Zeynep:Kerem ben hamileyim! Dedi deniz kenarındaki restaurantta yemek yerken.
Yağmur:Can ben hamileyim! dedi hamakta Can'ın gogsunde yatarken.
Melis:Aksel ben hamileyim! Dedi slow bir muzik esliginde dans ederken
Begum:Barıs ben hamileyim. Dedi deniz kenarındaki kumlarda gunbatımında el ele yururken.
Yoksa hepimiz aynı andamı hamile kaldık! Hahahah hayır tabi ki bu sadece birtanecik eslerimize uyguladıgımız kucuk bir tepki denemesi. Benim kim olduğumu merak ettiniz mutlaka! Ben Zeynep. Zeynep SAYER. Kerem'in guzeller guzeli, tatlı esi Zeynep. Ovunmek gibi olmasın ama biz birbirimize ilk gunkü gibi asigiz. Birde 2 senelik evliyiz. Evet 2 sene! Ona cok cok cok cok asigim... Evlilik askı oldurur derlerdi de inanırdım. Yok oyle birşey canım hayal urunu bunlar. Birde bizim ile birlikte 1 senelik evli en yakın arkadaslarımız Yagmur ve Can var. Hergun bizdeler. Zaten Kerem ve Can ortaklar. Ee Yağmur'da sıkıldıkca bizde. Sonra yine çok sevdigim arkadaslarım 5 aylık evli Aksel'le Melis var. Onlarda cogunlukla bizdeler. Ben herseyimi Yagmur 'a onun daha ust duzeyini Melis'e anlatırım. Melis'e Yağmur'a anlattıklarımın hepsini anlatmam. Çunku Yağmur benim bebeklik arkadasim. Hafize teyze ve Murat amca bizimkilerle cok iyi anlasır. Dostlar. Birde 4 senelik evli Barıs ve Begum var. Onların da bir tane kızları var. Ismi Duru. Universiteden beri evliler ve onlarda cok asiklar,hala! Biz alısverise çoğunlukla ucumuz cikariz. Begum cocuktan zaman buldukca dordumuz eger kimse gelemediyse Yagmur'la oda yoksa askımla çıkarız. Begum'un isi zor. Cocuk daha 1,5 yasında cok da tatlı bir gorseniz. Neyse biz bulusunca eslerimizin uzerinde uygulamak uzere sinsi planlar kurarız. Bu hamilelikte bir parcası bu isin. Bazen bizimkilerle alısverise cıkınca birer gecelik veya dekolteli elbise almadan donmuyoruz. cok fesatiz ya! Yok yanlıs anlamayın lutfen. Sonucta evliyiz dimi.Benim bir moda evim var. Onunla ilgilenirim cogunlukla. Cizimler yaparım. Yagmur da ic mimar. Dekorasyon konusunda muhtesemdir.Kendine ait cok unlu bir dekorasyon markası var. Melis'te guzellik uzmanı. Kendine ait guzellik merkezi zinciri var. Begum'de grafiker zaten calıstıgı yer kendine ait ve zincir halinde. O yuzden bebegine bakmak için bir suredir uzaktan ilgileniyor. Iste boyle kocalarımız is adamı bizde genellikle moda dekorasyon cizim! Cok eglenecegiz cok!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızlardan Çekeceğiniz Var!
RomansaZeynep:Kerem ben hamileyim! Dedi deniz kenarındaki restaurantta yemek yerken. Yağmur:Can ben hamileyim! dedi hamakta Can'ın göğsünde yatarken. Melis:Aksel ben hamileyim! Dedi slow bir müzik eşliğinde dans ederken Begüm:Barış ben hamileyim. Dedi den...