Παρτ 9

211 26 8
                                    

Τ-Ωχ ναι συγνωμη , θες να κοιμηθουμε αγκαλιτσα 😄.
Ε-Ναι αμε😊

Και κοιμηθηκαμε , ομως το βραδυ οπως σηκωθηκα να πιω λιγο νερο...
Ειδα τον Marcus   σκεφτηκο να καθεται στο τραπεζι της κουζινας.

Ε-Τι κανεις τετοια ωρα εδω;
Μ-Ααα εσυ εισαι με τρομαξες.
Ε-Αφου εισαι αποροφημενος στην σκεψη σου, αληθεια τι σκεφτεσαι αν επιτρεπεραι;
Μ-Κατσε λιγο να μιλησουμε.
Ε-Οκ.
Μ-Τον αγαπας τον Martinus ;
Ε-Τι ερωτηση ειναι αυτη φυσικα και τον αγαπαω.(εσενα αγαπαω Marcus αλλα δεν το λεω)
Μ-Σε ρωταω γιατι ειχε πληγωθει στο παρελθον απο σχεση και δεν θελω να ξαναπληγωθει.
Ε-Αφου απο οτι ξερω δεν ειχε ποτε σχεση.
Μ-Δεν το ειχε δημοσιευσει το ηξεραν μονο οι οικογενειες μας και τα παιδια μου γνωωρισες στο κλαμπ.
Ε-Και πως πληγωθηκε;

Marcus flashback

Ηταν μαζι 5 μηνες, νομιζω οτι το κοριτσι θα το ξερεις η Λιζα ηταν , που εχει αδερφη την Λενα.Τελος παντων συνεχιζω.Ο Martinus πηγε να την παρει απο την σχολη χωρου για να πανε να γιορτασουν τους 5 μηνες που ηταν μαζι.Οταν εφτασε ειδε την Λιζα να φιλιεται με τον καλυτερο μας φιλο.
Εκεινη την ημερα εχασε και κοπελα και κολλητο.Τοτε καθε φορα που περναγα απο το δωματιο του ακουγα να κλαιει και να λεει "Γιατι σε εμενα"
"Την αγαπουσα ρε γαμωτο" και τετοια.Εχω να τον δω τοσο χαρουμενο οσο ειναι τωρα απο τοτε.Τον κανεις χαρουμενο σε παρακαλω μην τον αφησεις να ξαναπληγωθει.
Marcus flashback end

Δεν το πιστευω ο Martinus ειχε παθει ακριβως τα ιδια στην σχεση που ειχε με την Λιζα οπως και εγω με τον Κεβιν.Ομως τι να κανω αφου τρεφω αισθηματα για τον αδερφο του;
-Μην ανυσηχεις δεν ειμαι σαν και αυτες.
Μ-Το ελπιζω αν ξαναπληγωθει μπορει να σπασει κατι μεσα του και δεν το θελω.

Εκεινη την ακουμε ενα θορυβο απο τις σκαλες.
Μ-Ποιος ειναι εκει;
???-Εγω ειμαι καλε μην ανυσηχειτε.
Ε-Martinus μας τρομαξες.
Τ-Ξυπνησα και δεν σε ειδα και κατεβηκα να δω αν εισαι εδω.
Ε-Εδω ειμαι παμε πανω.
Ειπα και του εδωσα ενα φιλι.
Τ-Ναι μωρο μου.

Την επομενη μερα

Ξυπνησα και πηγα να ντυθω.Εβαλα αυτα.

(Σορρυ απλως δεν εχω ορεξη να φτιαχνω τις φωτο)Αφησα τα μαλλια μου ελευθερα και κατεβηκα

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Σορρυ απλως δεν εχω ορεξη να φτιαχνω τις φωτο)
Αφησα τα μαλλια μου ελευθερα και κατεβηκα.Δεν ειχε ξυπνησει κανεις.Αλλα εκεινη την στιγμη καποιος μου κλεινει τα ματια μου μετα χερια του.
???-Τωρα δεν σε αφηνω.
Εγω τον κλωτσαω στο σημειο (ελπιζω να καταλαβατε)και γυριζω να δω ποιος ειναι.Ωχ o Martinus ειναι.
Ε-Συγνωμη , συγνωμη δεν ηξερα οτι ησουν εσυ.
Τ-Δεν πειραζει αλλα τις εφαγα γιατα καλα.
Ε-Σορρυ θα με συνγωρεσεις(δεν ξερω πως γραφεται😁);
Τ-Ναι αν....
Ε-Αν....;
Τ-Αν καταφερεις να μου ξεφυγεις.

Μου ειπε και αρχησε να μς κυνηγαει σε ολο το σπιτι.Καποια στιγμη καταβηκε και ο Marcus και μας κοιταζε σε φαση "WTF".Αλλα οπως πηγαινε στην κουζινα εγω επεσα πανω του και τον ερηξα κατω.
Μ-Ειπαμε ρε παιδια να φατε εσεις τα μουτρα σας εγω τι φταιω;
Ειπε λιγο νυσταγμενα.
Ε-Συγνωμη σημερα ολη την ωρα καποιον χτυπαω.
Τ-Αυτο να λεγαται.
Μας διεκοψε την συζητηση το κουδουνι οταν ανοιξαμε την πορτα , αυτο που ειδαμε δεν το περιμεναμε.

ΤΟ ΣΤΑΜΑΤΑΩ ΕΔΩ.ΠΟΙΟΣ ΛΕΤΕ ΝΑ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ?ΠΗΤΕ ΜΟΥ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ 👇.ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΑΡΤ.
Love you 💜💜💜

 Dance with you M&M (ολοκληρωμένη)Where stories live. Discover now