#Hatırlatma #
Neyse uyumama az kalmıştı. Kendimi uykunun kollarına bırakmadan önce minik bir fısıltı bıraktım minik ışığımla aydınlanan odama.
Umay : Özledim seni Joseph. Çok özledim be.
Sonra kendimi uykunun rahat kollarına bırakmıştım.
# Hatırlatma #
Sabah uyandığımda nedense içime aşırı bir mutluluk , huzur , coşku , iyilik hüküm sürüyordu. Saat 10.00 dı. Hemen banyoya girip rutin işlerimi hallettim. Odama gelip telefonumu açmamla dünden kalan bir mesaj geldiğini gördüm.
Mesaja bakınca da .... çüş , oha , olamaz ya , resmen JYP ENTERTAİNTMENT ' ten mesaj gelmiş. Umarım iyidir diye içimden geçirirken aynı zamanda mesajı açıyordum. Mesajı açtığımda ;
" Sayın Umay hanım bir hafta sonra Pazartesi günü görüşme için beklenen adaylardan birisiniz. Saat 10 .00 da lütfen binamızda bulunun. İyi günler ve şanslar dileriz.
JYP ENTERTAİNTMENT "Yuppy yaşasın. Umarım seçilirim. Hem annem babam mutlu olur. Hem mesleğimi icra etmeyi tabiki de isterim. Neyse heralde özgeçmişim önemlidir. Minik bir dosya hazırlarım yeter. Neyse şimdi hazırlanıyım.
Telefonumdan şarkı açtım. Hem söylüyorum. Hem dans ediyorum. Hemde giyiniyorum. Evet özel yeteneklerim var demiş miydim ? Bu üçünü bir arada yapmak gerçekten zor taam mı ?
En sonunda hazırlanıp aşşağı indim.
~~~~
Annemler yemek masasında yemeğe hazırlanıyorlar. Bende sandalyeme oturdum. Sabahki mesajı onlarada söylemeliydim. Eminim çok sevinicekler.
Umay : Hepinize günaydınlar canım ailem.
Baba : Günaydın kızım.
Anne : Günaydın yavrum.
Jaerin : Günaydın ikizciğim.
Chadohyun : Günaydın fıstık.
Umay : Sağolun da size müjdeli bir haberim var.
Baba : Hımm neymiş o müjdeli haber ?
Umay : Ama müjdemi isterim baba. Ve bu seferki gerçekten güzel bir müjde o yüzden en az 500 won isterim ona göre. ( bilmeyenler için won Kore ' nin para birimi. Normal hayatta o kullanılıyor. Ve 4000 won bizim 20 liramız o yüzden bize göre düşük bir para. )
Baba :Peki kızım veririm. Müjdeni ver hadi.
Umay : Veriyorummmm. Hani JYP ENTERTAİNTMENT ' e başvuru yapmıştım ya görüşme için beklediklerine dair mesaj gönderimişler.
Chadohyun : Çok güzel bir habermiş. Umarım seçilirsin fıstık.
Umay : Değil mi ? Umarım seçilirim.
Baba : Senin adına çok sevindik kızım. Umarım seçilir emeğinin hakkını alırsın.
Umay : Sağolun babacım.Sonra bol gülmeli kahvaltımızı yaptıktan sonra bilgisayardan özgeçmiş dosyası hazırladım. Babamın çalışma odasındaki çıktı makinasından çıkarırsam da bu iş tamamdır.
Babamın odasına girdim. Çıktı makinesine koydum ve çıkıyor ....... bir saniye çıkmıyor . Noldu ki buna yav . Öff gel bir de bunla uğraş. Makinanın üstüne vurcam diye elimi kaldırmamla babamın masasındaki dosyaların bir kısmı yere düştü. Hay anasını ..... kahretmesin. Sakar olduğumu da söylemiş miydim ?
Neyse toplamaya başladım. Bir dosyanın arasından sarkan kağıt dikkatimi çekmişti. Tutup çıkardığımdaysa üzerinde yazan notu anlamadım.
" Kızınızı oğlumdan uzak tutun.
