Uzun sure bosladim çok özür dilerim.
X:Ayy Keremcimmmm!
-Pınar!
P:Kerem
-Sen nerden çıktın ya!Ne kadar oldu?!
P:Hahahahahay canısı aynen ya!Seni gördüğüme çok sevindim!
Ne canısı mi dedi o!Ben kimim ki zaten. Yağmur'un bana anlamsız bakislarindan sonra bu olaya el koymanın vakti gelmişte geçiyor bile!Ayy hadi bakalım canısı koyalım!
+Hayatım bizi tanistirmayacak misin?
P:Hayatım mi?Keroşum ne diyor bu kız?
-Hey evet hayatı. Biz evliyizde.Eşim Zeynep. Zeynep buda Amerika'dan Pınar.
+Aaa Pinarcim çook memnun oldum canım. dedim yapmacıkca.
P:Yani canım inanamadım.
+Inanmamaya devam et. Ayrıca bu samimiyet nereden?
P:Yani sonuçta insanlar Eski Sevgili olunca samimiyet fazla olabiliyor. Hahahahahahahah!
Y-C-Z:Neee!!!
+Efendim Efendim! Kerem! Yuhhh ya bu Ne!
-Ya Zeynep eski diyor adı üstünde ESKI!
+Kerem sana inanamıyorum!
P:Inanmamaya devam et!Hahaha ! Kızım eski demek yeniye dönüşebilir demektir. Keremcim bence o kadar emin olmayın. Jane'yi benim için terk ettiğini tüm çevremiz biliyor.Hatta Jane'yle çıkmadan önce biz seninle cikiyorduk ve ben eskiydim.Ama sonra yine BENIM oldun. Hatirlatirim.
Sanırım şu an sinirden kızarmış durumdayım ve aglamamak için kendimi zor tutuyorum. Bu sinirimi de ancak Kerem'den ve şu sarı böcek Pınar'dan çıkarabilirim.
+Kızım bana bak şu mal konuşma tarzından vazgeç!Kerem'den uzam DUR. Senin şu çakma sarı saçlarını yolmamam için de DEFOL GIT BIR DAHA SENI KOCAMIN YANINDA GORMIYCEM! YOKSA BEN SORUMLU DEGILIM!
-Aşkım sakin olur musun lütfen biraz kendine gel. Çok ayıp ediyorsun!
C:Abi kusura bakma ama Zeze haklı bence sus ve şu kızı yolla!
+Ne!Ne! Ayıp mi ediyorum ha!Kerem sen nasıl birisin kalkıp burda bunları söyleyip duran birini savunup onun değilde benim ayip ettiğimi söylüyorsun! Ben senin eşinim o değil ama eger istiyorsan alır bu pırlanta yuzüğü takarsin! O zaman esin olmasini istedigin bu Pınar uzaylısı eşin olur! deyip masaya fırlattım.Ve ağlamaya başlayıp hemen ordan koşarak ayrıldım.Çok çok sinirliydim. Arkamdan gelen Yağmur'u bile takmiyordum. Hemen bir taksiye atladım. Ama eve gitmeyecektim. Çek cezanı KEREM SAYER!
Taksiciye evi tarif ettim. Ve beni beklemesini söyledim. Evden kıyafetlerimi toplayıp bir bavula koydum ve beni bekleyen taksiye bindim. Melislere gitmeye karar vererek taksiciye orayı tarif ettim. Taksiciye ücreti ödedim ve kapıyı çaldim.
M:Zeynep! Hoşgeldin.
+Hosbulduk.Kalmaya geldim.
M:Neden ki seyahate mi gidiyor ki Ke...
+Onun adını ağzına alma dedim ve ağlamaya başladım.
Hemen bana sarıldı ve salondaki koltuğa oturttu. Herşeyi anlattım.
+Burda olduğumu ne Kerem Ne Yağmur ne Aksel nede Can bilecek. Hele Kerem! Şimdi Yağmur'u arıyorsun ve seyahate çıkacağını söylüyorsun. Ama hiçbirşey bilmiyorsun tamam?Aksel'de yok diye tatile gidiyorsun.
M:Kardeş sözü tamam arıyorum.Alo Yağmur nasılsınız?
Sen ağlıyor musun?
Aaa ne oldu! !!
Zeynep mi yok!!!
Ne demek bavulunu toplayıp gitmiş!
Kavga ettiler demek!
Inanmiyorum.
Yo bende değil Zeynep.
Hayır bugün hiç aramadı hiç konuşmadık.
Ben seyahate çıkıyordum.
Iptal ettiremem ama uğrayabilirim.
Hayır Begumler de olamaz onlar Barış ve Mina'yla Malibu'da
Tamam hemen geliyorum.
+Kerem nasıl diye sor. dedi fısıltıyla.
Şey Kerem nasil?
Çok mu kötü!
O derece!
Aay inanmıyorum perişan mi oldu?
Tamam hemen geliyorum.
+Nasıl?
M:Can Kerem'le fena şekilde kavga etmiş! Ağız burun!
+Ne!Saka!
M:Evet vallahi. Sonra Yağmur aglamaktan perperisan! Kerem'de evi dağıtmış çok ağlamış. Can'da çarpıp çıkmış.Oda mahvolmus.
+Inanmiyorum! O derece mi! Çok üzüldüm ben sindi kiyamam ki gitmem lazım. Ben bir şey uydurup gelirim.
M:Tamam atla gidelim. Ama ilk başta sana uygulamamiz gerek birşey var. Biraz sarhoş edicez seni ve güya ben seni barda bulmuşum.Tamam mi?
+Okey.Sarhoş numarası yapicam yani.
M:Aynen ve sana mini bir elbise bulup makyaj yapicaz.
Odaya çıktık. Melis güzellik uzmanı olduğundan çok güzel bir makyaj ve saç yaptı. Mini,dar kesim ve kırmızı bir elbise. Tamamdır!
M:Evet şimdi sıra provada. Lafı döndürerek konuş. Dilin dönmuyormus gibi ve.kahkaha atıp yalpala.
Z:E-evvvet hahahahha siiimdiii Ke-rr haha KerPın ilişkisini hahahah izzzz-liyor hık siniz haha. dedi yalpalayarak yürürken.
M:Iste bu!
+Hadi gidelım.
Melis kıyafetlerini giyindi ve çıkıp arabasina bindik. Ayağımda kütle misali platformlar ve el çantası ile arabadan indim kapının önünde.
Melis koluma girdi ve geçip kapıyı caldi. Ben kahkaha atmaya başladım. Melis'te gülüyordu ama kapı açılınca kesti.
Y:ZE-ZEYNEP! KEREEEM.CAAAN.
M:Can?
Y:Az önce geldi.
M:Yanlız suan çok sarhoş. Haberiniz ola. Barın orda buldum.
-Ze-Zeynep aşkım.
+Wuhhuu Ki-Kirem Biy hhhahahahahah Haz-haz hahah Hazretleri Pinnarrrr sultan dan zaman bul-hahah-up teşrif ete-ede- edebil- hahahah-misler. Hahahahah.
-Aşkım lütfen.
+Bana hiık birdaha hahhaa hık asla aa-ma aaslla ASKIM deme. Senden hahahh Ne-nefret ed-diyorum.hahhaha Hık.
M:Bence git ve yatır Kerem. Çünkü bütün bir yol boyunca gülüp seni sevdiğini sayikladi.Ve uyuyup durdu. Yatirda uyusun.
C:Al abicim gördün mu yaptigini!
Kerem Zeynep'i kucağına alıp götürdü ve kendi yataklarına bıraktı.
M:Kaldığı otelden bavulunu alıp getirdim. Al Yağmurum.
Yağmur bavulu içeri taşıdı. Kerem Zeynep'in ayakkabılarını çıkardı. Ve yanına oturdu.
-Birtanem çok çok özür dilerim. Seni ilk günden beni deliler gibi seviyorum. Bugün için allah belami versin! Seni bu hale ben getirdim. Birdaha asla olmayacak. dedi ve pirlantayi çıkarıp Zeynep'in parmağına taktı.
Z: ___________ !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızlardan Çekeceğiniz Var!
RomanceZeynep:Kerem ben hamileyim! Dedi deniz kenarındaki restaurantta yemek yerken. Yağmur:Can ben hamileyim! dedi hamakta Can'ın göğsünde yatarken. Melis:Aksel ben hamileyim! Dedi slow bir müzik eşliğinde dans ederken Begüm:Barış ben hamileyim. Dedi den...