Μας διεκοψε την συζητηση το κουδουνι οταν ανοιξαμε την πορτα , αυτο που ειδαμε δεν το περιμεναμε.
Ηταν η και η Λενα.Τοτε ο Martinus πεταγεται και λεει.
Τ-Τι κανετε εσυ εδω;😡
Λι(ζα)-Μωρακι μου.
Ειπε μπηκε μεσα και τον φιλησε.
Τ-ΠΑΡΑΤΑΜΕ ΧΑΖΟ ΤΣΟΥΛΑΚΙ ΠΟΥ ΠΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΝΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΛΕΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΑΓΑΠΑΣ.
Λι-Μα μωρο μου ενα λαθος εκανα.
Τ-ΜΗΝ ΜΕ ΞΑΝΑΠΕΙΣ ΜΩΡΟ ΣΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ.
Ε-Martinus ηρεμησε σε παρακαλω.
Μ-Γιατι ηρθατε εδω;
Λε(να)-Τι εννοεις , δεν ξερεις ο πατερας σας μας ειπε να ερθουμε.Μας διεκοψε το τηλεφωνο του Marcus.
M-Ναι ...ναι το καταλαβα....ΤΙΙΙΙ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ....ΞΕΧΑΣΕ ΤΟ .....καλα θα το πω ...ΚΑΛΑ ΕΙΠΑ.
Ε-Τι εγινε.
Μ-Ο μαναντζερ μας ειπε στον πατερα μας να πει σε αυτες να ερθουν γιατι...
Τ-Γιατι ..;
Μ-Γιατι θα παιξουν στο κλιπ.
Ε-Εγω και Δαφνη τι θα κανουμε;
Δ-Ναι και εμεις;Δεν καθησα να ακουσω τι θα γινει, ετρεξα γρηγορα στο δωματιο μου και το κλειδωσα.Τα ματια μου ειχαν γινει κοκκινα απο το κλαμα.Τα ονειρα μου καταστραφηκαν ξανα.😭😭😭
Τοκ τοκ
???-Μια σε παρακαλω ανοιξε την πορτα.
Ε-Φυγε Martinus τωρα.
???-Δεν ειμαι ο Martinus ο Marcus ειμαι.
Ε-Δεν με νοιαζει φυγε.
Μ-Σε παρακαλω ανοιξε.
Ε-Οχιιιιιι.
Μ-Ο Martinus , η Δαφνη και οι αλλες εφυγαν για να λυσουν την παρεξηγηση σε παρακαλω ανοιξε την πορτα αρχιζω να ανυσηχω.
Ε-Εσυ γιατι εκατσες.
Μ-Για να μην μεινεις μονη σου.Τοτε σηκωθηκα και ξεκλειδωσα την πορτα και επεσα στην αγκαλια του κλαιγοντας.
Μ-Ηρεμησε δεν μπορω να σε βλεπω να κλαις.
Ε-.........
Μ-Ετοιμασου για να παμε στην παραλια να περπατησουμε τι λες;
Ε-Παω, σε ευχαριαστω.Ειπα και του εδωσα ενα φιλι στο μαγουλο.Φανηκε να κοκκινησε και ηταν τοσο cute.
Ετοιμαστηκα γρηγορα εβαλα αυτα:Χωρις τα γυαλια και εφτιαξα τα μαλλια που δυο πλεξουδες.Οταν κατεβηκα ειδα τον Marcus στο κινητο.
Μ-Ετοιμη;
Ε-Παντα.
Μ-Εεεε ε-εισ-αι πο-πο-πολυ ομορφη.
Ε-Σε ευχαριστω.😳
Μ-Και πιο πολυ οταν κοκκινιζεις.
Ε-Σε ευχαριστω και παλι.Μarcus pov
Μ-Εεεε ε-εισ-αι πο-πο-πολυ ομορφη.Καλε γιατι τραυλιζω
Ε-Σε ευχαριστω.😳
Ααα κοκκινησε ειναι τοσο ομορφη οταν κοκκινιζει.Τι λες Marcus σοβαρεψου, μην την πεφτεις στην κοπελα του αδερφου σου.Μ-Και πιο πολυ οταν κοκκινιζεις.
