Ne trezim în jur de ora pranzul (Hmmm am dormit cam mult), ne facem rutina și coboram sa luam cu toții pranzul.
După prânz trebuia sa ne apucam de proiecte ca să le terminam.
Când am început sa facem proiecte, prima încercare a dat greși. De ce? Ei bine a explodat căci am pus putin mai mult decât trebuia. Dar nu eu (Fatima) ci Chloe.
VA REAMINTESC CA ÎN ACEATA CARTE FATIMA ESTE PERSONAJUL PRINCIPAL ȘI ESTE ȘI CEA CARE POVESTESTEVreți sa știți de ce? Haideți sa o întrebam pe ea personal
F:Chloeee, de ce ai făcut asta.
Ch:M-am plictisit și experimentele păreau prea simple asa ca am dechis sa le îmbunătățesc puțin.
F:Putin?
Ch:Poooate am cam exagerat.
F:Da, ai exagerat.
R:Ati terminat?
Ch&F:Da
Ma:Reîncepem?
Al:Da
TIME SKIP~După o ora~
F:Proiectele sunt gata,Yeyyy.
Ma:Yeyyyy
F:Haideti sa recapitulam proiectele încă o data.
Toti:Ok
F:Avem:curcubeu, cristale, vulcani, cai plutitor, nori futunosi, mingi săltărețe, porțiunea rasului, tetros, doxycid, spensa, blesn, theorys, phios, arula, felixfelicis, amorianx.
N:Gata.
F:Se pare ca da, suntem 16.
Ma:E deajuns.
F:Si eu zic la fel. Cine se opune.
Toti:........
F:Nimeni? Ok atunci. Haideți în sala meselor, pun pariu ca totoror va e foame.
După masa
Toți au decis sa plece la caselor după masa, inafara de Rukia și Mohamed care locuiau cu noi pentru o vreme. Marinette ne-a adus aminte ma mâine suntem invitate la ea acasa.
F:Rukia ești bine?
R:Da, dar as vrea sa știu când vom acționa cu recuperarea castelului.
F:Pai ma gândeam sa o facem într-o zi mai liniștită, unde nu suntem invitate sau cine știe, nu vreau ca cei din jur sa aibe dubii.
R:Aha
F:Și oricum am vorbit cu profa și a spus ca vom face lecția aceea cu vrăji malefice și vom învață despre răufăcători.
R:Eu zic sa acționăm.
F:Dupa ora de vrăji malefice promit ca acționăm.
R:Am o ideea mai buna.
F:Spune
R:Eu zic sa plecam acolo și sa investigam situația, știi gen sa vedem cum e apoi la școală o întrebam ce fel de vraja sau poțiune trebuie sa folosim dacă ne aflam într-o situație dificila cum ar fi:incojurarea sau atunci când vrem sa ne strecuram sau sa ne luptam.
F:Imi place ideea. Diseara, la miezul nopții mergem acolo.
R:Perfect.
M:Bună fetelor, despre ce vorbeați, am auzit ca la miezul nopții plecați undeva.
R:Nu vorbeam despre nimic
F:Sunt chestii personale de fete ce vorbeam noi.
M:Și faza cu miezul nopții ce e, tot o chestie de fete?
CITEȘTI
Zanele Gardian Miraculoase [in curs de editare]
FanfictionPlaneta regal este o planeta plina de magie,zane, printi, printese, animale mistice,forte rele.Totul s-a schimbat de cand...(ATENTIE CARTEA POATE CONTINE CUVINTE IN ARABA,SPANIOLA SI ENGLEZA) MIRACULOUS VA FI MAI INCOLO(VOR FI PARTI CU MARINETTE&ADR...