»Chan«
"Ei hän minua usko jos sanon että olin kipeä." Puhun itsekseni. "Ääh. Pelottaa." Jatkan.
"Chan! Woojin tuli käymään!" Äitini huutaa ala kerrasta.
"Moi Chan!" Woojin sanoo ja suutelee poskeani.
"Moi!" Vastaan ja halaan tuota.
"Mä toin sulle suklaata ja mehuu! Sun äiti sano että sä tykkäät niistä." Woojin selittää.
"Kiva." Sanon yrittäen kuitenkin kuulostaa iloiselta.
"Mä näin et sun käsis oli jotaa jälkii. Voiks sä näyttää ne mulle ja sit kertoo niistä?" Woojin kysyy.
"O-okei..." Vastaan epävarmasti ja vedän hihani ylös.
"Noi näyttää pahoilta!" Woojin sanoo kun lähtee hösläämään jotaan alakertaan.
Poika tulee takaisin puhdistus aine pullo,vanu lappuja ja laastareita.
"Tää saattaa kirvellä vähän." Poika sanoo ja putsaa joitakin viiltoja,laittaa niihin laastarit päälle ja suutelee otsaani hellästi.
Hymyilen samalla kun nousen ylös ja halaan tuota tiukasti. Samaan aikaan kun itken.
"Shhh...Kaikki on ok." Woojin lohduttaa ja silittää selkääni.
"Ei oo! Mikään ei oo hyvin! Kaikki on perseellää! Sä oot mun ainut hyvä asia." Soperran pojan paitaan.
Woojin jatkaa selkäni siilittelyä niin kauan kunnes nukahdan. Ilmeisesti hän nukkuu meidän luona tämän yön.
'En mä ansaitse Woojiniä...' ajattelen samalla kun nyyhkytän.
'Lopeta itkeminen typerys!' Sanon itselleni pään sisälläni.
Haukun itseäni vielä vähän lisää ja menen vessaan. Otan sakset ja alan tehdä jälkiä käsiini. Ne eivät vuoda verta. Olen ennenkin tehnyt saksilla jälkiä. Nään kuinka kyyneliä tippuu kädelleni. Nostan katseeni peiliin ja katson itseäni silmiin. Kyynelet virtaavat ulos silmistäni kuin vesiputous kunnes lyön itseäni naamaan tehden siihen ison mustelman.
"Tyhmä pelle!" Sanon. "Pelkuri!" Jatkan.
"Ootko sä okei?"
Moi teille! Anteeks en oo julkassu uutta osaa pitkään aikana ja tääkin oli aika huono😅
No syy tähän on se että mulla on nyt vähän vaikeeta elämän kans.... Halusin kuitenkin nyt julkasta teille🥰
Pitäkää kiva viikko/viikonloppu!:)
Heippa!💕
YOU ARE READING
Me selvitään Tässä yhdessä💪💕«Stray kids«WooChan
Fanfiction"Voisinko mä vaan luovuttaa?!" ________________________________________________ Juuri kun Chan oli luovuttamassa Woojin astui hänen elämäänsä ja muutti sen täysin. ⚠️ Jos et kestä mielenterveys ongelmia suosittelen lähtemään⚠️