Terapia

166 18 10
                                    

»Chan«

Herään puhelimeeni ja nostan sen korvalleni.

"MISSÄ SÄ OOT?!" Kuulen Woojinin turhautuneen äänen.

"Chill. Mä nukahdin." Vastaan väsyneenä ja nousen ylös sängystäni.

"Mä oon oottanu tääl kohta 10 minuuttii." Woojin sanoo ja lopettaa puhelun siihen.

Huokaisen ja lähden pois huoneestani ja menen pukemaan ulkovaatteet. Saan ne päälle ja otan avaimeni ja avaan oven lähtien kävelemään mäkille päin.

Nään Woojinin mäkin pihalla selaamassa puhelintaan. Hölkkään tämän luokse ja annan tälle pusun jonka jälkeen otan hänen kädestä kiinni.

Tilasimme jonka jälkeen menemme istumaan johonkin sohva paikalle.

"Eli?" Woojin kysyy samalla kun ottaa hörpyn kokiksestaan.

"Hm?"

"Miten siel osastol meni?" Woojin kysyi vaikka tiesi melkein kaikki. Joitakin asioita en kertonut kuitenkaan.

"No... Oli siel ihan...kivaa?" Vastaan.

"Kerrrooo!" Tämä vinkuu ja ottaa kädestäni kiinni.

"Öö...." "Me oltiin paljon sisällä,pelattiin skip boo ja uunoo..." Vastasin ja otan hörpyn cherry pepsistäni(parasta.)

Woojin silmäilee minua. Hän huokaisee hiljaa.

"Tuleeks sulle joku terapia tai?" Tämä kysyy.

"Öö....Joo..." Vastaan hiljaa ja tunnen ahdistuksen nousevan rintaani. En ottanut aamulla lääkkeitäni,syljin ne pönttöön.

"Mä voin tulla mukaan." Woojin sanoo hymyillen.

Hymyilen tälle ja tarjoilija tuo ruoat pöytään. Kiitämme tätä ja alamme syömään.

{Skip pari tuntia}

Woojin tuli meille yöksi ja tällä hetkellä makaamme vierekkäin sohvalla.

"Chan sun täti ja serkut tulee tänää." Äitini sanoo,tarkoittaen varmaan että Woojinin pitää lähteä.

"Woojin ei lähe." Sanon päättäväisesti ja otan tämän kädestä kiinni.

Äitini huokaisee. "Tän kerran." Hän sanoo hymyillen.

Hymyilen tälle takaisin ja katson Woojiniä hymyillen edelleen.

Terve ihmiset!

Pitkästä aikaa uutta osaa. Tää on hetken aikaa jo drafteissa. Nyt kuitenki kirjotin loppuun. Toivottavasti tykkäsitte!❤

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 29, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Me selvitään Tässä yhdessä💪💕«Stray kids«WooChanWhere stories live. Discover now