Capitolul 6

39 0 0
                                    

*Marinette pov*
M:Nu,nu,nu

C,Al:Ce ai,esti bine?

M:Nu,nu sunt.Sa ma prezint in fata clasei,serios?

C:Si ce?

M:Chloe,stii doar,si ce ai vrea sa zic,ca sunt fata de brutar,si sa rada toti, o sa ma fac de rusine.Alya spunei tu.

Al:Chloe,Marinette o sa se balbaie,si o sa se inpiedice,asa cum face ea de obicei.

C:Acum e de inteles.

M:Vezi...

C:Va fi bine.

M:Mersi Chloe.

*Fatima pov*

Pr.M:Rukia draga,vrei sa te prezinti tu prima?

R(Rukia):Da,doamna profesoara.

R:Buna,sunt Rukia,printesa regatului Ilandria si am 14 ani.De asemenea sunt zana dragonului legendar,cea de a doua zana legendara.

Pr.M:Ce minunat.Se pare ca avem 3 zane legendare in clasa

F:Cine sunt?

Pr.M:Tu(zana unicornului legendar,prima zana legendara),Rukia(zana dragonului legendar,a doua zana legendara) si Noor(zana legendara a phoenixului,a treia zana legendara)

F:Deci,dumneavoastra stiati ce putere am.

Pr.M:Da,pentru ca e scris pe certificatul tau de nastere.

F:Cum??

Pr.M:Da,draga

Am ramas fara cuvinte

Pr.M:Urmatorul care se va prezenta este Mohamed,fratele Rukiei.

M(Mohamed):Buna,numele meu este Mohamed,am 14 ani si sunt fratele geaman al lui Rukia.

Pr.M:Urmatorul elev care se va prezenta este Marinette Dupain-Chain.

M:Buna,numele meu este Marinette,sunt din Paris,am 14 ani si sunt fata celor mai buni brutari din Paris.

Pr.M:Urmatorul este Adrien Agreste.

A:Buna,eu sunt Adrien Agreste,am 14 ani si sunt un fotomodel in Paris.

(Asa s-au prezentat toti elevii noi)

Pr.M:Fatima,ne faci te rog onoarea.

F:Desigur,doamna

F:Buna,eu sunt Fatima ,imi pare bine sa ca cunosc pe toti,si sa speram ca anul asta sa fie magic si
plin de multa prietenie(Si atunci am facut o vrăjă in care au aparut mii de inimioare sclipitoare ca un semn de pace,armonie si iubire,care au asternut pe fiecare elev)

Toata clasa:Ce minunatt!!!!

F:Mersi. Am tot exersat.

*In pauza*
F:Buna prieteni,ce mai faceti?

Al,C,M,Ad,N:Bine

F:Ămm,pot vorbii putin cu Marinette.

Ad:Desigur.

F:Ok,Marinette vii putin te rog?

M:Da

*Singure*
F:Marinette,esti ok?

M:Da,de ce?

F:Ca se vede ca esti agitata.Marinette,esti prietena mea,si vreau sa fii deschisa cu mine,fara secrete.OK.Daca te deranjeaza ceva,spune-mi.

M:Ok,pai vezi tu,eu fata unui brutar,si...

F:Si ce,mi-e nu imi pasa si nici restul nu le pasa asta

M:Dar...

F:Marinette esti o fata deosebita,aici nimanui nu ii pasa daca esti fata unui brutar,noi nu ne uitam la asta,ci la inima,esti o fata buna,si asta conteaza.

M:Mersi,mult princesa Fatima

F:Te rog spune-mi Fatima,si vreau sa fim prietene foarte bune,fara secrete.

M:Bine,Fatima,multumesc ca imi esti prietena.

O îmbrățișez pe Marinette.

F:Apropo,organizez o petrecere si esti invitata.

F:Acum hai sa ii anuntam si pe restul

*La grupul elevilor noi*

F:Buna prieteni,sunteti invitati la o petrecere la mine casa,v-a veni aproape toata scoala,este o petrecere regala,dar asta nu conteaza,important e sa ne distram.

Al,Ad,N,C,M:Ai dreptate.

F:Deci,fetele ma gandeam daca vreti sa veniti la mine acasa si sa va pregătiți?

Alix,Sabrina,Rose,Juleka:Nu multumim,ne pregatim la noi acasa.

F:Ok

F:Voi fetelor?

C,Al,M:Noi venim.

F:Super,hai atunci

La iesirea din scoala fratele meu imi spune ca i-a invitat pe toti

Zanele Gardian Miraculoase [in curs de editare] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum