'Ooh Raph, had ik je al gezegd dat je perfect bent?' Mickey laat zich achterover vallen op het grote bed en laat zich tussen de kussens weg zakken. 'Uhm zo'n vijf keer.' Antwoord Raph grijnzend. Hij staat tegen de deurpost geleund en kijkt toe hoe Mickey zich keer op keer opnieuw op bed laat vallen. 'Het is hier geweldig, zo perfect, ooh Raph, je hebt me het gelukkigste meisje gemaakt van de hele wereld!' Mickey staat weer op en laat zich weer op het bed vallen.
'Als ik ook maar iets terug kan doen, dan moet je het zeggen. De gelukkigste van de wereld zijn is nogal eenzaam, dus ik heb liever dat we samen gelukkig zijn' Raph grijnst. Mickey kleurt rood. 'Ik ratel weer of niet?' Zegt ze. Raph knikt.
Mickey staat weer op en loopt naar Raph toe. Ze pakt zijn handen vast. 'Ik meen het Raph, ik wil dat jij ook gelukkig bent.' Ze glimlacht lief en bloost een beetje. Ze staat bijna tegen Raph aan. Ook Raph kleurt rood.
Je moest eens weten, Micks. Denkt hij. Dan laat Mickey zijn handen los en duwt hem op het bed. 'Zitten jij.' Commandeert ze terwijl ze voor hem gaat staan met haar handen in haar zij. Raph kijkt haar verbaast aan en dat doet Mickey lachen. 'Please Raph, ik ga je echt niet verkrachten ofzo.' Zegt ze. Raph kleurt rood en mompelt wat.
Mickey draait zich om en loopt naar de kast. Ze gooit de deuren open en haalt twee broeken te voorschijn. 'Welke broek zal ik dragen?' Mickey kijkt bedenkelijk van de broek in haar rechterhand naar de broek in haar linkerhand. 'Uhm Micks?' Mickey kijkt op naar Raph die onbegrijpelijk achter zijn oor krabt.
'Wat is het verschil tussen die broeken?' Mickey rolt met haar ogen en begint met uitleggen. 'Nou, ten eerste de kleur. Deze broek,' ze knikt naar de broek in haar rechterhand. 'is grijs en de andere is van spijkerstof en die grijze heeft een rits terwijl die spijkerstof knopen heeft. Oja en die spijkerstof heeft opgerolde pijpen en dat heeft die grijze ook niet en die grijze is een echte skinny terwijl die spijkerstof..'
'Micks!' Mickey kijkt naar Raph die helemaal dubbel ligt. Mickey kijkt hem verbaast aan en dan dringt het opeens door. 'OH Je wist wel wat het verschil was!' Roept ze verontwaardigt. Ze laat de broeken op de grond vallen en springt op het bed en landt boven op Raph.
'Oef.' Zegt die. 'Oh! Zo zwaar ben ik nou ook weer niet!' Roept Mickey en ze begint Raph te kietelen. 'MICKS HOU OP!' 'Neee!' 'OKE, GOED DAN, OLIFANT HOU OP!' 'Oh, jij bent echt gemeen weet je dat.' Roept Mickey terug en ze begint nog meer te kietelen. 'Oke Micks, je hebt je punt gemaakt!' Roept Raph en hij duwt Mickey met gemak van zich af.
Mickey komt naast hem neer op haar rug. Ze zucht hardop en kijkt naar de kroonluchter die boven haar hoofd aan het plafond hangt. Ze laat haar hand naar de hand van Raph zoeken en grijpt Raphs hand vast als ze hem gevonden heeft.
Ze zucht nog een keer. Raph geeft een kneepje in haar hand en ze draait haar hoofd naar hem toe. Raph kijkt al naar haar en Mickeys buik gaat op en neer en ze voelt dezelfde kriebels als toen in het park.
'Dankje Raph.' Fluisterd Mickey. 'Waarvoor?' Raph kijkt naar het gezicht van zijn beste vriendin. Haar ogen staan serieus en hij kan zien dat ze het meent. Mickey blaast haar adem uit en glimlacht. 'Gewoon, voor alles.' Raph kijkt naar haar en glimlacht dan ook. 'Wat is alles?' 'Voor het zijn van mijn beste vriend.'
Raphs adem stokt weer in zijn keel en hij springt van het bed alsof hij door een beest gestoken is. Daar is het weer, de friendzone. Mickey kijkt geschrokken naar haar beste vriend. Ze vangt nog net een glimp op van zijn gezicht voordat hij zich omdraait en de kast opent en hij met zijn rug naar haar toe staat. Zijn gezicht stond verdrietig en wanhopig.
'Raph, wat is er?' Vraagt Mickey aarzelend. 'NIets.' Raphs stem klinkt schor. Er is zeker wat en dat weet Mickey ook. Maar ze vraagt niet nog eens. Ze kent Raph. Hij verteld niets zonder er klaar voor te zijn. En met pushen bereik je alleen maar dat hij nog verder dicht klapt.
'Doe dit maar aan.' Raph geeft haar een zwarte skinny jeans met studs op de kontzakken. Mickey staat op van het bed en loopt ook naar de kast. Ze pakt haar all stars met de amerikaanse vlag print en een effen wit shirtje eruit en loopt met haar kleding in haar handen naar de badkamer. Daar kleedt ze zich om en loopt de kamer weer in.
Ze ziet dat Raph zich ook omgekleed heeft. Hij ziet er super knap uit in zijn donkere spijkerbroek, witte V-hals shirtje en zwarte jasje. Mickey voelt het bloed naar haar wangen stromen. Waarom moet nou net haar beste vriend zo'n mooie jongen zijn?
'Uhm Micks?' 'Ja?' 'Zo kun je niet mee naar de bar hoor?' 'Waarom niet?' 'nou omdat het heel chique enzo is.' 'Nou, wat is er dan mis met deze outfit, jij hebt de broek uit gezocht weet je nog.' 'Ja, maar dan met hakken en een sexy truitje ofzo, niet zoals jij het draagt. En al zeker niet met een paardestaart.'
Mickeys mond vormt een o. 'Wat is er mis met mijn paardestaart!' Raph loopt naar haar toe en trekt er zachtjes aan. 'Niets hoor, ik houd van je paardestaart. Maar je wilt toch niet aangekeken worden of wel?'
Mickey schudt haar hoofd en trekt het elastiekje uit haar haar. Haar haar valt naar beneden over haar schouders. Er is een plukje dat over haar gezicht en ze blaast het geiriteerd omhoog, maar het valt weer naar beneden en belandt op precies de zelfde plek als het daarnet hing.
Raph lacht en veegt het uit haar gezicht. Verbeeldt ze zich het nou of bleef zijn hand iets te lang op haar wang liggen. Raph trekt zijn hand terug en wil zich zelf voor zijn kop slaan. Hij ziet aan Mickey dat ze het gemerkt heeft. Zijn hand bleef iets te lang op haar wang liggen, maar hij kon zijn hand gewoon niet weg trekken. Mickeys wang was zo zacht en warm en het voelde gewoon zo, zo.
Zo goed.
'Micks, ik ga alvast naar beneden. Doe jij even wat anders aan?' Raph draait zich razendsnel om en loopt de deur uit.
Mickey verward achter latend.
JE LEEST
Parted Sister
Подростковая литератураMickey en Cheryl zijn tweelingzussen. Heel normaal en leuk natuurlijk, maar ze weten het allebei niet van elkaar. Daarbij verschillen ze onwijs veel van elkaar. Op een dag komen ze elkaar per toeval tegen. Hoe gaan ze reageren? En is het hebben van...