Zeynep
Perdenin arasından gözüme vuran güneş ışınlarıyla gözlerimi açıyorum. Belime sarılmış şekilde mışıl mışıl uyuyan Kerem'e dönüyorum. Çok güzel ve masum uyuyor birtanem. Yanağına elimi koyup okşuyorum. Ama ise geç kalabileceği için uyandırmak gerekiyor. Suratına bakıp gülümserken dudaklarına yumuşak ama farkedilir bir öpücük konduruyorum. Kıpırdiyor.
-Aşkım birtanem hadi uyan artık. diyorum yüzünü okşayarak.
Gözlerini açarak bana bakıyor ve gülümsüyor. Aşkla dolu bakıyor. Bende ona.
+Günaydın güzelim diyor saçlarımı okşayarak diğer elide belime sarılmış.
-Günaydın aşkım diyorum bir elim göğsünde diğer elim sırtında.
. özümün önüne düşen buklelerimle oynayarak gözlerimin içine bakıyor.
+Senin gibi güzel bir eşim olduğu için çok şanslıyım diyor.
-Asıl ben şanslıyım diyorum yanağını okşayarak. sonra yanagindan öpüp kalkarak banyoya gidiyorum. Dus alıp bornozuma sariliyorum. Saclarimida sardiktan sonra kapıyı açıyorum. Kerem aynanın karşısına geçmiş kravatiyla cebellesiyior. Kapıya yaslanıp dudağımi isirarak ve gülerek onu izliyorum. Aynada beni fark edip bana gülümsüyor ve aynada bana yalvararak"lütfen yardım et " diyor. Yaslandığım yerden doğrularak yanına gidiyorum ve kravatini bağlıyorum. Dudaklarıma öpücük kondurduktan sonra saatini takmak için makyaj masasına yönelip çekmeceyi açıyor. Bende dolabı açıp kendime yırtık siyah bir tayt üzerine de kolu düşük salaş bir bluz seçiyorum. Onları giyindikten sonra Ayağıma siyah kurdeleli bir babet giyiyorum. Saçlarımı tarayıp arkadan tokayla tutturup salık bırakıyorum. Eyeliner çekip şeffaf bir parlatici sürüyorum. Kerem elindeki en sevdiği parfümumu göstererek" bunu sikmalisin " diyor. Elinden alıp sıkıorum. Kerem'de bildiği için en sevdiğim parfümünu sıkmış. Aynanın karşısında üzerimi düzeltirken arkadan gelip bana sarılıyor ve çenesini omzuna yasliyor. Bende ellerini tutarak gulumsuyorum.
+Çok güzelsin biliyorsun dimi.
-Ama sadece senin güzelinim
+Sadece benimsin.
-Evet.
+Seni herseyden çok seviyorum.
-Bende seni. diyorum ve öpüyorum
Elimden tutarak kahvaltıya iniyoruz. Birazdan kapı çalıyor ve gidip açıyorum.
-Yağmur Can hoşgeldiniz diyorum gülümserken.
Y:Hosbulduk canım diyor beni öperken.
C:Selam Zeynom diyor bana sarılıyor ve öpüyor.
Sonra gidip Kerem'lede selamlaşıyorlar ve kahvaltiya geciyoruz. Eğlenceli bir kahvaltıdan sonra kapi çalıyor. Gelen Aksel'le Melis.
-Hoşgeldiniz.
M:Selam!
A:Hosbulduk
Beyler gittikten sonra bizde alışverişe çıkmaya karar verdik.
Arabayi park ettikten sonra alışveriş merkezine girdik. Birsürü şey deneyip aldık. Yemek yedikten sonra eve dönmeye karar verdik. Hava bozmuştu. Arabayı aramaya başladık.
-Burda olması gerekiyordu.
M:Aynen de nerde?
Y:Ze-Zeynep şu trafik ekibinin aracının üzerindeki senin araban değil mi?
-Allah kahretsin gitti!
Derken sağanak yağmaya başladı.Sırılsıklam olduk. Holding yakın olduğundan Kerem'i aradım. Taksiler ağzına kadar doluydu.
+Efendim aşkım?
-Kerem gel bızı al
+Ne oldu nerdesiniz?
-Her zaman gittiğimiz AVM'de.
+Tamam hemen geliyorum.
20 dakika sonra önde Kerem arkada Can sonra Aksel arabalarıyla geldiler. Kızlarla ayrıldıktan sonra arabaya bindim Kerem gülüyordu.
-Aşkım gülme!
+Tamam hahaa gülmüyorum hahahah
-Uff Kerem sus gulme!
Eve gelene kadar surekli guldu ! Ben hemen odaya çıktım oda arkamdan.
+Aşkım ben özür dilerim.
-Tamam Kerem sus dedim!
+Aşkım lütfen.
-Tamam.
+Bak ben çok çok özür dilerim.
-Kerem yeter.
Havluya sarildiktan sonra gidip yatağın kenarına oturdum. Kerem geldi sarıldı öptü. Ama ben kiyamam ki.
-Çok mu korktun kustum diye
+Evet.
-Ben sana kiyamam ki dedim dönüp anlimi alnına yaslayarak. Şu anki tek odak noktam gözleriydi. Yeşilin her tonunu barındıran gözleri beni mahvediyordu. Ona.kocaman sarıldım ve öptüm.Sonra uykuya daldık. Ertesi sabah ısrarla zilimizin tekrar tekrar çalınmasıyla gözlerimizi açtık. Hayırdır sabah sabah!
Sınır koymuyorum ama lütfen begenin ve yorum yapın :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızlardan Çekeceğiniz Var!
RomanceZeynep:Kerem ben hamileyim! Dedi deniz kenarındaki restaurantta yemek yerken. Yağmur:Can ben hamileyim! dedi hamakta Can'ın göğsünde yatarken. Melis:Aksel ben hamileyim! Dedi slow bir müzik eşliğinde dans ederken Begüm:Barış ben hamileyim. Dedi den...