Συνεχιζω εγω.Θα σταματησω δεν ειναι σωστο.
Ε-Σε ευχαριστω και παλι.Πηγαμε προς την παραλια.Σε ολη την διαδρομη που περπατυσαμε της εριχνα κανα δυο ματιες ειναι πολυ ομορφη.Οταν φτασαμε στην παραλια.Καθησαμε στην αμμο διπλα διπλα.Οπως μιλαγαμε καποια στιγμη της πιανω το χερι ασυνεσθητα.Με κοιταζε με ενα πολυ ομορφο βλεμμα που με εκανε να λιωνω.
Μ-Τι λες παμε σε κανενα κλαμπ;
Μια-Στο μυαλο μου εισαι.Ακριβως το ιδιο θα σε ρωταγα.
Μ-Αρα αυτο σημαινει ναι;
Μια-Αυτο σημαινει ναι.
Πηγανε στο κλαμπ που την ειχα φιλησει για το Θαρρος ή Αληθεια.
Μπαρμαν-Τι να σας βαλω.
Μια-Κατι που να εχει αλκοολ.
Μ-Τι εισαι σιγουρη;
Μια -Απολυτος.
Μ-Καλα και εγω το ιδιο.
Γελαγαμε και χωρευαμε ολη την ωρα.Ομως το ειχαμε παρακανει με το αλκοολ και ειπιαμε λιγο παραπανω απο οτι επρεπε.
Μ-Μηπως πρεπει να γυρισουμε.
Ειπα λιγο ζαυλακωμενος.
Μια-Ναι παμε.
Ειπε χαχανιζοντας.
Στον δρομο τραγπυδαγαμε και γελαγαμε.Καποια στιγμη που στελνει μυνημα ο Martinus.Μπρο
Ακου θα μεινουμε στο ξενοδοχειο εξω απο το στουντιο ηχογραφησης γαιτι μας θελει εκει ο μαναντζερ στο λεω για να μην ανυσηχησετε αν δεν μας δειτε.Mac
ΟκρεΜπρο
Εισαι σιγουρα καλαΜac
ΝαιρεγιατιΜπρο
Γιατι δεν αφηνεις κενο στις λεξεις .Τελος παντων Ββ.Mac
ΒβΟταν φτασαμε σπιτι προσπαθουσα να βρω το κλειδι που ανοιγει την πορτα, αλλα αργησα πολυ γιατι ειχα γινει τυφλα.Οταν μπηκαμε μεσα ανεβηκαμε πανω στους καναπεδες και χωροπηδαγαμε σαν τα πενταχρονα.Τοτε εγω ειχα μια φοβερη ιδεα.Πηρα δυο μπουκαλια κρασι το ενα το ειπια και το αλλο το ειπιε η Μια.
Μ-Σημερα ηταν τελεια εεε?
Μια -ΝΑΙ!!!
Μarcus pov endΕιχαμε γινει τυφλα.Ανεβηκαμε στο δωματιο μου και βαλαμε μουσικη.Χωρευαμε σαν τα καθηστερημενα.
Την επομενη μερα
Ξυπνησα και ειδα ενα χερι να κραταει τι μεση μου , γυρναω πλευρο και βλεπω......
ΤΙ ΕΙΔΕ Η ΜΙΑ?ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ.ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΑΡΤ.
Love you 💜💜💜
ESTÁS LEYENDO
Dance with you M&M (ολοκληρωμένη)
Novela JuvenilΗ 15 χρονη Μία ειναι μεγαλη ΜΜer , ζει για τον χωρο και για τους Marcus & Martinus μια μερα ενα μυνημα της στελνουν στο κινητο που θα την κανει να πραγματοποιησει τα ονειρα της .