Την επομενη μερα
Ξυπνησα και ειδα ενα χερι να κραταει τι μεση μου , γυρναω πλευρο και βλεπω......
Βλεπω καποιον ξανθομαλλι διπλα μου να εχει γυρισμενη την πλατη του σε εμενα.Στην αρχη νομιζα οτι ηταν ο Martinus αλλα οταν κοιταξα καλυτερα.OMG ηταν ο Marcus.
Ε-ΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!
Ειπα τσιριζοντας.
Μ-Γκοοοολ.
Ε-Τι λες πας καλα .
Μ-Τι δεν νηκισα τον Martinus στο ποδοσφαιρο;
Ε-Ποιος Martinus δεν βλεπει τα δικα μας χαλια.
Μ-Σιγα μορε ουτε και σε....ξ αααααααα κοιτα λιγο κατω απο το σεντονι.
Ε-Οχι οχι θες να πεις οτι εχθες το βραδυ το κ..κ...κ..αααν
Μ-Καναμε;
Ε-Μην τα πετας ετσι αυτα.Οχι ρε η πρωτη μου φορα με τον αδερφο του αγοριου μου.
Μ-Ενταξη βαθιες ανασες , δεν θα το μαθει καποιος βαθιες ανασες βαθιες ανασες.
Ε-Εεεε πως θα αντικρισω τον Martinus μετα απο αυτο.
Μ-Και εγω την Δαφνη.Ναι αλλα για να εγινε σημαινει οτι το θελαμε και οι δυο.
Ε-Ναι ........νομιζω.
Μ-Ακου γιατι θελω να ξεκαθαρισω την θεση μου.Απο την πρωτη στιγμη που σε ειδα σε ερωτευτικα.Αυτο που εγινε χθες πρωσοπικα δεν το μετανιωνω.
Ε-Και .....καιεγωσεαγαπαωαλλαδενηξεραανεπρεπενασουτοπωσεαγαπαωκαιουτεκαιεγωμετανιωνωοτιεγινεχθες.
Μ-Αλλη μια πιο αργα.
Ε-Και εγω σε αγαπαω αλλα δεν ηξερα αν επρεπε να σου το πω σε αγαπαω και ουτε και μετανιωνω γιατι οτι εγινε εχθες.Του ειπα και εκεινος μου εδωσε ενα φιλη.Αχχχχ ποσο μου αρεσει οταν το κανει αυτο.Ομως ετσι οπως με φιλαγε ακουμε καποιον στην πορτα του δωματιου.Ωχ ηταν ο Martinus και η Δαφνη μας ειδαν.Ναι αν αναρωτιεσαι δεν ειχαμε κλεισει καν την πορτα.
Τ-Μην πειτε τιποτα δεν θελω να σας ξερω.
Δ-Marcus δεν το περιμενα απο εσενα ουτε και απο εσενα Μια.
Μ-Παιδια περιμενετε.
Πηγε να σηκωθει αλλα εγω τον σταματησα (νομιζω καταλαβαινετε ολη τον λογο).
Ντυθηκαμε και κατεβηκαμε κατω.Εκει ειδαμε τον Martinus να καθεται στο τραπεζι της κουζινας με ενα ποτηρι νερο και την Δαφνη στον καναπε να κλαιει.
Μ-Martinus να σου εξηγησω.
Τ-Μην πεις τιποτα απο σημερα δεν εισαι αδερφος μου και εσυ Μια εχασα πασα ιδεα για εσενα .
Ε-Martinus συγνωμη αληθεια συγνωμη.
Τ-Για πιο απο ολα;Που με κοροιδεψες;Που κοιμηθηκες με τον αδερφο μου;Που το εκανες με τον αδερφο μου για πιο;😢😢😢
Μ-Marcus μην της μιλας ετσι εγω φταιω.
Τ-Οσο για εσενα.Τι να πω νομιζα οτι ησουν αληθινος αδερφος.Με απογοητεψατε.Δαφνη παμε;
Δ-Που;
Τ-Δεν ξερω καπου, αρκη να ειναι μακρια απο εδω.
Ε-Martinus ημασταν μεθυσμενη και δεν ξεραμε τι καναμε.
Τ-Δεν με νοιαζει το κακο εγινε.
Μ-Φυγε να δω τι θα καταλαβεις.
Τ-Μην αμυσηχεις ξερω τι θα κανω.😏
Ειπε και εκλεισε δυνατα την πορτα.
Μ-Τι ηταν αυτο τωρα 🤔
Ε-Δεν ξερω.
Ειπα και αρχησα να κλαιω.
Μ-Οχι μην κλαις.Οταν βλεπω το χαμογελω σου χαμογελω και εγω οταν σε βλεπω ομως να κλαις κλαιω και εγω.Σε παρακαλω παρε μια βαθια ανασα.
Ειπε και με πηρα αγκαλια μου εδωσε ενα φιλι στο μετωπο και καθησαμε στον καναπε.
Ε-Δεν επρεπε να γινει.
Μ-Δηλαδη το μετανιωσες;😯
Ε-ΝΑΙ ΝΑΙ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΑ.ΗΤΑΝ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ.
Μ-Ηρεμησε μην αφηνεις το θυμο να σε κανει να λες πραγματα που δεν τα εννοεις.
Ε-Εχεις δικιο συγνωνη.
Μ-Το θεμα ειναι τι θα κανουμε τωρα;
Ε-Δεν ξερω.ΜΠΑΜ!!!
Ε-Ωχ τι ηταν αυτο.
ΤΙ ΛΕΤΕ ΝΑ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ?ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΑΡΤ.
Love you 💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dance with you M&M (ολοκληρωμένη)
Genç KurguΗ 15 χρονη Μία ειναι μεγαλη ΜΜer , ζει για τον χωρο και για τους Marcus & Martinus μια μερα ενα μυνημα της στελνουν στο κινητο που θα την κανει να πραγματοποιησει τα ονειρα της .