Part 3.

2.1K 73 0
                                    



Danas je Badnjak, sve je prošlo super. Mama nam ne da da otvorimo poklone danas, možda imam 19 godina, ali još uvijek se veselim poklonima kao malo dijete, isto kao i moj brat.
"Mislav, budi se" tiho sam ga dozivala dok sam ga mrdala da se probudi "Ajde, mama i tata su zaspali". Protrljao je oči prije nego što je ustao. Krenuli smo na prstima prema dnevnoj sobi dok je pod pod nama škripio.
"Daj hodaj tiše" šapnuo je kad smo ušli u dnevni boravak. Ispod bora je bila jedna lijepo zamotana kutija na kojoj je pisao 'Za Mislava i Moniku'. Zajednički dar? Možda bude nešto dobro. Mislav ga je otvorio i iz nje izvadio papiric. Procitao ga je i nezadovoljavajuće izdahnuo.
"Daj što piše?" pitala sam dok sam gledala papirić u njegovoj ruci.
"Pogledaj sama" rekao je i pružio mi papirić.
Pogledala sam papirić na kojem je pisalo 'Nismo glupi. Mama i tata xx'. Baš su nas lijepo nasamarili.
Ujutro sam se probudila oko 7 i odmah potrcala dolje. Pogledala sam ispod bora i našla omotnicu na kojoj piše 'Monika'. Omotnica? Što bi moglo biti u omotnici? Možda novci? Nisam više razmišljala o tome nego sam otvorila omotnicu, sve sam očekivala samo ovo ne. Suze su mi došle na oči i nisam ih mogla zaustavit. Lila sam suze k'o kišna godina, suze radosnice. U koverti je bila karta za Justinov koncert i M&G. Zavrištala sam i potrčala u kuhinju kod mame i počela skakati i nenormalno je grliti.
"Hvala mama" jedva sam rekla kroz suze i vrištanje. Moja najveća želja će se ispuniti, upoznat ću svog idola, dečka o kojem sanjam svaki dan, zagrlit ću ga, dotaknuti, reći ću mu koliko ga volim, dok sam razmišljala o tome počela sam još više plakati. Mama je došla do mene govoreći mi da se smirim i zagrlila me.
"Mama upoznat ću ga" rekla sam i jako je stisnula. Ni sama još ne vjerujem, suze su mi opet krenule na oči.
"Neki od nas bi spavali" vidjela sam kako moj brat ulazi u kuhinju trljajući oči. Počela sam mu mahati kartama ispred nosa "Dobro ženo ne zanima me, odi vidjet što sam ja dobio" izbeljila sam mu se i otišla u sobu vidjeti što je on dobio. Na stolu je stajao xbox. Drago mi je zbog njega, dugo je to tražio.
"Moje je bolje" povikala sam iz dnevne sobe.
"Da naravno" rekao je sarkastično. Odjurila sam u sobu i uzela mobitel kako bi javila Aniti, a i Mickey-u. Anita mi je rekla da joj je drago zato što joj više neću dosađivati toliko s tim.
**
Mickey: Gdje? I kada?
Ja: Italija, 10.1., zasto?
Mickey: Onako
Ja: Ne lazi nego mi reci
Mickey: Vidjet ces
(...)
"Mama, tata idem ja" viknula sam s vrata.
"Zabavi se dušo" čula sam mamu kako govori prije nego što sam zatvorila vrata. Ispred kuće je stajala Anita pored nekog jako dobrog auta kojem nisam znala ime.
"Bojim se pitati odakle ti" rekla sam dok sam ju odmjeravala "Zgodna si"
"Ne želiš znati" rekla je i otvorila vozačeva vrata "I ti si zgodna, samo, nije li ti ta haljina malo prekratka?" rekla je i podigla obrvu.
"Daj šuti i uska mi je još, jedva sam ju navukla, a i štikle me već počinju ubijati" ušle smo u auto i odvezle se.
"Ima da se napijem ko nikad prije" rekla sam izlazeći iz auta.
"A ne stara moja" odgovorila je dok je zaključavala auto "Nadam se da ga neće netko ukrasti, ima da me nema"
"Znaš, mislim da nije bila pametna ideja doći autom, ko će nas vozit doma" rekla sam na što je ona samo slegnula ramenima. Ušle smo u klub koji je bio prepun, mislim da ne bismo ušle još koji sat da Anita nije malo pokazala svoj dekolte. Popile smo par pića prije nego što smo otišle plesat kad sam shvatila da me neko uhvatio od iza. Brzo sam se okrenula vidjeti tko je to i to me poprilično iznenadilo. To je bio Fran, Anitin bivši čiju smo kuću gađali jajima. Na čudo nisam se maknula nego sam nastavila plesati s njim.
"Znaš, da trenutno nisam pijana, opalila bi ti takvu šamarčinu" rekla sam primankuvši svoja leđa još bliže njegovom tijelu i osjetila malu izbočinu na njegovim hlačama.
"Onda budimo sretni što si pijana" rekao je i pomaknuo ruke niže, točnije, prema mojoj guzici. Nisam se opirala, a ni bunila. Plesali smo tako još neko vrijeme, on je ruke imao na mojoj guzici, a ja glavu na njegovim prsima.
"Idemo negdje?" pitao je a ja sam bila prepijana da bih mu odgovorila, popila sam stvarno dosta večeras, nova godina je prošla prije pola sata. Odveo me je u svoj auto i koliko sam shvatila išli smo prema njegovoj kući. Čim smo došli u njegovu sobu počeo me nenormalno ljubiti posvuda a ja se nisam bunila. Da nisam pijana, vjerovatno se ništa od ovoga ne bi dogodilo, ali nažalost dogodilo se. Ujutro sam se probudila gola pored Frana, s nenormalnom glavoboljom.
"O moj bože ne, kako sam glupa, isuse, sranje, sranje, sranje, kako sam glupa" počela sam paničariti dok sam tražila svoje stvari po njegovoj sobi. U međuvremenu se on probudio.
"Što radiš?" pitao je trljajući svoje glupe, ružne oči koje su sinoć vidjele svaki dio moga tijela.
"Šta misliš da radim idiote glupi maloumni?" pitala sam iznervirano "Tražim, tražim svoje stvari da što prije mogu otići iz svoje jebene šugave kuće.
"Smiri se mala, sinoć se nisi na ništa bunila" pokušavao je zvučati zavodljivo, gosh kako je glup samo.
"Možda zato šta sam bila jebeno pijana i ti si to lijepo iskoristio maloumni debilu" počela sam razmišljati o tome da odem u njegovu kuhinju po nož i izbodem ga, to bi bilo lijepo, zar ne? Ne, bilo bi previše dokaza.
"Da nešto razjasnimo, da si ti rekla da ne želis ići samnom, nebi te poveo, ali pošto ti nisi ništa rekla, evo nas" slegnuo je ramenima "I još nešto, možda jesi sexy i sve, ali nemoj si previše umišljati, ovo sam učinio sam da se osvetim Aniti, ne kažem da nisam uživao, al ono, kužiš me?" na to sam samo naživcirano otpuhala i izašla iz njegove kuće.
"Boli glava seko?" pitao je Mislav dok me gledao kako pijem tabletu za glavobolju.
"Ni ne znaš koliko" rekla sam i stavila ruke na glavu, glavobolja me doslovno ubija.
"O da znam, jako dobro"
"Kako to da se ti nisi napio?" pitala sam dok sam ga gledala s podignutom obrvom. Mislim on dolazi pijan doma čak i kad nije nova godina, i to par puta tjedno, a da se nije napio za novu godinu, to mi je malo čudno.
"Prestao sam piti" rekao je i slegnuo ramenima.
