Capitolul 2

45 1 0
                                    

Millioane de mistere si secrete.

💎La castel💎

Mama a fost foarte fercita cand a vazut-o pe Noor.I-am spus ca facem o petrecere in pijamale si vrem sa mergem in camera sa ne pregatim,i-am spus si ca noi vom manca in camera mea.Ea ne-a lasat.
Mama ar face orice sa ma vada fericita,dar daca vrea sa ma vada fericita ar face bine sa imi spuna ce imi ascunde,dar nu e nimic pot afla si singura ce imi ascunde.

~In camera~
Noor ramane socata cand imi vede camera,dar si mai socata cand imi vede gardebola. Camera mea este foarte imensa,si colorata cu colorile mele preferate: albastru, mov, roz si vernil.Am pat suprapus pentru ocazii speciale,pat dublu si pat pentru o singura persoana cu o perdea transparenta in jurul ei care o puteam scoate.Am si o canapea mica vernil,un manecin in cazul in care vreau sa fac o rochie,o mini biblioteca de carti,un balcon imens,etc.
Garderoba mea este o camera mare cu tot fel de modele de rochii,de culorile curcubeului,si pantofi mulți,tot pe culorile curcubeului.

N:Omg,Fatima.Cate rochii aii?

F:In jur de 400.

N:Ai innebunit?

F:Am una pentru fiecare ocazie.

N:La fel si pantofii,si pijamalele?

F:Da

N:Woow,asta e cea mai mare garderoba vazuta vreodata

F:Ăă,mersi...
(Ii dau lui Noor o rochie de noapte mov,si eu imi iau una roz)

N:Mersi

F:Oricand,soro.

N:Deci ,cand ne apucam de cercetat

F:Pai sa doarma parintii.

N:Bine

F:Hai sa facem planul
(Facem planul,si noaptea cand adorm parintii,ne punem planul in miscare)

N:Fatima,am luat tot?

F:Da,am luat si lanterna.

N:Bine,sa mergem.Dar ma rog la cat de imens e castelul asta stii unde e biblioteca.

F:Stiu ca avem doua bibliotece

N:Doua?!Dar de ce?

F:Nu știu, am auzit-o mama vorbind cu Zana Scarlet,si spunea ceva despre o biblioteca interzisa undeva la etaj.

N:De ce e interzisă?

F:Nu stiu,dar am senzatia ca acolo se afla raspunsul la intrebarea noastra.

N:Atunci,sa mergem,ce mai asteptam

F:Asteptam sa termini cu seria de intrebari.

N:Aa,scuze.

  Inainte sa plecam,simt ca am uitat ceva.Da am uitat ca din ora in ora vine cineva sa ne verifice daca dormim ,deci trebuia sa facem ceva in asa fel cat sa aibe impresia ca noi dormim.

F:Noor,i-a niste perne si ajuta sa dam impresia ca dormim.

N:Ok

Mergem ce mergem sus la etaj,dar nimic,nici o biblioceta.

N:Esti sigura ca e aici,imi spune ea in soapta

F:Da,sunt sigura

N:Atunci unde e

F:Hai la biblioteca cealalta,sigur gasim acolo ceva despre biblioteca secreta(interzisa).

Mergem la cealalta biblioteca,si dintr-o data se aud niste pasii

F:Noor,repede sub masa
Noor se ascunde sub masa si nu scoate un sunet.

Dupa 5 minute:

F&N:phiuu,a fost cat pe ce.

N:Fatima,eu zic sa plecam,e mult prea periculos,si nu vreau sa ma gandesc la consecințe.

F:Nu plec pana nu aflu mai multe.

N:Bine,dar hai sa fim mai atente

F:Ok, hai sa cautam sectiunea cu istorie.

N:Am gasit-o

F:Whoa,cate carti?

N:Uite

F:A..asta este o carte despre istoria castelului?!!

N:Da,acum hai sa plecam inapoi in camera,si o citim acolo

F:Bine zis

Ajungem in camera,si vedem ca este ora 00:00,iar auzim pasii,si de data asta amadoua nu am avut de ales si am dormit.

Ce se va intampla cu fetele,vor gasii oare bibliotece interzisa?

Zanele Gardian Miraculoase [in curs de editare] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum