Ηταν Σαββατο ειχα ξυπνησει απο νωρις .Ημουν στο κινητο και βλεπω οτι ενας αγνωστος αριθμος μου ειχε στειλει μυνημα και ελεγε : "Συνχαριτιρια θα περασετε απο οντισιον για να παιξετε στο επομενο βιντεο κλιπ τον Marcus & Martinus" Με το που το διαβαζω μενω .Δεν το πιστευω οτι διαλεξαν εμενα .Ειχα δηλωσει συμετοχη αλλα ημουν σιγουρη οτι δεν θα με επερναν . Ομως βλεπω ενα αλλο μυνημα που μου στελνουν και ελεγε : "Η οντισιον θα γινει σε τεσσερης μερες στο Trofos στην Νορβηγια" .Μα εγω μενω Ελλαδα τρεχω γρηγορα κατω να το πω στους γονεις μου .
Ε-Μαμακα , Μπαμπακα ;
Τους λεω με γλυκια φωνη μηπως και με αφησουν .
Μ.Μιας - Λεγε τι θες ;
Ε- Να με πηραν για την οντισιον που σας ελεγα .
Μπ.Μιας- Εξοχα ποτε θα γινει και που ;
Ε- Θα γινει σε τεσσερης μερες στο Tro...
Δεν προλαβα να τελειωσω και χτυπα το κουδουνι .Τρεχω γρηγορα κατω και τι να δω ; Βλεπω τους Marcus & Martinus .Ναι στην πορτα του σπιτιου μου . Δεν το πιστευα καθομουν και τους κοιταζα οσπου:
Martinus : Εσυ δεν εισαι το κοριτσι που νικησε και θα περασει οντισιον , αν θυμαμαι καλα Μια δεν σε λενε;OMG ξερει το ονομα μου !
Ε- Ναι Μια με λενε.
M- Χαρηκαμε.Εεε μπορουμε να παρασουμε .
Ε- Ααα ναι φυσικα .Martinus pov
Ανοιγει η πορτα βλεπουμε την Μια ηταν πιο ομορφη απο την φωτογραφια που μας ειχαν δειξει .Τα γαλανα της , τα μαλλια ολα πανω της ειναι τελεια .
Martinus pov endΚαθησαν στον καναπε απεναντι μου οσο μας εξηγουσαν τι θα πρεπει να κανουμε κοιτασω τον Marcus ειναι θεος .Ειπαν οτι πρεπει να ετοιμασω τα πραγματα και θα φυγουμε αυριο για Trofos , μου ειπαν επισης οτι μπορω να φερω και μια φιλη μου για παρεα χαρηκα πολυ θα παω Trofos με τους πιο αγαπημενους ανθρωπους μου , τους Marcus & Martinus και την κολλητη μου την Κριστη .
ΤΟ ΞΕΡΩ ΗΤΑΝ ΛΙΓΟ ΜΙΚΡΟ ΑΛΛΑ ΚΑΠΩΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΗΝ ΑΡΧΙΣΩ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ 🤗.love you ❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dance with you M&M (ολοκληρωμένη)
Genç KurguΗ 15 χρονη Μία ειναι μεγαλη ΜΜer , ζει για τον χωρο και για τους Marcus & Martinus μια μερα ενα μυνημα της στελνουν στο κινητο που θα την κανει να πραγματοποιησει τα ονειρα της .