Eve geldiğimizde saat yaklaşık 18:30 civarı. Tabi ki ortada ne Kerem var ne Can! Oo ne şaşırtıcı değil mi? Tabiiki değil sacmalamakta ustume yoktur bilirsiniz. Gördüğünuz gibi Zeynep Sayer Itemleri Ltd. St. Muhteşemim! Evet tamam daha fazla salaklik yapmayi bırakıyorum. Her neyse eve dalarcasina girdikten sonra elimizdeki paketleri direk firlatiyoruz. Ben gidip direk koltuğa üzerimdeki montu dahi çıkarmadan yayiliyorum. Banane ya Banane. Uyumak istiyorum. O trafiği çektikten sonra. Uyurum. Direk gözlerimi kapatiyorum. Tüm umursamazligimla. Tek gözümü actigimda Yağmur'un karşı koltukta biyerinde pireler ucusurcasina uyudugunu gördüğümde geçici olarak nükseden saskinligimla gözlerim adeta bir faltaşı misali açılıyor. Oha! Utanmasa kış uykusuna yatar bu kız. Gelir gelmez önce yatmama rağmen uyuyamayan ben. Ama karşı koltuğa yayılıp dakikasinda horul horul uyuyan bir adet kutup ayısi bunyeli Yağmur. Waow. Ve yine waow. "Tamam kes de uyu" diyerek beni azarlayan iç sesimle gözümü kapiyorum. Tamam uyurum. Uyur muyum kii? İnş cnm yha. S.s misali bu. Uyuyamıyorum. Ama şimdi isyan edicem ya. Neyse hadi Zeynep, uyu Zeynep. Çitten atlayan koyun mu saysam ya? Yok çocuk muyum ben? Evet öyleyim aslında. Neyse.
1 Saat Sonra
Gözlerimi yavaştan aralıyorum. Yerim bir koltuktan daha rahat. Ee nasıl oldu? Kafamı kaldırdığımda yatağımızda ve Kerem'in kucağında olduğumu farkediyorum. Yerim rahat valla daha ne isterim ... kollarımı biraz daha sıkı olarak boynuna doluyorum. Oda belimdeki kollarını sıkılaştırıyor.
+Bebeğim?
-Hım?
+Seni uyandırmak istememiştim ama orda rahatsızca uyumana kıyamadım. O yüzden kucağıma alıp odaya çıkardım.
-Sevgilim sen uyandırmadın ki zaten. Şu An yerim aşırı rahat.
Boynuma güzel ve sıcacık bir öpücük bırakıyor.
+Dünyalar güzeli karım benim. İyi ki varsın.
-Canım kocam. Sende iyi ki varsın.
Sarılışını daha çok sıkılaştırarak kafasını boynuma gömüyor.
+Hadi bebeğim uykun varsa biraz daha uyu. Yoksa kalk üstünü değiştir. Aşağı inelim. Biraz karı-koca keyif yaparız güzelim.
-O zaman ben hemen kalkayım.
+Tamam güzelim bende ikimize pizza söyleyeyim?
-Hayır söylemee. Biz yapalım. Lütfen lütfeen! Diyorum çocuk gibi.
+Oo Zeynep Sayer. Eşiniz Kerem Sayer zevkle sizle pizza yapar. Diyip göz kırpıyor.
-Oleeyy! Diye hızla kucağından fırlayıp dolabın kapağını açıyorum.
+Yavaş bebeğim yavaş . Diyip bu çocuksu halime koca bir kahkaha patlatıyor
-Tamam aşkım bak bu siyah tayt ve...
+Şu dekolteli t-shirt. Diyor yamuk yamuk sırıtarak. Bu adam çok fena ya. Valla.
-Ya Kereeem!
+Ne var karımın göğüs dekoltesine bakmak isteyemez miyim? Diyor sapık sapık gülerek.
-Kereeem bana bak sapıklaşma
+Kızınca çok sexy oluyorsun.
Elime geçirdiğim yastığı ona fırlatıyorum ama havada tutması bir oluyor.
+Bebeğim bunu bir daha sakın denemee.
-Niyeymiş?
+Şöyle ki....yanıma gelip kucağına alıyor. Yatağa yavaşca bırakıp üstüme çıkıyor. Sonra boynuma öpücük bırakıyor.
+Devamını ister misin?
-Eveet.
+Pizza yapmasak mı acabaa? Kalsak mı burda?
-Geceye Keremcim. Açım ben. Artı yorgunum.
+Oyy kıyamam sana tamam hadi kalk bakalım. Diyor dudaklarıma öpücük kondurup üstümden kalkarak. Sonra elini uzatıp kaldırıyor.
+Giyin gel bakalım bebeğim aşağıdayım.
-Tamam hayatım
+Bekletme özlerim.
