Μια-Marcus να σου εξη-
Μ-Δεν θελεω να ακουσω τιποτα.
Μια-Marcus ακουσεμαι
Μ-ΟΧΙ!Δεν ξερω αν μπορω να το πω αυτο αλλα...ΧΩΡΙΖΟΥΜΕ.
Marcus pov endΟχι.Το ειπε δεν το πιστευω οχι.Κατι ρεγισε μεσα μου τον αγαπαω.Δεν μπορω να ζησω χωρις αυτον.
Κ-Εφυγε ο φλωρος εεε;
Ε-φυγε.Ειπα ψηθιριστα.
Κ-Τι ειπες;
Ε-ΦΥΓΕ.
Κ-Δεν σου τα ειπανε καλα.Εγω δεν φευγω μεχρι...
Δεν προλαβε να τελειωσει και τον χαστουκησα.
Ε-ΦΥΓΕ ΕΙΠΑ.
Κ-Καλος, φευγω αλλα θα ξαναγυρησω.Ειπε και ενα πονηρο αλλα παραληλα κακο χαμογελο σχηματιστηκε στα χειλια του.
Marcus pov
Γυρησα σπιτι ειχε παει ειδι δυο και πηγα στο δωματιο μου.Ενα δακρυ κιλησε απο το μαγουλο μου, μα τι λεω;Εκλαψα για την Μία, την αγαπω δεν θα σταματησω να την αγαπω.Μα γιατι μου το εκανε αυτο;Ισως αν την αφηνα να μου εξηγησει;Πφφ δεν ξερω.
~την επομενη μερα~
Ημουν χαλια ψυχολογικα.Ειπα να ανεβασω μια φωτο στο instagram:MarcusandMartinus
❤799.875 likes
@MarcusandMartinus Loving you is like breathing how can I stop?😢😢💔Love you Mia ❤❤❤❤Comments
@MMer _4life Mia?@MMers world Marcus we love you pls dont cry ❤❤❤❤
@Mia_official15 Marcus i am sorry.Love you so much.You are my world 😢😢❤❤❤❤
Read more
Οταν πηγα στο σαλονι ειδα την Μία να κραταει μια βαλιτσα στο χερι και να αποχαιρετα τον Martinus και την Αγγελικη.Που παει;Οχι δεν μπορω να ζησω χωρις αυτην την αγαπαω.Αυτη ομως οχι.
Μια-Marcus σε α-
Μ-Καλο ταξιδι.
Μια-Σε ευχαριστω.Εφυγε δεν το πιστευω εφυγε ΟΧΙ!Δεν θα φυγει πριν την ακουσω.Τι ηταν αυτο που ηθελε να μου πει;Ετρεξα γρηγορα και κοπανησα την πορτα πισω μου.Δεν την προλαβα πηρε το ταξι για το αεροδρομιο.Της στελνω γρηγορα μυνημα.
Marcus my love 😍
Γρηγορα σταματα το ταξι.My world 💞👑
Γιατι;Marcus my love 😍
Πρεπει να σου πωMy world 💞👑
Πφφ καλα.Τοτε την βλεπω να κατεβαινει απο το ταξι και να ερχεται με την βαλιτσα στα χερια της προς εμενα.
Μια-Τι θες;
Ειπε κλαμενη.
Μ-Θελω να μου πεις γιατι φευγεις;Γιατι με αφηνεις;Ειχαμε δωσει μια υποσχεση.
Μια-Δεν καταλαβαινω.
Μ-Ποιο πραγμα;
Μια-Πως γινεται να με αγαπας ακομα;
Μ-Αυτο σημαινει αληθινη αγαπη.Ακομα και αν εσυ δε νιωθεις τιποτα για εμενα , εγω θα συνεχιζω να σε αγαπαω.Ποτε δεν θα σε ξεχασω.Θα εισαι παντα εδω.
Ειπα και εδειξα την καρδια μου.
Μ-Θα σε σκεφτομαι για παντα, οτι αποφαση και να παρεις θα σε στιριζω οτι-
Μια-Marcus σε παρακαλω ηρεμησε.Μου ειπε γιατι ειχαν αρχισει να βγαινουν δακρυα απο τα ματια μου.
Μ-Ενταξη ηρεμω.
Μια-Μπορω να σου εξηγησω τι εγινε;Εγνεψα καταφατικα.Μου τα εξηγησε ολα.Αν τον πιασω τον Κεβιν δεν θα μου γλυτωσει.
Μ-Ααα τον μαλακα.Η Μια αρχισε να κλαει.Την πηρα αγκαλια και μετα την κοιταξα στα δακρυσμενα ματια της.
Μια-Τ_Τ_Τ_το εννοουσες θα χ_χ_ωρισουμε;
Μ-Οχι.Δεν θα αφησουμε κανεναν να μπει εμποδιο στην σχεση μας.
Μια-Κανεναν και τιποτα.Εκεινη την στιγμη την φιλησα παρα πολυ παθιασμενα.Μου ειχαν λειψει τα χειλια της.Γενικος μιυ ειχε λειψει η παλια καλη Μία, και τωρα γυρησε και δεν σκοπευω να την ξαναχασω.
Marcus pov endΕιμαι ξανα με τον Marcus.Τον αγαπω τοσο πολυ.Αλλα με αγχωνη η συμπεριφορα του Κεβιν.Δεν γινεται να τα παρατησε τοσο ευκολα.
~Την επομενη μερα~
HELLO 💛💛💛💛
•ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΤΕ ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΦΩΝΑΖ?ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΙΔΕΕΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ👇.ΤΕΣΠΑ
ΝΑΙΙΙΙ Ο MARCUS ΤΑ ΞΑΝΑΒΡΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΑ.ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΤΟΝ ΚΕΒΙΝ ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΟΛΥ ΠΑΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΑ.ΑΡΑ ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΒΡΕΘΕΙ ΕΚΕΙ Ο MARCUS.ΤΗΣ ΚΑΤΑΛΗΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΕΜΦΑΝΙΖΕΣΑΙ MARCUS 😍😍😍ΤΑ ΛΕΜΕ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΑΡΤ.
Love you ❤❤❤❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
Dance with you M&M (ολοκληρωμένη)
Ficção AdolescenteΗ 15 χρονη Μία ειναι μεγαλη ΜΜer , ζει για τον χωρο και για τους Marcus & Martinus μια μερα ενα μυνημα της στελνουν στο κινητο που θα την κανει να πραγματοποιησει τα ονειρα της .