Co Zrobisz By Specjalnie Go Zawstydzić 2/2:

2.4K 89 26
                                    


Taeyong : Twój przyjaciel upokorzył cię tak że kiedy przyszły twoje przyjaciółki, które uważały ciebie i Tae ca cudowną parę i zawsze musiałaś się tego wypierać, obkleił cały twój pokój swoimi zdjęciami. Ty nie postanowiłaś być gorsza. Wiedziałaś że chłopcy z jego zespołu również was shipują, a więc postanowiłaś obkleić cały jego samochód twoimi zdjęciami.
-I ty mówisz że [T. I.] to TYLKO przyjaciółka? - Zaśmiał się Taeil a reszta wraz z nim. Mina Tae była bezcenna więc z ukrycia zrobiłaś mu zdjęcie a potem wysłałaś do niego.

                                  - I jak ci się podoba twoje zdjęcie? Oraz moje zdjeica?

-Cudowne ale wiedz że się odpłacę😈

          -Czekam 😘

Taeil: Wiedziałaś że Taeil jest bardzo wrażliwy, do tego nie zrobił ci nic co było warte dużej rekompensaty. Postanowiłaś że napiszesz mój na policzku "Księżycowy Chłopaczek " mazakiem permanentnym. Chłopak nie lubił kiedy mówi się do niego zdrobniale, albo wymyśla słodkie przezwiska ponieważ chciał pokazać że jest tym najstarszym z zespołu. Kiedy chłopcy go zobaczyli uznali że to bardzo urocze i że teraz będą tak na niego mówić. Chłopak się cały zarumienił i stwierdził że jeżeli będzie robił żarty to z tobą a nie tobie bo wie że stać cię na o wiele więcej.

Jaemin : Postanowiłaś zrobić chłopakowi kawał polegający na wrzuceniu mu żywej żaby do torby. Ale uznałaś że nie będziesz martretować biednej żaby, zamykając ją w dusznej torbie, dlatego zabrałaś ja ze sobą w terrarium i czekałaś na odpowiedni moment by położyć ją Nanie na głowie. Byłaś z chłopakami w studio. Kiedy twój przyjaciel usiadł prawie w bezruchu, pochulając się nad jakimś tekstem położyłaś mu ją na głowie i czekałaś na rozwój wydarzeń. Kiedy chłopak zorientował się że ma coś żywego na głowie zaczął się szamotać i piszczeć jak mała dziewczynka. Szyboo nagrałaś całe zdarzenie i wysłałaś na chat grupowy NCT, na którym jakimś cudem się znajdowałaś, by reszta chłopaków też mogła to zobaczyć . Kiedy wysłałaś filmik złapałaś żabkę żeby potem wypuścić ją na wolność. Postanowiłaś zobaczyć co piszą chłopcy na temat Nany.

TenChitaprr~: Jaemin od kiedy ty potrafisz tak wysoko śpiewać? XD

Donkey_hyuk : Haha wiedz że w najbliższym czasie nie będziesz miał życia

Lucas@Biber : It's not okey Man 😕

TY/Truck : Ja nwm co tam się stało ale obecnie jeste zszokowaną mamą

Uwu^^: Bienda żabka

Podniosłaś głowę i zobaczyłaś patrzącego w twoją stronę ze złością  Jaemina. Jego zły wyraz twarzy po chwili zamienił się w soczystego lennego a ty wiedziałaś już że masz się bać.

Chenle :Kilku krotnie po tym jak Lele wracał z prób i szedł pod prysznic słyszałaś jak próbuje rapować fragmenty Marka, Tae lub Lucasa. Ale raczej mu to nie wychodziło i zawsze kończyło się jego delfinim śmiechem. Kiedy chłopak po raz kolejny po próbie poszedł pod prysznic i zaczął rapować, włączyłaś dyktafon w telefonie i zaczęłaś nagrywać. Jego "ostre rapy" zaczęły się zlewać z jego delfinią operą i wyszła z tego dosyć ciekawa symfonia. Na następny dzień siedząc z chłopakami postanowiłaś wdrążyć swój plan w życie.
-Ej chłopaki mogę wam coś pokazać? - oni przytaknęli, a ty włączyłaś nagranie z dnia poprzedniego. Po wysłuchaniu tego nagrania chłopcy mieli zszokowane miny.
-[T. I.] czy ty nagrałaś delfiny w zoo i zmieszałaś to z rapami moimi i innych? - zapytał Mark
-Nie poprstu nagrałam Lele jak rapuje pod prysznicem. - odwróciłaś się w stronę zielono włosego. Na jego twarzy widniał soczysty rumieniec co sprawiało że był jeszcze bardziej słodki niż zwykle.

Jaehyun : Postanowiłaś że wypijesz cały zapas mleka jaki był w dormie. Dostałaś nawet na to pozwolenie od Tae. Siedziałaś na krześle przy blacie patrząc jak Jaehyun robi sobie kawę. Chłopak otworzył lodówkę i chciał sięgnąć po mleko ale go nie było. Więc stwierdził że trudni i wypije kawę bez mleka. Podeszłaś wtedy do niego i powiedziałaś :
-Jaehyun, I know you want some milk but się skończyło i niestety go nie ma. - wszyscy wtedy wybuchnęli śmiechem a Jae zawiesił głowę i zabrał się za picie kawy.

Kun : Kun ostatnimi czasy wypełnia prawie wszystkie obowiązki w dormie. Dlatego kiedy pewnego zasnął na krześle przy stole na krześle, przywiązałaś go do niego wstążką i wysmarowałaś twarz bitą śmietaną tak że wyglądał uroczo. Zrobiłaś mu  zdjęcie i ustawiłaś na tapetę oraz czekałaś na powrót chłopaków do dormu. Kiedy zobaczyli Kuna stwierdzili że jest bardzo słodki. Niektórzy chcieli zrobić mu zdjęcie ale chłopak się obudził. Na twoje nieszczęście chłopcy go rozwiazali więc nie miałaś wystarczająco dużego czasu na ucieczkę tak jak zaplanowałaś. Chłopak cię złapał i przytulił, przy tym budząc twoją twarz bitą śmietaną. Szybki wyciągną swój telefon, zrobił ci zdjęcie i również ustawił sobie na tapete. Potem znów cię przytulił i powiedział:
-Lepiej nie rób mi takich kawałów [T. I.] bo następnym razem to się źle skończy.

Renjun : Chłopak bardzo kocha Muminki o czym wiedzą praktycznie wszyscy ale oprócz ciebie nikt nie wiem że ma w szafie ma wielką kolekcje Muminków pluszaków. Postanowiłaś to wykorzystać w momencie kiedy chłopak gonił cię po całym dormie poniewaz zabrałaś mu telefon. Kiedy byliście przy szafie otworzyłaś ją, a wszystkie Muminki wywaliły się na Juniego. Szybko zrobiłaś mu fotę i wysłałaś do chłopaków.

Leejono: XD Renjun ja wiedziałem że masz na tym punkcie świra ale nie że aż tak!

DolphinLele: oooo Jak uroczo ♥️

JohnnysFashionEvoluation: Brawo ty Reniu 👏

Kiedy czytałas komentarze chłopaków na temat zdjęcia Renjun postanowił że wykorzysta twoją nieuwagę i zaczął cię łaskotać. Przewrócił cię na ziemie u usiadł na tobie byś nie mogła się wyrwać.
-Nie! Renjun przestań! - krzyczałaś przez śmiech. Chłopak przestał po czy powiedział.
-To za karę że mi dałaś karę.

Mark : Twoja zemsta polegała na nastraszeniu chłopaka. Była ciemna noc. Założyłaś specjalną siatkę na ścianę, a na niej miała pojawić się animacja zjawy. W środku nocy chłopaka obudził krzyk. Kiedy zobaczył zjawię zaczął piszczeć tak że o mało cię nie ogłuszuł ale kiedy usłyszał twój śmiech i zobaczył że go nagrywasz od razu zaczął cię gonić. Kiedy cię dogonił złapał cię oraz wyrwał ci telefon i udało mu się, na twoje nieszczęście, usunąć filmik. Ale i tak byłaś usatysfakcjonowana ponieważ jego psik napewno słyszał cały dorm.

Jungoo : Chłopak zabrał cię w odwiedziny do jego mamy. Poznałaś ją już wcześniej, ponieważ kiedyś odwiedziła go w wytwórni. Zanim pojechaliście zrobiłaś filmik na którym Jungwoo "podrywa" innych członków zespołu. Zamierzałaś pokazać go jego mamie. Kiedy byliście już na miejscu pierwsze co zrobiłaś po przywitaniu się z mamą chłopaka, to pokazanie jej filmiku. Kobieta kiedy go zobaczyła zaczęła się śmiać i podsumowała go tymi słowami:
-Synku jesteś naprawdę uroczy ale weź się raczej za dziewczyny. Tu obok mnie stoi taka jedna cudowna. - popatrzyła na ciebie oraz przytuliła a na twarzy Jungwoo pojawiły się dwa rumieńce.




Zbychu pozdrawia wszystkich czytelników XD Miłego dnia /wieczoru /poranka 😉🙃

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Zbychu pozdrawia wszystkich czytelników XD Miłego dnia /wieczoru /poranka 😉🙃

Preferencje i Reakcje  NCTOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz