Taeil : O Jezu ja nie wierzę. [T. I.] jest moją dziewczyną! Czy ja śnie?!
Taeyong : Życie jednak jest piękne!
Doyoung : Czuję się jak królik który wygrał walkę o marchewkę!!
Jaehyun : O tak ow yeah kto jest mistrzem no ja!!
Johnny :Ah te liście, ta dziewczyna, to niebo ah czego chcieć więcej. Te chmury na niebie, te drzewa... (ktoś wie co on ćpał?)
Yuta : Tak! Tak! Tak! Zgodziła się! Jejejeje! #MentalnyTaniecSzczescia! #ŁakaMakaWymiata (kolejny miał jakiś trefny towar ja nwm o co chodzi)
Winwin: Jednak warto było prosić spadjącą gwiazdkę
Ten: Mam nadzieję że naprawdę będzie miała siłę by ze mną przetrwać
Kun : Moja mała śnieżna. Już zawsze będę przy niej
Lucas : Oh Yeah Man!!!! Taaaak!!! Czuję się wygrywem!!
Jungwoo : Nie pozwolę byś się czego kolwiek bała [T. I.] zawsze będę obok
Mark: Ojejku jak ona uroczo wygląda kiedy się runieni
Haechan : Mówiłem że będzie moja! I co Lucas Hyung?! Głupio ci!! Że we mnie nie wierzyłeś! Ha i co mi teraz powiesz drabino?!
Renjun : Czyn ona mnie właśnie pocałowała w policzek? U kurde czuję że wygrałem życie
Jeno : Wiem że nie jesteś na mnie naprawdę zła [T. I.]. Nie umiesz się na mnie gniewać. I zadbam o to żebyś nigdy nie umiała.
Jaemin :Teraz już się ode mnie nie uwolnisz... Zaraz? Czy ty mi czytasz w myślach? (tak Nana czytam w myślach większości ludzi których znam)
Chenle : To skoro ja jestem delfin to ty jesteś moja Delfinia królowa!
Jisung : Taaaak!!! [T. I.] mnie kocha!!
"... W spokojną jasną noc!"
Czy ktoś jeszcze tak jak ja bardzo kocha piosenki z,, Króla Lwa "?