-Çabuk oluyorum.
+Hadi. diyip merdivenlere yöneliyor ve aşağı iniyor. Bende siyah taytımı giyip salaş bir bluz giyiyorum. Saçımıda topuz yapıp aşağı iniyorum. Mutfağa girdiğimde Kerem sandalyeye oturmuş beni süzmeye başlıyor .
-Aşkım ne bekliyorsun?
+Çok güzelsin.
-Aşkıım çok tatlısın sen. Ama bu önlüğü giyersen daha tatlı olacaksın! Diyorum kendi önlüğümü bağlayıp elime aldığım önlüğü Kerem'in önünde sallarken.
+Ben mi??
-Yok ben. Evet sen.
+A-Ama ben bunu giymem.
-Yaa aşkım ne olacak biz bizeyiz burda.
+Yok hayır Zeynep giymem.
-Amaa hatrım için hadi lütfeen. Diyorum masum yavru köpek bakışıyla.
+Bak ama aramızda kalacak. Söz ver. Eğer birinden duyarsam... Seninle 1 hafta konuşmam.
-Tamam aşkım söz aramızda. Al hadi.
+İyi ver ama her şey karşılıklı. Diyor göz kırparak.
-Ne karşılığı?
+Gel bakalım buraya. Diyor önlüğünü bağlarken gözüyle gelmem gereken yeri göstererek. Bende gidiyorum.
+Şimdi Bayan Sayer. Diyor kollarıyla belimi kavrayarak. Tadınıza bakmak istiyorum.
-Baak. Diyorum kollarımı boynuna dolayarak.
+Derin bir nefes alman gerekecek. Nefessiz kalmanı istemem güzelim.
-Tamam aldım.
Bayağı vakum moduyla yapışıyor dudaklarıma. Bir süre sonra bırakıyor.
+Tadın muhteşem ötesi.
-Mersi.
+Güzeliim.
-Birtanem.
+Hadi hazırlayalım.
-Tamam hayatım. Diyorum dolaba yönelerek. Gerekli malzemeleri seçip harcı hazırlayacağımız kabı çıkarıyorum. Sonra unu eleyerek kaba döküyoyorum. Kerem'de belime sıkıca sarılmış, kafasını omzuma koyarak beni izliyor. Elimi una daldırarak burnunun ucuna sürüyorum.
+Bebeğim savaş mı istiyorsun?
-Oluur.
Unu avuçlayarak suratıma indiriyor. Başımdan aşağı bembeyaz oluyorum. Bende unu elimle suratına fırlatıyorum. Kutuyu alarak unu kafamdan aşağı döküyor. Ooo. İşte bunu yapmayacaktın. Kovalayarak unu ona yediriyorum. İkimizde bembeyaz. Samanyolu TV Ahiret dizisinden fırlamışcasına. İşte şok olan Sayer üzerime hurra hücum geliyor. Kaçayım derken kaygan olan yerler yüzünden kendimi yerde buluyorum. Bana piç smile atarken kendini üzerimde buluyor. Daha doğrusu düşüyor. İkimizde undan gözükmezken eğilerek alt dudağımı öpüp sırıtıyor.
+Kalkmamamı ister misin?
-Kalk bitanem .
+Nedeen?
-Aşkım lütfen.
+Peki.
-Teşekkürler.
+Rica ederim. Diyerek üzerimden doğruluyor. Sonra elini uzatıp beni yerden dikkatlice çekip diğer eliyle belimi destekleyerek kaldırıyor. Böylece I.Dünya Savaşı sahası olarak kullandığımız mutfağımızda bir badire atlatmadan pizza yapmaya koyuluyoruz. Hamura gerekli malzemeleri koyup yoğururken, Kerem 'de sosisleri, domatesleri, biberleri ve sucukları teker teker doğruyor. Sonra hepsini ayrı kaplara döküyor. Bu arada hazırladığım hamuru kaptan kaldırarak una buladığım tezgaha koyup oklavayla açıyorum. Kerem'de domates sosunu hazırlıyor. İkimizde işimizi halledince Kerem soluğu yanımda alıyor .Arkama geçip yanağıma öpücük kondurduktan sonra eline aldığı kaşıkla domates sosunu pizzaya döküyor. Sonra elimi elinin altına koyup kaşığı beraber tutmamızı sağlıyor. Ve sosu hamurun üzerinde yayıyoruz. Sonra kaşığı bırakıp kaplardan malzemeleri alıp pizzaya diziyoruz. Sonra özenle pizzayı bir tepsiye koyup fırına veriyoruz. Kerem gidip sandalyeye kurulup benim dizine oturmamı sağlıyor. Kollarımı boynuna doluyorum.
+Yoruldum ya.
-Bende.
+Neyse ki hallettik.
-Dur sen daha kurtulamadın. Diyorum sırıtarak.
+Nedeen?
-Mutfağı bu halde mi bırakacağız?
+Off. diye kalkmaya yelteniyor. İzin vermiyorum.
-Dur sevgilim biraz dinlenelim acele etme.
+Peki bebeğim. Diyor boynumu öperek. Daha sıkı sarılıyorum beni kucağında çevirip ona doğru oturmamı sağlıyor. Kollarını belime kenetliyor. Bende başımı omzuna yaslıyorum. Ara ara boynuma öpücük konduruyor. Bu arada sırtımı okşuyor. Sanırım uykum geldi. Ama tabi ki ne yapıyoruz uyumuyoruuz. 5 dakika sonra
-Aşkım biraz sonra uyuyacağım. Kalkalım.
+Tamam bebeğim. Diyerek kucağından yavaşca yere indiriyor. Sonra elimi tutuyor. Elimize geçirdiğimiz süpürgelerle mutfağa girişiyoruz. Mutfağı temizledikten sonra odaya çıkıyoruz. İlk önce Kerem duşa giriyor. Çıkınca asker yeşili keten bir gömlek ve koyu mavi bir kot pantolon giyiyor. Gömleğinin ilk 4 düğmesi açık kas manzaralı. Saçlarını düzelttikten sonra gömleğin kollarını yukarı kıvırıp aşık olduğum parfümünü sıkıyor. Gelip dudaklarıma öpücük kondurduktan sonra beni aşağıda beklediğini söylüyor. Ben kendimi duşa atıyorum. Kerem'de bu arada pizzayla ilgileniyor. Çıkıp üzerime yırtık dar kot bir pantolonla salaş tek kolu düşük bir t-shirt ve babetlerimi giyiyorum. Saçlarımın buklelerini belirginleştirdikten sonra eyeliner çekip rimel sürüyorum. Ve aşağı iniyorum.
+Waow. Gezegen.
-Mersi hayatım.
+Çok güzelsin sen.
-Teşekkür ederim. Sende çook yakışıklısın.
+Rica ederim bebek. Yanımda böyle bir güzellik varken yakışıklılığımın sözü geçemiyor.
-Çok tatlısın yaa seen. Diyip kucağına atlıyorum. Sıkıca sarılıp öptükten sonra bırakıyor. Pizzayı fırından çıkarıp 8'e bölüyoruz. Elimizin lezzeti varmış, bahçedeki masaya kurulup afiyetle yiyoruz.
-Imm bu pizza çok leziz olmuş.
+Bencede. Fazlasıyla.
-Elimize sağlık.
+Biz bu pizzaya aşk kattık sayın seyirciler.
-Deli. Diyorum kahkaha atıp yanağını öperken. Kolunun altına alıp saçımı öpüyor.
+Gülüşün cennetim.
Kokun çiçek bahçem.
Gözlerin dünyam.
Dudakların hayat verenim.
Varlığın yaşama sebebim.
Uzaklığın hasretim.
Gözyaşın cehennemim.
Canın canım.
Aşkın, güç verenim.
Sen herşeyim.
Seni çok seviyorum birtanem.
Gözlerim dolu dolu gözlerine bakıyorum. Ben ne kadar eşsiz ve güzel bir adama aşık olmuşum? Hayatımın en büyük hediyesi.
-Bende seni çok seviyorum. Sen benim mucizemsin.
Çenemi hafif kaldırıp dudaklarıma masum ama etkili bir öpücük konduruyor .Elimden tutup oturduğum sandalyeden kaldırıyor. Bahçedeki salıncağa oturuyor. Benide yanına oturtup, sonra dizine yatırıyor . Saçlarımı okşuyor yavaşça. Huzurlu, sessiz, sakin bir ortam.
+Huzurumsun.
-Sende benim.
+Başıma gelen en özel şey. En güzel şey.
-Canımın içi.
+Göz bebeğim.
Rüzgar tenimizi hafifçe okşarken,
Sevdiğim adamın kokusunu en derinime çekmek,
Sıcaklığını hissetmek,
Aşkını kalbime kazımak...
Ne güzel şey kollarında olmak.
Mutlu olmak.
Beraber gülmek.
Huzura kavuşmak.
Ne güzel şeydir, sevdiğin adamın her şeyi olmak...
Kollarında uykuya dalmak.
Hele de kokusu seni sarhoş ediyorsa...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızlardan Çekeceğiniz Var!
RomantizmZeynep:Kerem ben hamileyim! Dedi deniz kenarındaki restaurantta yemek yerken. Yağmur:Can ben hamileyim! dedi hamakta Can'ın göğsünde yatarken. Melis:Aksel ben hamileyim! Dedi slow bir müzik eşliğinde dans ederken Begüm:Barış ben hamileyim. Dedi den...