca..... țațe.Sunt unul din locurile mele de joaca preferate.
Dar am antrenament serios in combaterea acestei afecțiuni. Face parte din slujba mea sa interiactionez cuvpublicul, așa ca nu pot sa umblu dintr-o parte-n alta cu gura căscată, holbandu-mă la busturi. Însă femia asta o să-mi pună la încercare îndemânarea.
Poarta un tricoul alb decoltat.Pentru cei mai mulți bărbați, asta-i o veritabila kryptonita.(Rocă din care era făcută planeta natală a lui superman, Krypton, singurul material în prezența căruia devenea vulnerabil)
Se apleacă in fata, ca sa se asigure ca am loc in primul rând la spectacolul pe care-l oferă. Arunc privirea-n jur in speranța ca Serena, femia de la PR, care e gravida, veșnic zâmbitoare, dar unsa cu toate alifiile, și care se ocupa de serialul meu la postul Comedy Nation, se va întoarce repede din încă una din nenumăratele pauze de toaleta. E o adevarata profesionista de a tine la distanță doamnele înfocate.
Știți ceva? Nu mă plâng. Nu mă deranjează câtuși de puțin ca telespectatoarele serialului devin un pic cam prea zburdalnice la astfel de evenimente. Nu mă supăr. Dar am senzația ca asta n-ar trebui sa se joace cu focul.
— Buna, ii spun cuvin zâmbet Blondei Decolorate.
Interacționează. Socializeaza. Face parte din job. Fii personajul principal al serialului de uriaș succes care zdrobește in acest moment nenorocita de convurenta de la ora unsprezece noaptea — precum și toate emisiunile care sunt difuzate mai devreme. Acest lucru îl încânta și-n același timp îl face sa turbeze pe șeful postului TV, dar asta-i alta poveste, pentru mai târziu.
Femeia își duce mâna la piept, încercând o tactica tradiționala de inducere a transei. Rezist cu stoicism.
— Sunt Samantha și-ți ador serialul, gângurește. Am citit săptămâna trecută și articolul despre tine din Men's Health. Am fost nespus de impresionata de dedicarea fata de cartea ta, dar și fata de corpul tău.
Articolul —fiind in Men's Health —includea și o poza cu mine la sala. Apoi își lasa privirea sa se plimbe delo subtil de-a lungul brutelor mele acoperite de tatuaje, peste pieptul meu și.... mă rog, hai sa zicem lucrurilor pe nume: încearcă, practic, sa se-mperecheze cu mine prin contact vizual chiar acolo, in librărie.
— Poți sa-mi spui "Dedicare", ii zic zâmbind și-mi ochelarii in sus pe nas.
Mă nelinisteste și nu din cauza
decolteului revărsat, ci mai degrabă pentru ce a făcut in buzunar acum câteva minute, la coada.
Se apleacă și mai mult și împinge cartea pe masa, către mine.
— Poți sa semnezi aici, dca vrei, șoptește Samantha, trecându-și degetul peste decolteu.
Iau iute cartea.
— Mersi, dar cred ca prima pagina e un loc excelent pentru asta.
— Ar trebui sa-ți pui și numărul de telefon acolo, adaugă ea.
Semnez Nick Hammer și-i întind cartea.
— N-o să-ți vina sa crezi, dar adevarul e ca hamar n-am ce număr am, spun, ridicând inocent din umeri. Cine-și mai amintește numere de telefon in ziua de azi? Chiar și pe-al sau?
Unde naiba e Serena? Sper ca n-a născut in toaleta.
Samantha chicoteste, apoi își trece o unghie lunga, roz, peste semnătura mea.
— Hammer(ciocan), spune făcând pe sfioasa, lăsând cuvântul sa i se rostogolească pe limba. E numele tău adevărat, sau e felul in care-ți alinți...
Nu, nu, nu.
Retragerea.
Nu pot sa fac asta. N-am de gând sa joc Sinonime Obscene bazate pe numele meu cu Samantha, care e pe cale sa-și treacă unghiile alea ascuțite peste brațul meu.
— Scuzați-mă, va rog. Ați scăpat cumva ceva pe jos?
Mă îndrept de spate la auzul vocii cunoscute — umor sec și inacelasi timp pura inocenta.
Blonda tresare.
— Nu, spune cu o grimasa iritată, repezind-o pe interlocutoare. N-am capăt nimic.
— Sunteți sigura?
Tonul e tot, suta la suta, numai grija sinceră.
Nu-mi pot stăpâni rânjetul care mi se lățește pe fața, fiindcă știu ca femeia din spatele vocii pune ceva la cale.
Harper Holiday.
Par roșu. Ochii albaștrii. Fata de înger nevinovat și sexy, trup de prințesa războinică — ninja data naibii — și o gura perfecționata in arta repricilor sarcastice rostite impecabil, la momentul potrivit. Cu ea as juca Sinonime Obcene, Antonime Obscene..... Orice, numai obscen sa fie.
Harper pășește din spatele blondei de la coada și deschide palma:
— Fiindcă aproape sigura ca Șt e verigheta dumneavoastră, spune cu ochii aia albaștrii plini de îngrijorare, in timp ce cu cealaltă mâna ia verigheta de aur din palma ei și-o întinde blondei pofticioase.
— Nu-i a mea, spune agresiv femeia, cu o voce din care a dispărut orice urma de drăgălășenie ispititoare.
Harper se pocnește peste frunte cu cealaltă mâna.
— Proasta mai sunt! Pe-a ta ai pus-o in buzunar acum câteva minute. Uite, chiar acolo.
Arată spre buzunarul drept al blondei, și bineînțeles, zăresc acolo conturul a ceea ce pare sa fie o verigheta. Exact asta bănuisem ca făcuse când o văzusem la coada. O ascunsese. Probabil ca uitase ca o avea pe deget și-apoi a încercat s-o ascundă in ultima clipa.
Femeia măritată se albește la fata.
Te-am prins.
— Asta — continua Harper indica inelul in lumina becurilor din tavan— asta e cea pe care o țin la mine in astfel de situații.
Samantha susura javra dracului in barba, se răsucește pe călcâie și se-ndepărtează cu pas apăsat.
— Lectura plăcută, striga după ea Harper, după care se uita la mine, își lasa capul intr-o parte și-mi arunca un rânjet care spune tocmai ți-am salvat curul.
Intr-o imitatie personală de admiratoare înfocată a lui Mister Orgasm.
— Nick Hammer. Asta e numele tău adevărat?
Și deodată, sper ca Serena sa rămână la toaleta cât mai mult timp.
CITEȘTI
Mister O
General FictionSpune-mi Mister O. Pentru ca plăcerea ta e supunerea mea. Treaba unui bărbat e sa facă o femeie sa înnebunească de plăcere, și n-ar trebui sa iasă din dormitor pana nu reușește. Eu asta livrez de fiecare data. Cred ca de aceea sunt un super...