Ne trezim dimineata in jur de ora 10,ne facem rutina zilnica si imi iau niste blugi rupi la genunghi,un hanorac negru si pantofi cu toc negri.
Noor se imbraca in niste pantaloni negri rupti,cu hanorac gri si pantofi cu toc gri.
Ne ducem in sala de mase.La micul dejun avem clatite cu ciocalata,o ciocolata calda, niste banane si briose. Mancam si ii spunem mamei ca plecam la o mica plimbare in parcul din sat. Mama ne spune sa luam niste mancare cu noi,asa ca luam fructe,clatite,briose si apa.~~In drum spre parc~
N:Ai luat cartea?F:Da
N:Perfect
Ne asezam pe o patura,luam cartea si incepem sa o rasfoim. Aflam ca castelul este vechi de peste 600 de ani
N:veche de peste 600 de ani,dar nu pare
F:Stiu,dar poate ca a foat renevat
N:Nu,uite ce scrie aici:Acest castel nu fost niodata renovat,si nici nu va fi.
F:?
N:Si uite si un advertisment:DACA VEI RENOVA CASTELUL ACESTA SE VA PRABUSII
F:Ok asta chiar e foarte ciudat,nici macar castelul nu are o crapatura.Ce se intampla???
N:Nu stiu,hai sa citim mai departe.
F:Ok.
~~Dupa putin timp~
F:Uite cate camere secrete sunt. Cred ca una din ele este biblioteca interzisa.
N:Sunt 2 camere secrete la etaj,una din ele sigur este biblioteca interzisa.
F:Super.By the way,cand incepem scoala.
N:Peste 2 saptamani.
F:POFTIMMMMMMMMM
N:Da
F:Doamne,nu cred trebuie saaaa....
N:Si...iar incepem. Fatima calmeaza-te. Respira.Adica nu e mare lucru ca incepe un nou an scolar.
F:NU E MARE LUCRU.NOOR TU TE AUZI CE SPUI.TREBUIE SA FAC ATATEA,SA MA PREGATESC,SA REDECOREZ TOT,SI PESTE TOATE ASTE,SA AFLA CE PUTERE AM.
N:Ok;ai dreptate,dar ai suficient timp.Adica 2 saptamani sunt de ajuns.
F:Daca asa zici...
Dupa 2 ore imi iau la revedere de la Noor si plec acasa.
~Ajung acasa~
Ma duc direct la etaj fara sa spun un cuvant si incep sa caut biblioteca secrete.Intru in prima camera,si acolo nu gasesc nimic alt ceva decat o statuie,cu raft de carti un scaun si un șemineu.
F:Nu e nimic interesant aici.
Stau putin pe ganduri si ma gandesc sa incerc poate am noroc si gasesc biblioceta interzisa.Intru in camera si incep mai intai cu cartile,poate ca una din ele este usa spre biblioteca.
(In gandul meu:ok,poate ca nare cum ca usa ca fue una dintre carti,asa orice ar fi stiut despre aceasta camera demult.)
Stau putin pe ganduri,si incep sa apas peretii.Intre semniu si raftul de carti se deschide un perete,acolo era un pasaj secrete.Intru sa vad pana unde duce,la capatul drumului sunt niste scari iar dupa vad o camera plina de carti,pe unul din pereti vad un scris prafuit,il sterg si vad ca scrie"BIBLIOTECA INTERZISĂ".Intru si caut o carte cu puteri magice.O iau si incep sa rasfoiesc paginile,ajung la o pagina unde scrie PUTERILE UNICORNULUI LEGENDAR.Citesc titlul cu voce tare,si dintr-o data apare o lumina care se dovedeste a fi o zana minunata.Z.U.L(zana unicornului legendar):Se pare ca ti-ai gasit in sfarsit destinul.
F:C-Ce vrei sa spui?
Z.U.L:Tu esti zana unicornului legendar.
F:Adica puterile mele sunt a unicornului legendar?
Z.U.L:Da,draga mea.Si tu esti singura care ne poate salva si care v-a schimba lumea Forever. Acum te rog urmeaza-ma.
O urmez pe zana pana cand ajungem intr-o pestera mare,unde vad un unicorn extraordinar de frumos,nu iti puteai lua ochi dupa el.
Z.U.L:Aceasta este pestera unicornului legendar.
F:Locul asta este minunat.
Z.U.L: Intradevar.
F:Stai putin,pestera se afla sub castel?
Z.U.L:Da
F:De cand?
Z.U.L:De cand te-ai nascut tu.
F:Nu inteleg
Z.U.L:Inainte,acum multi ani pestera asta era goala,pana cand te-ai nascut tu.Am decis ca unicornul sa stea cat mai aproape de tine,asa ca l-am adus aici.
F:Si mama stie.
Z.U.L:Nimeni nu stie,s-au ar trebui sa stie.
F:Binee.....
Z U.L:Trebuie sa ramana secret. Ne-am înțeles?
F:Da. Deci pot sa ma duc la unicorn?
Z.U.L:Din pacate nu,mai intai v-a trebuii sa iti controlezi puterile,ca sa te poti duce la unicorn
F:De ce?
Z.U.L:Pai, vezi tu unicornul astea este unul salbatic dar si dominesc.
F:Si domestic
Z.U.L:Da,dar il poti controla numai cu puteri magice.Il poti controla si fara dar trebuie sa te cunoasca mai bine.Daca te duci langa el s-ar putea sa te rănească,pentru ca el nu iti simte puterile si o sa creada ca esti nu strain.F:Deci trebuie sa imi controlez puterile.
Z.U.L:Da,si asta depinde numai de tine.
La ce credeti ca se referea Zana Unicornului Legendar?
CITEȘTI
Zanele Gardian Miraculoase [in curs de editare]
FanfictionPlaneta regal este o planeta plina de magie,zane, printi, printese, animale mistice,forte rele.Totul s-a schimbat de cand...(ATENTIE CARTEA POATE CONTINE CUVINTE IN ARABA,SPANIOLA SI ENGLEZA) MIRACULOUS VA FI MAI INCOLO(VOR FI PARTI CU MARINETTE&ADR...