11.Bölüm" En tatlı sabahlar Kerem Sayer'le Başlar!"

539 17 0
                                    

Ertesi Sabah

Bu sabah canım hiç kalkmak istemiyor. Yerim çok rahat. Sevgilimin nefesini boynumda hissederken kollarının arasında olmamın vermiş olduğu muazzam huzur ve duyhu göz kapaklarımın kalkmasına engel. Dışarıdan gelen huzur verici deniz sesi insanın içini rahatlatıyor,uykusunu getiriyor. Anın tadını çıkarıyorum yumuşacık yatagimda aşkın kollarında. Belki de dün benle dalga geçmesini fazlasıyla ciddiye almış olmalıyım ki böyle aşık hissediyorum kendimi. Ben kendimi bildim bileli Kerem'i sevdim ona aşıktım öyle de kalacağım. Onu ilk gördüğüm anı anımsıyorum bir an. Yanımda Yağmur vardı. Yeni çıkmaya başlamışlardı. Doğa parkında deniz kenarında yürüyorduk. Can'ın o zamanlarda aşırı gıcık kaptığım arkadaşı ile tanışmamız şöyle olmuştu. Kerem ve Can koşuyordu bizde Yağmur'la.Tempolu koşarken ikimizde önümüze bakmıyorduk. Kerem hızlica bana ben ona doğru koşuyordum. Birbirimize çarpınca soluğu serin sularda aldık tabi. Çok kızmıştım. Can'ın o zaman en yakın arkadaşıydı. Yine yumuşamıştım Yağmur için ama kıyamet kopmuştu. Hani çocuğun odu de kopmadı değil. Beni bir gülme alırken arkamda bir kıpırtı hiasediyorum.

+Güzelim?

-Efendim. Diyorum daha da sokularak.

+Günaydın sabah sabah güzel gülücüklerinle etrafa neşe saciyorsun.

-Teşekkürler çok zarifsiniz.

+Çok güzel gülüyorsun.

-Sebebi sen olduğun içindir.

+Sebebin olmak gerçekten çok güzel.

-Sebebimi bulmak daha da güzel.

+Her güldüğünde içimde açan çiçek bahçesi misali...

-Her gözlerine baktığımda yeşilin her tonunun bulunduğu bahçede kaybolma misali...

+Gerçekten Seni çok seviyorum.

-Bende seni!

+Sabah sabah böyle güzel bir güne uyanmak gerçekten cok güzel.

-Sen yanımda olduğun sürece ben hep böyle uyanacagim.

+Bu sonsuza dek sürecek diyorsun.

-Sonsuza dek benle kalacağını ima ediyorsun. Seve seve!

Yanagima kondurduğu öpücükle ben belimden tutup sıkıca sarılıyor. Hiç bırakmamak istercesine,tutkulu ve içten... sanki gelen kişi beni kapıp kacacakmis gibi sahipleniyor bedenimi. Teslim oluyorum çünkü seviyorum onu. Elinden tutarak kalkmasına yardımcı oluyorum. Bu rüya bitmesin istiyorum ama maalesef yarın Istanbul'a döneceğiz. Demet-Cihan Yılmaz çifti bizi bekler tabi. Şimdi biz geleceğiz diye yapmıştır bayağı birşey. Kerem'i sürükleyerek rüzgardan uçuşan perdeyi aralayarak oldukça duru suya sahip denizin yanına gidiyorum. Kerem'i de arkamdan cekistiriyorum. Pijamalarimiz umrumda değil. Denize ayaklarımı sokuyorum onu da çekiyorum. Sarılıyorum kocaman. Belkide aşkımı anlatmak ister gibi.

+Güzelim bu sabah endişeli gozukuyorsun. Diyor buklelerimle oynarken.

-Içime bir aşk düştü meteor misali düştüğü yeri yaktı. Ya o yerden aşk kalkarda boş kalırsa...

+Asla oyle birşey olmayacak bil isterim. Çünkü aşktan yani.senden vazgeçmek yerine önce kendimden vazgeçerim.

-Öyle mi Superman!

+Öyle Minnie.

-Minnie Mouse!Sevdim bunu ben!

