# Hatırlatma #
Onlar gerçekten çok iyiler.
Ah bir hafta sonra konserleri de var. Acilen bu biriken işleri bitirmeliyim. Ama galiba bitiremiyicem.......... şey uyku mu bastırdı ?
Ah uyumamam gerek uyumamam gere-
# Hatırlatma #
Jb ' nin Ağzından
" ben artık gidiyim. Saat oldukça geç oldu. Saol Namjoon - ah. Umarım güzel bir iş çıkarırız. Ah bu arada Yungyeom Jungkook ' a selam söylememi istedi. Ona lütfen ilet. "
Namjoon : İletirim iletmesine de farkındaysan saat oldukça geç. Bizde işte mecbur ıssız bir yerde kalmak zorundaydık. Demek istediğim bugün burda kal yarın sabah aydınlık olunca gidersin ha?
" ne diyim ki. Aslında arabam da yanım- "
Çalan telefonumla bakışlarımı Namjoon'a çevirdim. Kafasını anlayışla salladı. Ekrana baktığımda şirket görevlilerinden danışma kısmındaki bayanın ismini gördüm. Bu saatte ne diyicekki. Bu arada sabahtan beri bu saat diyoruz çünkü saat 23 . 20. Telefonu açtım.
" alo "
Görevli : Alo efendim özür dilerim bu saatte rahatsız ettim ama size sormam gereken bir şey var.
" evet dinliyorum. "
Görevli : Bayan Umay ' dan haberiniz var mı acaba ? Ailesi ona ulaşamıyormuş. Grubun lideri olarakta sizi aradım. Üzgünüm efendim.
" sorun değil. Beni araman normal. Ve Umay hakkında birşey malesef ki bilmiyorum. Saat 21 ' de çıkmamış mı ? "
Görevli : Hayır efendim çıkmamış. Ailesi telefonlara cevap vermediğini söyledi. Bende aradım ama cevap alamadım.
" anladım tamam. Bilgilendirmen için teşekkürler. Ben ilgilenicem. Kapatabilirsin. "
Görevli : Umarım bulursunuz. Kolay gelsin efendim.
Namjoon durumu anlamışki hemen öneride bulundu.
Namjoon : Jb bence sen sizinkilerden birini ara. Yurtta kalıyorlar bildiğim kadarıyla. Sizin yurt şirkete oldukça yakın. Birileri gidip baksınlar.
" öyle mi yapsam. "
Namjoon : Sen bilirsin istersen gidebilirsin. Ama onlara söylesen en fazla on dakikada şirkette olurlar. Sen en az bir saate olursun. Zaman kaybı.
" haklısın. O zaman Mark hyungu arıyim. En büyüyümüz o. Bilir napıcağını. "
Aradım. İkinci çalışta hat düştü. Alo dedi ama uyukladığı belliydi.
" hyung ben jb. Az önce danışmandaki bayan arkadaş aradı. "
Mark : Umarım mutlu olursunuz. Demek kız arkadaş yaptın da niye bu saatte arayıp söylüyorsun ki ?
" hyung bir dinle yanlış anlıyorsun. Danışmada çalışan görevli beni aradı. Ailesi Umay ' dan haber alamıyormuş. Telefonlara da cevap vermiyormuş. Ben şimdi BTS ' in evindeyim. Namjoon yanımda. Bak gelirdim de ben gelene kadar sen daha hızlı gidersin . Kalkıp çocuklardan birini alıp şirkete git bi bak ha ? "
Mark : Peki hemen gidiyorum.
Mark ' ın Ağzından
Off bu kıza nolmuş olabilir ki. Neyse hemen üzerime bir mont aldım. Baktım salonda Jackson film izliyor , onuda aldım. Çıktık. Şirkete geldikte her taraf kapkaranlık. Herkes evinde doğal olarak karanlık olucak. Tek güvenlik kulubesi birde şirketin girişinde minik ışıklar vardı. Güvenliğe doğru gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I ' M FİNE ♡
FanfictionHem A.R.M.Y. ' lere hem IGOT7 ' lara . Tesadüfler hayatın bir parçasıdır UNUTMA Aynı engeller , sevgi ve aşk gibi . ...