## Hatırlatma ##
Hihh JYP ENTERTAINTMENT ' ten gelmiş. Umarım iyidir umarım iyidir derken açtığım mesajı okumamla şok oldum.
## Hatırlatma ##
En başta hayal gördüğümü sanıyordum. Tekrar tekrar okudum. Ama yok anam , yanlış manlış okumuyorum yani. Direkt şöyle yazıyor :
" Sayın KİM Umay yapılan mülakat , test ve formlardan sonra şirketimiz için iyi bir çalışan olacağınıza karar verilmiştir. Bu yüzdendir ki Pazartesi günü şirketimizde görevinize başlayabilirsiniz.
NOT : Görevinizle ilgili bilgilere erken ulaşmak isterseniz eğer , yarın şirketimize kısa süreli bir ziyaret gerçekleştirebilirsiniz.
JYP ENTERTAINTMENT "
Mutluluktan havalara uçmak tanımının somutunu resmen yaşıyordum. Bütün dileklerim yavaş yavaş oluyordu. Beynime yarın minik bir ziyaret yapmam gerektiğinide not ettikten sonra aşşağı indim.
Annem börek yaparken , babam bahçede sallanan koltukta gözlükleriyle kitap okuyordu. Chadohyun bildiğim kadarıyla okuldaydı. Çünkü haftaiçindeydik yani. Günlerden Cuma ' ydı.
Jaerin ' de ortalıkta gözükmüyordu. Kesin yine gidip edebi küfür etmeyi öğreniyordur salak. Özellikle edebi küfür öğrenmeye çalışıyor kız. Ben mesleğimde , güzelliģimde , tatlılığımda , güler yüzümde ve daha bir çok şeyde sınırları aşıyordum. Aferin bana. O da gitsin edebi küfür öğrensin. Gerçi düşünürsek o da bir sınır aşmış oluyor. Ne diye sorucaksınız söyliyim tabiki de " MALLIK "😂😂
Neyse bu kızdan çok konuştuk. Bu arada siz ikiz değil misiniz ? Sen güzelsen o da güzel. Yok öyle bir şey aq unut onu , taam . Şimdi annemin yanına gittim. ( Şu kadınla adama bir türlü isim bulamadım aq. Ablama soruyom kız ismi söylüyor diyom ki kız değil kadın ismi söyle . Tepkisi anladım kardeşim umutsuz vakasın. Ama yani kadınla kız isimleri farklı değilmidir yav. Neyse neyse buldum. )
Umay : Anniş nayapıyon ?
Haneul : ( Yazılışıyla okunuşu aynı. ) Börek yapıyordum tatlış kızım. Hemde peynirli siz seviyorsunuz ya. Güzel güzel yersiniz.
Umay : Bence biz seni yiyelim kız. Sen nasıl tatlı bir şeysin öyle.Diyip sarıldım. Annişimde bana sarıldı. Tam müjdeli haber verme vakti.
Umay : Anniş sana iki iyi bir kötü haberim var.
Haneul : Hayırdır İnşallah. Söyle bakalım. Kötüden başla.
Umay : Peki . Kötü haber JYP ' ye seçilmemişim.
Haneul : Böyle olması gerekiyormuş demek kızım. Takma kafana. Peki iyi haberler neymiş ?
Umay : Hımm neymiş ? Birincisi başka kötü haber yok bu iyi.
Haneul : Dalga mı geçiyorsun kızım ?
Umay : Yoo niye dalga geçiyim. Neyse ikinci haberimi çok sevicen ha .
Haneul : Öyle mi ?
Umay : Öyle öyle. Haberimi veriyorummmmm ... JYP ' ye seçilmişim anniş.
Haneul : Nee gerçek mi kızım ? Şimdi menejer mi olucakmış benim çalışkan kızım.
Umay : Aynen öyle annişim.Sonra sarıldık . Babamla Jaerin ' de öğrendi. Chadohyun ' a da okuldan geldiğinde söyledim. Herkes çok sevinmişti. Yarında gidip ne yapıcağımı falan öğrenirim. Şimdi bahçede oturmuş annemin yaptığı börekleri ailecek yiyorduk. Yalnız görünüş bir afet , tat bir ziyafet , anam bu ney. Sonra Chadohyun boğazını temizledi. Birşey söyleyeceğini hepimiz anladık. Ona bakıyorduk. O da konuşmaya başladı.
Chadohyun : Şey Gökyüzüm ve Kıymetlim -
Chin : ( Babanın adı da bu. Çin diye okunuyor 😊 )
Kıymetlin kim oğlum.
Chadohyun : Sensin ya baba .
Chin : Anlamadım.
Chadohyun : Hani senin adın Chin ya. Anlamı kıymetli ya. Hani annemin adı Haneul ya. Anlamı da gökyüzü ya. Neyse sonra anlatırım bir ara. Evet söylemek istediğim .... yarın kız arkadaşımı sizle tanıştırmak istiyorum.
Haneul : Getir bakalım nasıl bir kızmış.
Chadohyun : Peki.Dedikten sonra herkes odalarına çekildi. Yatağımda uzanıyordum. Yine alışkanlıklarım yüzünden Chadohyun ' un yastığı kucağımda , annemin fları burnumun ucunda , babamın yastığı kafamın altında , ikiz kardeşçiğimin pijaması üstümde ayaklarımı sallayıp uyumaya çalışıyordum.
#### SABAH ####
Uyanıp rutin işlerimi halledip kıyafetlerimi giyip aşşağı indim.
Kahvaltı yapıp JYP ' ye doğru yola çıktım. Danışmaya sorduğumda beni yönlendirdi. Bir bayanın yanına geldim.
Umay : Şey bir bakabilir misiniz ?
Bayan : Siz KİM Umay ?
Umay : Evet benim. Birkaç şey soracaktım da.
Bayan : Ne soracağınızı tahmin edebiliyorum. Hemen cevaplıyım. Pazartesi günü işe başlıyorsunuz. Mesai saatleriniz 09.0 ' dan akşam 21.00 ' a kadardır. Bu şüreçte dinlenme zamanlarınız olucak merak etmeyin. Bu arada Pazartesi günü de menejeri olucağınız grup üyeleriyle tanışıcaksınız. Hala merak ettiğiniz bir şey varsa sorun lütfen ?
Umay : Şey .. hangi grubun menejeri olucağım kararlaştırıldı mı ?
Bayan : Bir dakika bakmalıyım ....... hımmm evet belli. Menejerliğini yapıcağınız grup GOT7 .
Umay : Nee GOT7 ' mı ? Emin misiniz ?
Bayan : Evet bir yanlışlık görünmüyor. Bir sorun mu var ?
Umay : Hayır hhayır yok. Bben teşekkür ederim.
Bayan : Bu arada Pazartesi ve Salı günleriniz yoğun olucak. Menejer arayışında olduğumuz için işler birikmiş olabilir. Salı günü BTS isimli bir grupla minik bir toplantı olucak. Lütfen isimleri araştırıp ne kadar önemli kidiler olduğunu öğrenin.
Umay : Peki. B- ben tekrar teşekkür ederim. İyi günler.Diyip eve geldim. Yalnız nasıl mutluyum. Lan oğlum GOT7 bu boru değil aq. Resmen onlarla hep yan yana olucam. Neyse Pazartesiyi beklemeliyim.
İKİ GÜN SONRA - PAZARTESİ
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
💙 V
💙💙 E
💙💟💙
💙💟💟💙 S
💙💟💟💟💙 O
💙💟💟💟💟💙 N
💙💟💟💟💟💟💙 .....
💙💙💙💙💙💙💙💙♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧
Evet hikayenin şimdi başladığını söyleyebilirim. Yalnız sürprizim güzel değil mi ama ? Bu arada Umay BTS ' le tanışınca acaba nolcak.
Neyse bundan sonraki iki bölüm tanıtım bölümü olucak. Onlarla beraber bugün tam 5 bölüm atmış oluyorum. Muhtemelen üç hafta falan gelmem.
Görüntülenme sayısına göre bu süre uzayabilir. Okuyorsanız ve beğeniyorsanız lütfen arkadaşlarınıza da tavsiye edin.
Bu arada bur üyeyide eliyemedim. Uzun olurdu üzgünüm.Çok uzattım üzgünüm.
Yıldıza tıklamayı unutmayın lütfen 😢😢
Kelime 》 827
Saranghe 😊😊😊😊😊😊😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I ' M FİNE ♡
FanficHem A.R.M.Y. ' lere hem IGOT7 ' lara . Tesadüfler hayatın bir parçasıdır UNUTMA Aynı engeller , sevgi ve aşk gibi . ...