"Da pogodim, neka cura je razlog" preokrenula sam očima. Jednom je u svom životu imao ozbiljnu vezu, trajala je 2 godine. Zbog nje je prestao piti, pušiti i još puno stvari, ali odselila se, u Dubrovnik. Neko vrijeme su pokušavali održati vezu na daljinu, ali kad su shvatili da ne ide, zapravo ona je shvatila da ne ide, prekinula je s njim. Tad je sve opet počelo, svaki dan opijanje, dolazio je kući napušen i pijan. Bilo bi oke da je pušio samo cigarete, ali navukao de i na marihuanu, i ja sam par puta pušila s njime, ali odlučila sam si ne uništiti život. Danas više nije takav, iako se zna desiti da dođe kući pijan i napušen. Mama i dan danas proklinje tu curu, govori kako mu je ona uništila život.
"Dap, mislim da sam se opet zaljubio, i mislim da bi ovo moglo potrajati" rekao je dok mu se osmijeh širio od uha do uha, sretna sam zbog njega, bar će sad imati nekoga tko će ga moći smiriti.
"Braco moj sretna sam zbog tebe, samo, pazi da se ne dogodi što i zadnji put" rekla sam i namignula mu "A sad, idem leć i ne mislim se budit do navećer" ustala sam sa stola i krneula prema sobi.
"Neće" čula sam kako je Mislav iz kuhinje tiho rekao, ali opet dovoljno glasno da ga čujem. Spavala sam dosta dugo, ni sama ne znam koliko. Kad sam se probudila glava me još uvijek bolila, ali hvala bogu ne kao prije. Sada sam zapravo shvatila kakvo sam sranje zapravo napravila. Spavala sam s bivšim od najbolje prijateljice, uz to, da bude još zanimljivije, on ju je prevario i ja sam gađala njegovu kuću jajima."Majmune da nisi pisnuo Aniti o onome sinoć, ili me se čuvaj" napisala sam Franu poruku na fejsu. "Sori mala, reko sam joj već, i da bojim te se jako znaš" poruka je stigla u roku minute. Ubit ću ga. Zazvonio mi je mobitel, bila je Anita. Omg što će mi reći, ne želim pokvariti naše prijateljstvo. Ubit ću Frana. Javila sam se.
"Kučko glupa maloumna retardirala kurvo nedojebiva kako si mi to mogla napraviti? Pa jebem te ja glupu vjerovala sam ti znaš, više nego ikome drugome, ovo ne bi očekivala ni od najgore neprijateljice, a kamoli od najbolje prijateljice. Mrzim te, jebeno te mrzim" derala se na telefon na što su meni počele teći suze, ponajviše zbog toga što sam znala da je sve to istina. Što sam to napravila, stvarno sam kurva.
"O-oprosti, b-bila sam p-pijana" to je sve što sam uspijela reći prije nego što sam briznula u plač poput malog djeteta.
"Bila si pijana? Bila si pijana? Pijana? Jel to jebeno sve što ćeš reći nakon što si mi spavala s bivšim koji me prevario, i još si znala da ga još volim? Znaš Monika, stvarno sam imala bolje mišljenje o tebi" rekla je i poklopila. Gurnula sam glavu u jastuk i zavrištala. Suze su išle same od sebe. Moj brat je ušao u sobu.
"Monika ideš s nama..." zastao je kad je vidio u kakvom sam stanju.
"Jebeno izađi iz sobe" zaderala sam se toliko jako da me malo zapeklo u grlu i bacila na njega prcu stvar koja mi je bila pri ruci. A to je bila lampa. Naredna tri dana nisam izlazila iz sobe, nisam jela ni pila. Cijele dane sam se dopisivala s Mickey-em. Rekla sam mu sve, doslovno sve. Od riječi do riječi. Utješio me, puno puta. Smirio me. Nas dvoje se jednostavno razumijemo. Anitu sam zvala ali je promijenila broj, pisala sam joj na svim društvenim mrežama koje je imala, poruke je pogledala, a zatim me blokirala. Justinov koncert je za 4 dana, prekosutra ja i tata idemo u Italiju, ostat ćemo par dana, pošto tata ima neke prijatelje tamo, a i škola još nije počela. To je jedina stvar kojoj se zadnjih dana veselim, što ću napokon vidjeti Justina, upoznati ga, dotaknuti, zagrliti.
