Uzun bir aradan sonra heyecanlı bir bölümle karsinizdayim. Umarım begeneceginiz bir bölüm olur.
"Kıskanırım seni beeen kiskanirim kalbimden bu nasıl aşk allahım..." diye şarkıya eşlik ediyorum.
Yine bir Pazartesi!Yine bir sendrom. Yine bir Istanbul trafiği! Dün gece Istanbul'a döner dönmez sabah hemen iş başı yapılır. Tamam hani Moda Evi benim gidip uyusana yoook!
Kalk ilgilen işlerinle dimi. Neyse saçmalık konuştuklarım. Trafikte bir tık Yok. Ben sevgilimi özledim ama. O da erkenden kalkıp şirkete gitti. Off .. En sonunda Moda Evi'ne varıyorum. Aracımi parkedip iniyorum. Gün boyu dirensin ayaklarım topukluya! Girer girmez asistanım Betül beliriyor kapıda.
+Günaydın Zeynep Hanım!
-Günaydın canım. Rica etsem bana bir adet 3'u bir arada hazırlar yanınada kurabiye koyar mısın? Çikolatalı olsunlar.
+Tabi ki Zeynep hanım.
Odama geçiyorum. Koltuğa eşyalarımı fırlatıp elimde telefonumla sandalyeye geçiyorum. Önümde tamamlanmayi bekleyen çizimler vs bon bon bakan ben. Daha sonra aklıma Kerem'i aramak geliyor. Duy sesini ki motivasyon bulasın. Hemen"Aşkım" kişisine basarak onu arıyorum. Bir süre bekledikten sonra telefonda o baştan çıkarıcı sesi duyuluyor.
+Efendim Güzelim.
-Birtanem nasılsın?
+Senle konusmasaydim bu denli iyi olamazdım.
-Bende aşkım.Seni çok özledim ben!
+inan ki toplantılarım olmasa şu an burada değil senin yanında olurdum. Bende seni çok özledim bebeğim.
-Seni seviyorum. Çok seviyorum. Çok çok!
+Seni seviyorum. Bağımlılık yapacak kadar çok...
-Öpüyorum Hulk.
+Bende seni o bal dudaklarından kocaman öpüyorum Lady.
-Stt Mr.Sayer çok ayıp.
+Hiçte bile Mrs. Sayer. Seviyorum ışte.
-Hahahah Kerem ya. Öptüm seni ben çok görüşürüz.
+Görüşürüz birtanem.
Telefonu kapattiktan sonra yüzümdeki gülümseme arttıkça artıyor. Kalbim çarpıyor. Dudağımi isiriyorum. Daha sonra kafamda bir ampulün isildadigini farkediyorum. Tabi ya! 1 saat sonra şirkete gideceğim. Sürpriz. Önümdeki tasarımlara bakmayı kesip çizmeye başlıyorum. Daha sonra bunu yapmayı kesip 1 saatin dolduğunu farkederek toparlanıp Moda Atölyesinden ayrılıyorum. Arabama binip bir şarkı eşliğinde şirkete doğru gitmeye başlıyorum.
KeremÇok yoğun bir toplantı sonucu sinirlerim tepeme çıkmış durumda. Şu an yanımda güzelimden başka kimseyi istemiyorum. Ama Çok yoğun çalıştığından onu göremiyorum. Odama girip kendimi sandalyeye atarak cama doğru dönüyorum. Dışarıyı izlemekten vazgeçip telefonumu kurcaliyorum.
ZeynepŞirketin önünde duruyorum. Kapıdan girdiğimde çalışanlar bana selam veriyor. Bende gülümsüyorum. Asansöre basıp kata çıkarken katta duraklayan asansöre binen kızların konuşmalarına şahit oluyorum.
X:Kerem bey çok yakışıklı umarım bekardir.
×Aynen ya. Adamda bir kas var.
X: En iyisi onu buyulemek olur o adamı kaptirmam ben!Bu laflar sonucunda başımdan aşağı deyimine çok ters sıcak su .yerine buzlu su dökülüyor.
-Affedersiniz ama siz ne diyorsunuz?
X:Anlamadım?
-Kerem Sayer'e yavşamak ha!
×:Sananee!Sen kimsin ki!
-Zeynep. Zeynep SAYER! Kerem'in eşi.
X:Bi-biz çok çok üzgünüz.
-Oyle mi? Aman ne üzüldüm! Diyerek saç baş dalıyorum. Duyulan çığlıklar sonucu yaklaşık 2 dakika sonra Kerem yanimiza iniyor.
+Güzelim! Ya Bir... Bir sakin olur musunuz?
-Olamam Kerem ! Şu kızı yolmadan rahat yok!
+Tamam ayrılın. Zeynep sen benimle geliyorsun!
X:Biz gerçekten çok üzgünüz. Bilmiyorduk.
-Tamam üzgünüm.
Kerem Zeynep'in elinde tutarak onu odaya çıkardı. Koltuğa oturttu. Ve kapıyı kitleyip karşısına dikildi.
+Evet güzelim? Ayağa kalkıyorum ve konuşmaya başlıyorum.
-Bak şimdi. Sana orda sarkmasalardi. Olmiyacakti.. olmazdı. Kim benim kocama laf söyler. Ama benim karın olduğumu bilmiyorlar. Ya ama birdaha olmasın soyle. Yani bak.aşık olduğumda....
Sözlerimi dudaklarıyla kesiyor. Sıcak ve nemli. Tutkulu. Daha sonra alnını anlima yasliyor.
+Bana senden başka kimse ama kimse sahip olamaz. Sana da benden başka kimse sahip olamaz. Tamam mi güzelim?
Ses tonu,gözlerinin yesili,sıcaklığı,belimdeki elleri... Belimi sıkarak baştan çıkarıcı kokusuyla birleştiriyor beni.
-Im tamam. Diyorum fısıltıyla. Ne yapayım?Bu adama bu derece asikken.
+Bebeğim sen iyi misin?
-Imm hi hi iyi...iyiyim.
+Hiç iyi gözükmüyorsun. Diyor göğsüne yasladigim kafami kendi sürat hizasina getirirken. Ben gözlerinde kenetlenmis omuzlarına koyduğum ellerimi sıkıyorum.
-Seni çok seviyorum.
+Bende güzelim.
-Gözlerinin içinde kaybolduğumu dudaklarını her optugumde içimin aşkla ısındığını biliyor musun?
+Gözlerinin içinde kendimi gördüğümü ve o güzel dudaklarını her optugumde içimde sana karşı olan aşkın sınırlarımı aştığını biliyor musun?
-Biliyorum.
+Biliyorum.
-Işte bu yüzden kalbim sana ait
+Iste bu.yüzden herşeyinle bana aitsin...
Daha sonra bir kez daha dudaklarimiz birleşiyor. Toparlanıp şirketten ayrılıyoruz.El ele... Aşık olarak... Kalbimden bile kıskandığım o adamla...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızlardan Çekeceğiniz Var!
RomanceZeynep:Kerem ben hamileyim! Dedi deniz kenarındaki restaurantta yemek yerken. Yağmur:Can ben hamileyim! dedi hamakta Can'ın göğsünde yatarken. Melis:Aksel ben hamileyim! Dedi slow bir müzik eşliğinde dans ederken Begüm:Barış ben hamileyim. Dedi den...