# Hatırlatma #
Sonrasında yeni gelen ki o Joseph oluyor. Kolunu Jimin ' in omzuna attıktan sonra bana dönünce gözleri şokla açıldı. Sonrasında fısıltıyla " sen " dediğini duydum. Nasıl duydun demeyin bilmiyorum. O sen derken eş zamanlı olarak benim ağzımdan bir " Joseph " çıktı. Ama fısıltıyla. Tam o anda Jimin konuştu.
Jimin : Ah sonunda geldin - ...............
# Hatırlatma #
Jimin : Ah sonunda geldin Taehyung .
Şokumu hala yaşıyordum. Demek adı Taehyungmuş. Ama o zaman yüzümü görmemişti. Saçımı kestim , rengi değişik . Yani beni tanımaz oh yırttım.
Umay : Ah buyrun oturun lütfen. Tanışmamız pek iç açıcı değildi boşverelim ne dersiniz ?
Taehyung : Biz tanışmadık ama.
Umay : Ah üzgünüm. Ben Umay.Diyip elimi uzattım. O da ismini söyleyip elini uzattı. Tam el sıkışıyorduk elime minik bir elektrik dalgasının girdiğine yemin edebilirim. Yüzümü buruşturup elimi çektim. Tabiki farketmediler. Sonra yerlerimize oturduk. Benimkiler -çocuklar da- geldiler. Oturup konuştuk.
Hımm anladığım kadarıyla daha sık gelip gidicekler. Bir yarışmaya göre iki grup her biri birer şarkılarını alıp birleştiricekler. Dansınıda ona göre biraz ordan biraz ordan yapıcaklar.
Neyse sonra gitme zamanları geldi. Ayağa kalktılar. Tekrar el sıkıştık hepimiz. Ben Taehyung ile sıkışıyordum.
Taehyung : Önceden tanışmadığımıza emin misin Umay ? Gözlerin çok tanıdık geliyor da.
Yungyeom hemen lafa girdi. Onlar gittikten sonra ona teşekkür etmem gerektiğini not ettim. Yoksa heyecandan kekeleyecek duruma gelmiştim. Dakka bir bana bakıyordu. Demek bundanmış.
Yungyeom : Belki bir yerde görmüşsündür hyung. Gözleri farklı olduğu için akılda kalıcılar.
Yoongi : Ama gözleri gerçekten güzel.
Umay : Ah çok teşekkür ederim. Sizlerde çok iyi idollersiniz. Tekrar geldiğiniz için grubum adına teşekkür ederim.
Namjoon : Ne demek. Biz teşekkür ederiz. Ah unutmadan bu arada tanışmamız bence çokta tatlıydı.Dedi. Diğer beşi de güldüler. Jungkook tavşan dişleriyle çok tatlı bir makneaydi. Neyse sonunda gittiler. Onlar gittikten sonra bulunduğumuz yerden çıkıp rahat bir yere geçtik. Üyeler hemen yayılarak oturdular. Bende oturucaktım. Ama bir tek Mark ' ın yanı boştu. Şimdi otursam bir dert oturmasam bir dert off.
Mark : Umay gelsene . Oturmıyıcak mısın ?
Dedi o an ben Mark konuşmadan önceki kısmı düşündüğüm için o dalgınlıkla cevap verdim.
Umay : Ha?
Baktım hepsi bana gülmeye başladı.
Umay : Yah ! Gülmesenize zaten adamlara rezil oldum. Sinirlerim bozuk.
Jackson : Bu arada hakikaten noldu yav. Jimin az önce mesaj attı. Senin güzel ve girişte tatlı olduğunu söyledi. Bu girişi çok merak ettim ya.
Jinyoung : Biliyor musunuz ben onu kamera kayıtlarından indirdim.
Umay : Sakın Jinyoung sakın.
Jinyoung : Üzgünüm.Hemen açtı. Forever Young ' u söyleyen sesimi duymuştum. Onlara doğru gittim. Jinyoung telefonunu Mark ' a verip ayağa kalktı.
Jinyoung : Ben izledim. Alın siz izleyin. Yoksa Umay izin vermiyicek. Ben onla uğraşırım.
Diyip üstüme üstüme geldi. Bende inadına onun üstüne gittim.
Umay : Ya bırak Jinyoung .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I ' M FİNE ♡
FanfictionHem A.R.M.Y. ' lere hem IGOT7 ' lara . Tesadüfler hayatın bir parçasıdır UNUTMA Aynı engeller , sevgi ve aşk gibi . ...