Παρτ 7

245 23 16
                                    

Πριν προλαβω να απαντησω καποιοι μασκοφοροι πανε και μας κλεινουν τα ματια και μας δενουν.Τι εγινε μολις τωρα;Ακουγα φωνες.Μα δεν ηταν Νορβηγικα ηταν ...ηταν Ελληνικα!

Μας ανοιγουν τα ματια και βλεπω οτι ημασταν δεμενη σε κατι καρεκλες, σε ενα αρκετα σκοτεινο δωματιο.
???-Ρε που ειμαστε;
Ε-Αααα Marcus εσυ εισαι , με τρομαξες.
Μ-Ναι εγω ειμαι , που ειμαστε;
Ε-Δεν ξερω, ο Martinus που ειναι;
Μ-Πριν σου ανοιξουν τα ματια , ειχαν ανοιξει τα δικα μας , τον πειραν και τον οδηγησαν σε εκεινο το δωματιο κατι τυποι που μιλαγαν...
Ε-Ελληνικα.
Τον διεκοψα.
Μ-Ναι αλλα δεν καταλαβα τι ελεγαν.
Ε-Εγω δεν καταφερα να ακουσω τι ακριβος λεγαν γιατι μιλαγαν σιγα.
???-Βρε βρε βρε και εσεις εδω;
Ε-Δαφνη;
Μ-Τι θες;
Δ-Εσενα μωρο μου.
Μ-Που ειναι ο Martinus;
Δ-Μην ανυσηχειτε εδω ειναι.
Ειπε και εδειξε εναν τυπο που κραταγε τον Martinus απο τα χερια και ειχε κοντα στο λαιμο του ενα μαχαιρι.
Ε-Martinus οχιι.
Δ-Προσεχε αν κανεις μια λαθος κινηση παει τι αγορακι σου .
Ειπε και χελασε με ενα κακο γελω.
Μ-Αστον τι θες επιτελους.
Δ-Χα εγω τιποτα ο θειος μου θελει κατι απο εσας και μου ειπε να μπω στην ζωη σας.
???-Ναι εγω σας ηθελα εδω δεμενους.
Μ-ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ;
???-Προσεχε νεαρε μην φωναζεις σε εμενα καταλαβες και μπορεις να με αποκαλης ο ανθρωπος σκια(ΑΣ).
Ε-Και τι θες απο εμας.
ΑΣ-Θελω την περιουσια των φιλαρακων σου.Αλλα απο οτι φαινεται ειστε πιο δυσκoλοι απο οτι περιμενα.

Μας ειπε και φωναξε στον τυπο που κρατουσε τον Martinus να τον αφησει.Τοτε πηγε και εβαλε το μαχαιρι του στο λεμο μου και ειπε.

ΑΣ-Εβαλα την ανυψια μου να σας πλησιαση και δεν τα καταφερε εξαιτιασου.
Τ-ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΕΙΡΑΞΕΙΣ ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΕΣ.
ΑΣ-Ωραια θα σας αφησω να φυγετε αλλα θελω να φερετε αυριο στο λυμανη 5.000.000€ , μην τολμησετε να καλεσετε την αστυνομια ή να πειτε σε καποιον για την υπαρξη μου γιατι χαθηκατε.Επισης η φιλη σας θα μεινει εδω μεχρι να μου φαιρετε τα χρηματα.

Martinus pov

Μας κλεισαν τα ματια και μας πηγαν παλι εκει απο οπου μας πειραν.

Τ-Τι θα κανουμε τωρα και αν την πειραξουν και αν την σκωτωσουν , δεν θα την ξαναδουμε ποτε , που θα βρουμε τοσα λευτα Ααααα-

Σταματησα γιατι με χαστουκισε ο Marcus.
Μ-Σταματα να κανεις σαν πενταχρονο κοριτσακι και ακουμε.Η Μια θα ειναι καλα .Θα παρουμε ολα τα λεφτα που εχουμε μαζεψει εδω και χρονια και θα την σωσουμε.
Τ-Τωρα που τι σκεφτομαι εχω μια καλυτερη ιδεα.
(Σιγα μην σας την πω γατακια)

ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΑ?ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΣΩΣΟΥΝ?ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΑΡΤ.ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ .
Love you💜

 Dance with you M&M (ολοκληρωμένη)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora