— Poate că n-o să-ți spun niciodată sub ce nume scrie.— Îl scot eu de la tine, spune cat eu sorb din cafea. Scrie, cumva, scene de-alea de prost gust in care tipul ii spune fetei c-o iubește in timp ce e in ea sau imediat după aia?
Mai că împroșc cu cafea în față când mă apucă râsul.
— Zău dacă am habar dacă scenele alea sunt sau nu de prost-gust. Nu citesc romane siropoase.
— poate c-ar trebui. Unele sunt supersexy, spune cu o sclipire cunoscuta in ochi, după care redirecționează înapoi spre subiectul in discuție. Așa, evenimentul. Stai sa văd dacă am înțeles bine. Vrei sa fac echipa cu tine ca sa te ajut cu șeful tău care e așa tembel ca nu e-n stare sa se obișnuiască cu gândul ca ești mai masculin ca el și fiindcă atragi femeile cum atrage nectarul păsăricile flămânde?
Ah, fir-ar a naibii, tare mi-aș dori sa nu rostească cuvântul ăla așa de aproape de uzina de gânduri porcoase din țeasta mea.
— Ei, n-aș prea spune că așa stau lucrurile.
Harper arată cu degetul spre direcția librăriei:
— După cât de fierbinte își dorea femeia aia din librărie sa sara pe tine, bănuiesc ca femeile se dau tot timpul la tine, spune, iar eu as părea un cacanar îngâmfat dacă as spune adevarul.
Da. Mi se întâmpla intr-o dementa, dar n-a fost întotdeauna ca azi. Odată cu succesul vine și un interes crescut femeilor si un interes crescut nu doar pentru mine, ci și pentru proprietatile mele. Mă refer la cele verzi, din portofel, nu la cele anatomice, deși le plac și-a celea.
În loc de răspuns, ridic dintr-un număr. Ea zâmbește.
—Bine, Nick, vin cu tine. Și După aia, când am nevoie de ceva, îți cer să-mi faci și tu o favoare. S-a făcut?
— Îmi convine-așa.
Se întinde spre tort, și nu ai degetul în glazură, duce la gură și linge. Vai, Doamne. Vai, fir-ar a naibii. De ce mă torturează in halul asta? Bine ca stau, in pana mea, jos. Nu e cazul sa afle ea ca in ultimul timp e unul din Ingredientele combinației care-mi provoacă o erecție — e suficient sa adauge doar un comentariu cu subtext neintenționat seducător, pe care nu știu cum sa-l interpretez, și ia instantaneu poziție de drepți.
— Uite! E incredibila Anna!
Harpă răsucește capul în direcția vocii mici care strigă numele de scenă. Nu uiți de numele adevărat la petrecerile copiilor la care lucrează rpd pentru ei, Incredibila Anna. Spune că-i E mai ușor să țină legătura pe Facebook cu prietenii ei din facultate dacă nu menționează la profil cu ce se ocupă.
Pe față este întinde un zâmbet imens Și sare din scaun, se apleacă și salut o fetiță cu părul șa ten ciufulit și eu constelație de pistrui pe nas. Harper îi spune arătătorul pe buze și șoptește:
— Închide ochii.
Fetiță o ascultă, iar Harper îi spune se deschide la loc după două secunde, scoate după urechea puștoaicei o bacnotă de un dolar, atent împăturită. Puștoaicei Ica defalcat pe podea. O să vă stric surpriza:Cat fetița avea ochii închiși, Harper A scos bacnota din buzunar.
— Dar stai așa, spune Harper cu vocea ei de magician, după care mâna ei stânga trece prin spatele celelalte urechi a fetei și apare cu altă bancnotă, de data asta împăturită o formă de avion.
Ok, pe asta habar n-am cum a făcut-o.
— Ești grozavă! Spune copila, căzută toată în admirație, după care se uită în sus la tatăl iei, iar ochii lui Harper îi urmează exemplul.
CITEȘTI
Mister O
General FictionSpune-mi Mister O. Pentru ca plăcerea ta e supunerea mea. Treaba unui bărbat e sa facă o femeie sa înnebunească de plăcere, și n-ar trebui sa iasă din dormitor pana nu reușește. Eu asta livrez de fiecare data. Cred ca de aceea sunt un super...