+Sev diye söyledim zaten canım!

-Bencil ukala seni!

+Ayıp oluyor olmuyor böyle.

-Hihii tabi tabi!

+Sevgilim benim seni Ne kadar sevdiğime gökteki kuşlar yerdeki taşlar şahit. Arada dalga geçmişim çok mu?

-Romantik erkeğim benim. Değil tabi ki...

+Gönlümü al bakayım.

-Peki aliyim.

+Zeynep napiyorsun sen?

-Telefonumu çıkarıyorum.

+Napicaksin?

-Gönlümü al demiştin sipariş vericem.

+Zeynep!

-Keremm!

+Dalga geçme.

-Geçmiyorum gel buraya.

Öperek gönlünü almasinida bilirim. Bu manzaraya karşı böyle an zor bulunur. Yerim kocami.

+Cidden yer misin?

Aha sesli konuştum. Rezil oldum.

+Sesli konuştun ama  rezil olmadın gönlümüde aldın.

-Kerem dedikoducu teyzeler gibi konuşuyorsun.

+Dedikoducu?teyzeler?ben?Kerem Sayer? Oha! Kaç derim ben! Ve deniz kenarında beni kovalamaya başlar. Ve bana çarpar. Yine denize duseriiz... Sabah ne düşünüyorsam başıma geliyor. Bu ani tekrar yaşamak. Aynı tadı alamasamda bunun tadı daha farklı daha güzel. O artık BENIM. BENIM KOCAM. KOCAM! Tamam iyiyim ben! Blurgh blurghhh. Oha Kerem planda öpmek yoktu! Aman opsun dilediği kadar. Hiç sorun değil. Daha sonra gülerek odaya geçiyoruz. Düş alıyoruz ve giyiniyoruz. Hava cok sıcak. Kerem parfümünü sıkarken bende kolyemi takmakla uğraşıyorum. Büyüleyici kokusu ile yanıma yaklaşıyor. Kolyemi alıyor. Boynuma bir öpücük kondurup, kolyemi takıyor. Kokumu içine çekiyor sanki. Belime sararak ellerini gözlerini kapatıyor. Sımsıkı sarılıyor. 

+Çok seviyorum seni herseyden çok! Kimseye değişmem seni herşeyimden vazgeçerim ama senden asla! Diyor fısıltıyla ama net.

-Bende emin ol bende.

Çantamı aldıktan sonra kahvaltıya gidiyoruz. Aksellerle ettiğimiz güzel ve keyifli bir.kahvaltıdan sonra günün tadını cikarmak.için bol bol gunesleniyoruz denize giriyoruz. Dalış yapıyoruz. Daha sonra bir kez daha turluyoruz şehri. Odaya gidip son hazırlıkları yaparak bavulları topluyoruz Melisler ve Kerem ile. Daha sonra giyinip keyifli bir yemek.için mekan seçimi yapıyoruz. Kerem önde ben arkada ama elim onda restauranta giriyoruz. Keyifli bir yemekten sonra Kerem'in göğsüne yaslaniyorum. Ictigim şarap beni biraz çarpmış durumda ve uykum gelmiş. Havanın nemi beni daha da sersemletiyor. Melis'te carpilmis durumda aynı ben.

-Güzelim iyi misin?

+Hihi hoofff!

-Ne oldu hoff falan?

+Esniyorum ya!

A:Ağır geldi şaraplar birer kahve söyleyelim.

M:Söyleyin cinimm!

Melis böyle durumlarda daha zayıf daha çabuk sersemliyor. Uykunun etkisiyle de mayisiyor. Kahvelerimiz geldikten sonra kendimize geliyoruz bir nebze olsa. Otele dönüp kendimi dusa atıp kendime geliyorum. Deniz manzaralı yatağıma.sevdicegimin kollarına uzanarak rahatlıyorum ve uykuya dalıyorum.

Arkadaşlar Çok yorgunum ve yoğunum. Elimden bu kadarı geliyor. Derslerim çok ağır. O yüzden sürekli yazamam lütfen oylayın teşekkürler.

Kızlardan Çekeceğiniz Var!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin