«Chan«
Tutuksi tullut hyytävä syys ilma puskee taas takkini sisälle kun odotan Woojiniä. Hän pääsisi noin kahden kymmenen minuutin päästä. Katson kuinka joukko noin minun ikäisiä tai vähän vanhempia nuoria kävelee minua kohti. En ole kuitenkaan varma tulevatko he suoraan kohti. Kuitenkin pian saan sen tietää. Nuoret tulevat suoraan kohti. Nään heidän olotilasta että he ovat juoneet alkoholia. Yksi blondi poika tulee ja lyö minua niin että nenäni alkaa vuotaa runsaasti verta. Tunnen kuinka lämmin veri valuu suuhuni ja pian kaikki alkavat hakkaamaan minua.
"HEI!" Kuulen tutun pojan äänen,olin varma että se oli Woojin.
"Onks tää sun poikaystävä?" Yksi poika kysyy sarkastisesti.
"On." Woojin sanoo rohkeasti.
"Jaa. Haha. Pidä poikaystäväs." Joku sanoo ja he lyövät minua vielä kerran ja sen jälkeen lähtevät.
"Ooks sä okei?" Poika kysyy lempeällä äänellä,erilaisella kun mikä hänellä juuri kymmenen sekunttia sitten oli.
"O-on." Sanon vähän epävarmana. Minua pelotti ja tunnen vain kuinka ahdistus puskee kuoreni läpi.
"Anteeks ku kutsuin sua mun poikaystäväks.." Woojin sanoo vähän nolona.
"Ei se haittaa." Sanon oloni vähän parempana jo.
"Autetaas sut nyt ylös." Poika sanoo ja antaa minulle käden ja otan siitä kiinni. Pojan käsi on niin lämmin. Nousen seisomaan Woojinin avustuksella.
"Mun pitää mennä kauppaan." Sanon.
"Saanko mä tulla mukaan?" Woojin kysyy.
"E-ei se kai haittaa vaikka sä olisit mukana." Vastaan ja kävelen koulun vieressä olevaan kauppaan Woojin vierelläni.
"Me tarvitaan maitoa,kahvia,kaakaoo,nuudeleit,jotaa ruokaa ja suklaata!" Luettelen.
[Kaupassa käymisen jälkeen]
Kävelemme rauhallisesti minun luokseni. Poika kun halusi meille välttämättä tulla. Olin aika varma että alkaisin itkeä heti kun pääsen kotiin. Kävelen kuitenkin rauhassa pojan vieressä kuin en tietäisi mitä kuitenkin tulisi tapahtumaan.
"Hei..." Woojin aloittaa.
"Mhm?" Hymähdän vastaukseksi.
"Haluisksä alkaa tekee mun kans musiikkii?" Poika kysyy. Kuulen että hän on epävarma.
"Voinko alkaa tehdä sun kanssa musiikkia?" Toistan.
"J-joo..." Tuo vastaa vähän nolona.
"Todellakin!" Vastaan iloisena.
"O-oikeesti?" Woojin sanoo silmät kirkastuen.
"Joo!" Vastaan hymyillen.
"Kiitti tosi paljon!" Tuo sanoo ja näyttää omankin hymynsä.
Kävelemme sitten iloisena minun luokseni ja laitoimme ostokset kaappeihin. Otan suklaan ja sujautan sen hupparini taskuun jonka jälkeen kävelen sohvalle jolla Woojin istuu odottaen minua. Päätimme kävellessämme katsoa elokuvan. Valitsemme kauhuelokuvan,koska Woojin halusi. Elokuva on minusta pelottava joten hypähtelen paljon sen aikana. Woojin vain kikattaa minulle kun minä kiljun keuhkojeni pohjalta kun elokuvassa tulee minusta todella pelottava kohta. Otan suklaan taskustani ja alan syömään sitä.
"Anna mulleki!" Woojin sanoo ja yrittää ottaa suklaata kädestäni.
"Et saa!" Sanon ja lähdemme juoksemaan ympyrää sohvan ympäri.
"Mitäs täällä tapahtuu?" Kuulen äitini äänen kun Woojin on juuri istumassa päälläni.
Hän nousee nopeasti pois ja nappaa palan suklaata kädestäni.
"HEI!" Huudan ja peitän suklaan kädelläni suojellakseni sitä.
"Kerros mitä täällä on tapahtunut?" Äitini toistaa tällä kertaa englanniksi.
"Me katottii elokuvaa.." Vastaan nolona samalla kielellä kuin äitinikin.
"Jaaha. Kukas sinä olet?" Äitini kysyy Woojiniltä samalla kun osoittaa häntä.
"Mä olen Kim Woojin." Tuo vastaa.
"Hauska tavata. Kutsu minua vaan Chanin äidiksi." Äitini vastaa.
"Kuin myös. Selvä!" Woojin sanoo ja käy istumaan sohvalle.
"Mä menen tästä tekemään töitä. Chan jos tulee nälkä tee ite ruokaa." Äitini sanoo minulle englanniksi vielä ennen kuin lähtee.
"Joo!" Huudan hänen perään.
"Chan?" Woojin aloittaa vähän ujona.
"Mhm?" Vastaan.
"Haluaisitko sä olla mun poikaystävä?" Woojin kysyy samalla kun hellä puna nousee tämän poskille.
"Mielelläni." Vastaan samalla kun nousen ylös että voisin halata toista. Hän halaa minua myös joka nostaa hymyn huulilleni.
Päätimme että Woojin jää meille yöksi. Tällä hetkellä teemme ruokaa minulle,Woojinille ja äidilleni. Saamme sen onnistumaan aika hyvin,vaikka ei se kovin näyttävän näköistä ole. Keitimme riisiä ja teimme kana kastikeen. Syömme sen yhdessä samalla kun juttelemme.
"Äiti! Ruoka on jääkaappissa!" Huudan äidilleni.
"Mhm!" Kuulen vastaukseksi.
"Tuu." Sanon ja otan Woojiniä kädestä.
Avaan huoneeni oven ja vedän Woojinin sisään. Minua pari senttiä pidempi poika hymyilee lempeästi. Katson häntä silmiin ja nään kuinka ne sädehtivät onnellisuutta.
"Saanko mä suudella sua?" Kysyn.
"Saat." Tuo vastaa ja katsoo minua syvälle silmiin.
Suutelen poikaa hellästi huulille ja otan hänen käsistä kiinni puristaen niitä hellästi yrittäen pitää hänet lähellä minua. Tunne. Kylmät väreet kun tunnen että hän suutelee minua takaisin.
"Jaaha. Tätä mun poika sit tekee kun teen töitä." Kuulen äitini sanovan sarkastisesti.
"Äiti?!" Säikähdän ja tunnen kuinka minulla tulee olo itkeä.
Tunnen paniikin sisälläni joka puskee pois. Alan rauhoitella itseäni hiljakseen sisälläni yrittäen esittää että minulla ei olisi mikään vialla.
"No jatkakaa te,mä meen syömään." Äitini sanoo hyväksyen sen faktan että minulla on POIKAYSTÄVÄ.
Minä ja Woojin lopetamme koska en pysty tekemään oikein mitään. Lopun illan katsomme elokuvia ja syömme herkkuja huoneessani. Yön sitte nukumme.
No moi. Tässä olis toinen osa🐨Lupaan että laitan muitakin jäseniä tänne kohta! Älkää huolestuko! Sanon että Felix ja Changbin ainakin tulee😉
YOU ARE READING
Me selvitään Tässä yhdessä💪💕«Stray kids«WooChan
Fanfiction"Voisinko mä vaan luovuttaa?!" ________________________________________________ Juuri kun Chan oli luovuttamassa Woojin astui hänen elämäänsä ja muutti sen täysin. ⚠️ Jos et kestä mielenterveys ongelmia suosittelen lähtemään⚠️