La Marinette acasă.
Ma:Bună fetelor. Ați venit
F&R:Cum sa nu venim.
Ma:Haideți înăuntru, ce stați la ușa.
Părinții lui Ma:Bună fetelor.
F&R:Bună ziua.
Ma:Haideți in camera mea,restul fetelor așteaptă acolo.
F&R:Bună
Toate:Bună
Ma:Apropo outfit-urile voastre sunt super
Ch:Îmi aduc aminte de 2 super eroine Buburuza și Queen Bee.
F:Da dar nu moștenitoare miraculosilor.
R:Eu le spun Gardieni, și la moștenitoare le spun Buburuza și Queen Bee.
F:Îmi place ideea ta.
Ma:Ma întorc imediat cu niște bunătăți.
Al:Care e eroina ta preferata Fatima?
F:Sincera sa fiu, Buburuza
Al:Dar a ta Rukia?
R:Queen bee.
Al:Nu e de mirare ca sunteți îmbrăcate la fel ca ele.
Ma:M-am întors.
F:Arata delicios
Ma:Mersi. Serviti-va
Toate luam câte o dulciurica, apoi:
F:Marinette, dulciurile astea sunt delicioase, ne poți da rețeta.
Ma:Desigur. Dar nu vreți sa și facem acum câteva.
N:Serios
Ma:Nu glumesc.Dupa prăjituri facem o parada a modei apoi facem ce vreți voi.
Coboram jos, Marinette ne da niște sorturi apoi mergem în bucătărie sa facem prăjituri.
A fost foarte distractiv, și am învățat multe, dar pentru unele a fost și jenantat (prințesele sunt ținute în puf și nu ajung sa atingă unelte din bucătărie sau sa facă activitățile unui om normal. Tot ce fac este sa învețe bunele maniere, sa nu stea cu străini, sa își petreacă mai mult timp în castel și sa călătorească în regate diferite.)
La Marinette am avut șansa să facem lucruri normale și sa fim libere pentru prima data. Marinette nu a râs de noi când a văzut ca nu ne pricepeam la nimic, din potriva ea a avut răbdarea de a ne învață. Rezultatul a fost frumos, prăjiturile au ieșit, noi ne-am distrat, dar bucătăria era plina de faina, ciocolata și multe alte ingrediente. O alta parte distractiva a fost când am făcut curat(încă un lucru care nu fac prințesele ci menajerele).După curățenie, mergem în camera lui Marinette, unde ne uitam la un filmul de comedie,, Familia de-a gata".
După film toate eram frânte asa ca decidem sa dormim, dar Chloe a început sa arunce cu perne, iar una dintre ele a nimerit-o pe Alya, care ia returnat lovitura, și uite asa toate am ajuns sa ne batem cu pernele pana când toată camera a fost acoperita de pene.
Pentru unele din noi, bătaia cu perne nea dat ceva energie, iar restul fetelor au adormit
Rukia cu Noor am mai luat niște gustări și ascultau muzica cu căștile sa nu ii trezească pe restul între timp ce eu cu Marinette am ieșit pe balcon căci Marinette vroia sa îmi spună ceva.F:Marinette este totul în regula?
Ma:Da, asa cred.
F:Marinette, mi-e îmi poți spune orice, ai încredere în mine.
Ma:Nu știu ce sa zic
F:Uite, n-ai de ce sa te temi.
Ma:Dar îmi promiți ca nu vei spune nimănui și ca va rămâne între doi doua
F:Da, îți promit.
Ma:Tu o ști pe Buburuza, nu??
F:Da
Ma:Buburuza este defapt, Buburuza sunt chiar eu
F:Tu ești Buburuza.
Ma:Da
F:Nu te supăra pe mine, dar nu cumva Buburuza a spus ca identitățile trebuie sa rămâne secret?
Ma:Ba da dar Kwami-ul meu, a simțit ceva puternic în tine,și mi-a spus ca trebuie sa am încredere în tine.
F:Kwami-ul are dreptate, sunt o persoana de încredere. Secretul tău e în siguranță.
Ma:Îți mulțumesc, Fatima
F:N-ai de ce, pentru asta sunt prietenele.
Ma:Ești obosita, hai sa dormim
F:Ok.
Capitolul asta a fost cam scurt, sa speram ca următorul nu va fi.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
CITEȘTI
Zanele Gardian Miraculoase [in curs de editare]
FanfictionPlaneta regal este o planeta plina de magie,zane, printi, printese, animale mistice,forte rele.Totul s-a schimbat de cand...(ATENTIE CARTEA POATE CONTINE CUVINTE IN ARABA,SPANIOLA SI ENGLEZA) MIRACULOUS VA FI MAI INCOLO(VOR FI PARTI CU MARINETTE&ADR...