›Chan‹
"Ootko sä okei?" Kuulen tutun äänen takaani.
Purskahdan itkuun ja menen halaamaan puhujaa.
"Shhh...kaikki on okei. Mä oon tässä." Puhuja hyssyttelee ja silittää selkääni hellästi.
"Sun äiti muuten sano et teidän pitää jutella vähän asioista." Tuo selittää painaen päänsä olkapäälleni.
"Mhm." Mumisen tuon rintaan ja alan itkeä vähän lisää.
"Oot mulle niin tärkee Woojin." Kuiskaan pojan rintaan ja halaan tätä tiukemmin.
"Niin säkin mulle." Poika sanoo ja nostaa pääni niin että katson häntä. Hän antaa nopean suudelman huulilleni ja päästää minusta irti.
"No mä meen sun huoneeseen." Woojin sanoo hymyillen ja kävelee huoneeni ovelle.
"Joo! Nähään kohta!" Sanon ja väläytän pojalle pienen hymyn.
"Vihdoin sä tulit." Äitini sanoo.
"No? Mitä halusit puhuu?" Kysyn ja istun äitiäni vastapäätä keittiön pöytään.
"Me päätettii laittaa sut osastolle..." Äitini sanoo ja yrittää koskea minua. Vedän käteni pois ja kyyneleet valuvat poskiani pitkin ja tippuvat pöydälle. Juoksen ylös ja suoraan Woojinin syliin.
"Mikäs sulle tuli?" Woojin kysyy samalla kun alkaa silittää hiuksiani.
"Mut laitetaa osastolle." Sanon itkuisesti ja halaan poikaa tiukemmin.
"Shhh...mä oon tässä." Woojin lohduttaa ja suutelee otsaani.
"Mä en haluu!" Numisen pojan rintaan kastellen Woojinin paidan kyynelilläni.
"Mä lupaan soittaa sulle joka päivä." Woojin sanoo ja suutelee minua hellästi.
"CHAN! WOOJININ PITÄÄ NYT LÄHTEE!" Äitini huutaa alhaalta.
"No mä meen..." Tuo sanoo ja irrottaa huulensa minun omistani.
"Älä mee..." Sanon itkien vielä enemmän.
"Moikka." Woojin sanoo ja vilkuttaa minulle.
"Moikka..." Vastaan ja menen sängylleni makaamaan kuulokkeet päässä. Laitan musiikin kovalle,niin että en kuule mitään muuta kuin sen.
✓Skip pari tuntia✓
"CHAN!" Äitini sanoo vihaisesti.
"Mitä?" Kysyn kylmästi.
"Nyt lähetään!"
No terve! Mites teillä menee?
Mä tässä otin vähän omasta elämästä juttuja tähän mutta toivottavasti oli hyvä osa,vaikka mä tiiän että on aika huono. Yritin kuitenkin!
No moikka nyt:)
YOU ARE READING
Me selvitään Tässä yhdessä💪💕«Stray kids«WooChan
Fanfiction"Voisinko mä vaan luovuttaa?!" ________________________________________________ Juuri kun Chan oli luovuttamassa Woojin astui hänen elämäänsä ja muutti sen täysin. ⚠️ Jos et kestä mielenterveys ongelmia suosittelen lähtemään⚠️