Not : Size gönderdiğim mesajları büyük ihtimalle kızınız siz görmeden siliyor ya da engelliyor. Bu yüzden sizle irtibata geçemiyorum. Belki bu kağıt elinize ulaşır.
KIZINIZI OĞLUMDAN UZAK TUTUN !!!!!
KİM RİCHİN "( Ricin diye okunuyor bilmeyenler için 😊 )
Dediğim gibi nottan hiçbir - bip - anlamadım. Ama kıllandığım kesin. Neyse şuanlık bilmemezlikten gelebilirim galiba. Hemen yerdekileri toplayıp eskisi gibi koydum. Makinayı düzeltip çıktımı çıkardım. Bu da bitti.Eğer seçilirsem bir kaç bir şey biliyim yani değil mi ? Geriye kaldı oradaki grupları araştırmaya.
Araştırdığımdaysa anladığım kadarıyla popüler olan iki grup GOT7 ve TWİCE olmuştu. ( Belki başka popüler gruplar vardır ki illaki vardır ama benim bildiklerim bunlar. Üzgünüm 😢 )
Yalnız GOT7 ' da GOT7 ' mış yav. Bu nasıl coolluk , yakışıklılık , çekiciliktir Yarabbi. Ben bu kadar beklemiyordum la. Dediğim gibi normalde K-POP asla dinlemem ve izlemem ama bundan sonra izliyicem gibi geliyor.
Ve TWİCE onlarda güzel kızlar yani yukarda Allah var sonuçta anam. Yalan söylemek olmaz. Bu arada dans pratiklerine bakınca iki grupta gayet iyi dans ediyorlar.
Ah ! Unutmadan K-POP dinlemem izlemem dedim ama o şöyle oluyor. Bir kız grup var. Onları hem dinliyorum hem izliyorum. Hem de danslarının tamamını biliyorum. Gerçekten kızlar güzel ve kıvraklar yani. Grup BLACKPİNK.
Şimdii geriye kaldı bir hafta sonrasını beklemek ...
Joseph olduğu düşünülen kişinin ağzından
Oh bu gün ne kadar güzel böyle. Neyse giyindikten sonra yine dinlenme ihtiyacı duyduğum için tekrar yatağıma uzandım. Ah yine o kız aklıma geldi. Niye çıkmıyorsun beynimden gizemli kız niye.
Ama Allah aşkına o göz nasıl unutulur ki yani , peki ya o beline kadar inen kıvır kıvır pembe mor saçlar.
Bu aralar gizemli kızı öyle düşünüyorum ki dün gece başımın sızısından uyuyamadım resmen.Neyse onu acilen unutmalıyım. En azından bir kere daha görene kadar .
BİR HAFTA SONRA GÖRÜŞME GÜNÜ ....
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
💙 V
💙💙 E
💙💜💙
💙💜💜💙 S
💙💜💜💜💙 O
💙💜💜💜💜💙 N
💙💜💜💜💜💜💙 .....
💙💙💙💙💙💙💙💙♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤
Selaaaaaaam ~
Ben geldim çikolatalarım . Umarım iyisinizdir. Bundan sonraki bölümlerde böyle olucak. Öyle çok uzatmıyıcam. İnsan sıkıloyor aq. Neyse bundan sonraki bölümlerde soruları da bazen ben vericem bazen siz bulucaksınız canlarım. Bu bölümün bir sorusunu veriyim.
1 ) Acaba Umay ' ın bulduğu not neydi ? 🔴
Aklınıza bir şeyler geliyor mu ? Hımmm. Kesin geliyordur. Sizi gidi sizi. Neyse son olarak lütfen oy verip yorum yapın. Yoruma birde sorunun cevabını yazarsanız ćok sevinirim.
Bence soldaki yıldıza tıklamak o kadar da zor değil ha 😢
Kelime =》811
SARANGHE 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I ' M FİNE ♡
FanfictionHem A.R.M.Y. ' lere hem IGOT7 ' lara . Tesadüfler hayatın bir parçasıdır UNUTMA Aynı engeller , sevgi ve aşk gibi . ...