"Ja ovo više ne mogu trpjeti, doveo sam nekoga" rekao je moj brat ulazeći u moju sobu.
"Izađi" rekla sam tiho i pokazala prema vratima na kojima je stajala glavom i bradom Anita. Oči su mi se raširile od šoka.
"Vaš dvije riješite što imate, i da nisi izašla iz sobe dok se ne pomirite" rekao je Mislav gledajući prema Aniti. Samo je kimnula glavom i došla do mog kreveta, moj brat je izašao iz sobe i zatvorio vrata za sobom.
"Hej" tiho sam rekla. Omg, zašto sam to rekla, kako sam glupa.
"Hej" odgovorila mi je istim tonom, tiho. Par sekundi smo šutjele prije nego što je ona počela "Gle, znam da nisam tako trebala reagirati i tako te izvrijeđati, ali ono, kako bi tebi bilo da si saznala da sam spavala s Toniem?"
"Vjerovatno isto kao i ti" rekla sam tiho i spustila glavu.
"Rezumijem da si bila pijana, ali stvarno mislim da to nisi trebala napravit" rekla je na što joj je jedna suza kapnula niz lice.
"Znam da nisam, i vjerum mi, sve bi' dala da to mogu promijeti"
"Znam da bi" rekla je i zagrlila me. Trebalo mi je ovo, njezin zagrljaj. Falila mi je. Jako.
"Kad me tvoj brat nazvao nisam mu vjerovala, ali curo, kako to izgledaš, idemo te srediti i kupiti ti nešto za Italiju, nećeš mi u starim krpama ić, ajmo ajmo" ustala je s kreveta i uputila se prema mojem ormaru. To je moja Anita, vratila se "Još ležiš? Diži se jebote, vadi šminku, peglu, sve sve. Obavila si higijenu, zar ne?" upitala je nakratko me gledajući kako se samo smiješim, čovječe kako ja nju obožavam.
"Jesam" rekla sam još uvijek sa smiješkom na licu "Izvadi ti, znaš gdje mi sve stoji bolje od mene"
"Oke, sjedi onda" rekla je i izvukla stolac ispred ogledala "To ćeš nositi" rekla je i pokazala na bijele hlače i krem široki pulover i bijelo-kremasti šal.
"Nemogu nosit bijele hlače" rekla sam s nekom tugom u glasu, stvarno mi se svidjelo što mi je izabrala.
"Zašto?" pitala je i podignula jednu obrvu.
"Oni su mi dani Kolumbo"
"A joj sori, oke nije velika stvar, nosit ćeš crne" samo sam kimnula glavom. Našminkala me, speglala i obukla, cura je stvarno umijetnik, ja ovo od sebe nikad ne bih mogla napraviti.
"Hvala buraz" zagrlila sam ga prije nego što sam izašla iz kuće za Anitom.
(...)
Danas je srijeda. U petak idem u Italiju, a Justinov koncert je u subotu. Pomirila sam se Anitom. Mickey-a ću upoznat u Italiji. Može li život biti bolji? Pa, ja mislim da ne može. Samo se nadam da Mickey nije neki pedofil koji će me silovat iza nekog ugla. Još nisam spakirala svoje stvari, ali neću ih puno nositi. Ostajemo samo 6 dana. Nažalost. A dobro, ostali bi još i kraće da tata nema nekog posla. Jučer sam bila vani s Larom, trenutnom curom moga brata. Cura je stvarno predobra, nadam se da moj brat neće skoro prekinuti s njome. Danas dolazi ovamo, pomoći će mi spakirati se, pošto je završila modnu školu. