## 6 ## GOT7 - BTS

20 15 5
                                    

# Hatırlatma #

Yalnız nasıl mutluyum. Lan oğlum GOT7 bu boru değil aq. Resmen onlarla hep yan yana olucam. Neyse Pazartesiyi beklemeliyim.

İKİ GÜN SONRA - PAZARTESİ

# Hatırlatma #

Sabah uyandım. Hatta uyumadım desem daha doğru olur. O kadar heyecanlıyım ki anlatamam. Neyse tam kış olmasına da az kalmışken eteklerimi şortlarımı falan giymeliyim. Yoksa sonradan içimde ukte kalır hiç olmaz. En sonunda hazırdım.

Bunları giydikten sonra hazırdım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunları giydikten sonra hazırdım. Hemen aşşağı inip kahvaltıya oturdum. Yemeğimi yiyip çıktım. Yürüyerek gitmek istemiştim. Hem hava alırdım.
Ama şöyle bir sorunum daha vardı ki , evet GOT7 ' ı araştırmıştım ama hala yüzlerini ayırt edemiyordum. Aslında birbirlerine benzemediklerini bende biliyordum ama biraz fazla bakmam gerekiyor onları ayırt edebilmem için. Zaten zamanla alışırdım onlara yav.

Neyse sonunda gelmiştim. İçeri girdiğimde danışman boştu. Köşede duran üç çocuğun yanına gittim. Belki onlardan bilgi alırdım. Yalnız bunlarda yakışıklıymış. Ya idoldür  ya da çalışanlardır diye düşünüyordum. Yalnız ney farkettim biliyor musunuz bu şirketin çalışanları da yakışıklıymış. Bir de düşününce  aklıma ne geldi onu biliyor musunuz durun onuda söyliyim bilin. Bu şirketin çalışanları yakışıklı dedim ya hani , ama sonra farkettim ki idollerde çalışan 😂😂😂

Aman gülmesseniz gülmeyin yav. Şurda bu telaşla stresle size espri yapıyorum ona da gülmeyin zaten. Neyse çocuklara daha çok yaklaştım.

Umay : Şey ben bir şey sorabilir miyim acaba ?
.......   : Tabi sorun.
Umay : Ben buranın yeni menejeriyim. Menejeri olduğum grup -

Çocuklardan biri lafımı kesip

.....  : Durun tahmin ediyim ... GOT7
Umay : Ah evet tanı-

Bu defa daha çok şaşırdım. Çünkü karşımdaki çocuklardan ikisi hızla bana sarılmıştı.

....  : Yah noona seni o kadar merak ediyordum ki. Ama beklememe değdi. Ne kadar güzelsin.  

Bu defa diğeri konuştu.

...... : Melek gibi değil mi ? Gözlerin çok güzel noona.

Sonradan ikisini benden ayıran ve onlardan büyük olduğunu tahmin ettiğim biri araya girdi.

...... : Çekilin kızın üstünden ya . Bir durun nefes alsın.

En sonunda benden ayrılmışlardı. Sonradan ben konuştum.

Umay : Şey hala onları tanıyıp tanımadığınızı söylemediniz. Ve iltifatlarınız içinde teşekkür ederim.

O diğer iki çocuģu benden ayıran konuştu.

I ' M   FİNE ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin