ARKADAŞLAR BU İLK ROMANIM VE ELİMDEN GELDİĞİ KADAR DEVAM ETTİRECEĞİM.
SİZ DEĞERLİ OKUYUCULARIMIN BEĞENİSİ, YORUMLARI BENİM İÇİN DEĞERLİ:)
BİR HATAM, EKSİĞİM OLURSA ŞİMDİDEN AFFOLA..
BAYA HAYALGÜCÜMÜN KATILDIĞI BU ESER BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİ..
UZATMAYACAĞIM HERKESE İYİ OKUMALAR:)
KENDİNİZE İYİ BAKIN...
SEVİLİYORSUNUZ..
💜👋***
~YENİ HAYATIM~
***
Öncellikle size,
Kısaca insanların yanına nasıl geldiğimizi anlatayım...
Vampirirya biz vampirlerin yaşadığı yer.
Doğup büyüdüğüm yer, ilk anne ve baba dediğim yer,
Yani kısaca tüm ilklerimin yaşandığı yer..
Benim her şeyim:(Sevdiklerimle,dostlarımla eğlendiğimiz yer, tartıştığımız, her türlü duyguyu barındıran ülkem Vampiriryam...
Tabii bir kaç ay öncesine kadar...
ÇÜNKÜ:
İnsanların arasındayız artık. Sebepsiz bir neden yüzünden.
Saçma sapan ortaya çıkan taht kavgası bazı biz vampirleri etkiledi...
Bir kibir, kıskançlık bizi yerimizden yurdumuzdan etti...İnsanlar bizden farklı, belki de farklı olan bizdik.
Bilmiyorum..
Sinirlenince uzayan dişlerimiz, güneş en büyük düşmanımız ismi bile geçilmesi gözlerimizin kanlanmasına yeterdi. Korku anında çıkan kanatlar, uçabilmemiz, bunlar biz vampirlerin yapısıydı..Yani ne uzayan dişlere ne de kanlanan gözlere hâkim olabiliyorduk.
Tabii bu daha buraya taşınmadan önce ve buradaki ilk haftalarımız için geçerliydi..
Çünkü zamanla insani kısmımız vampiri kısmımıza ağır basmaya başladı..
Ve artık güneş eskisi gibi rahatsız etmedi bizi...
Ya da dönüşme gibi bir ihtiyaç artık eskisi kadar ağır basmadı...Her geçen gün daha da kahroldum,
Ben bir vampirdim ama sanki artık bir insandan farkım yok gibiydi..Arada gizlice dönüşüyordum gidip gizlice avlanıyordum kan içtikçe kendime geliyordum bazen dışarıda kimsenin beni görmediği yerde yatıyordum...
Tabi bunu da bana çok gören canım annem ve babama yakalanana kadar..
Sonra artık tamamen umudumu kestim. Sürekli takip altındaydım; her geçen gün, her geçen saat ve her geçen dakika boyu peşimdeydiler:((Daha da içime kapandım..
Her geçen gün artık kilo vermeye başladım... Yani içime attıklarım nasıl olur da yemek yememe izin verebilirdi ki?Ya en kötüsü ise insani vücudumdan dolayı her ay regl denen iğrenç şeyi olmak..
Bu ağrı zaten başımdan eksikti.
Kadınlar bunu her ay düzenli bir şekilde nasıl atlatabiliyor anlayamıyordum!!
Ben nasıl belli yaşıma gelene kadar idare edecektim onu da bilmiyorum!..
Ben vampirim kan severken şimdi nasıl olurda vücudumdan bunu atıyorum anlamıyorum:(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİR(İLK AŞK)
VampireBen ASWANG... Çok güzel bir çocukluk dönemi geçirdim... Babam bu hayattaki en değerlim..🌹 Annem de benim canımın içi... Ama annem daha çok disiplin, katı kurallar çerçevesinde yetişmiş bir vampir... Bu yüzden bana ve kardeşlerime duygudan...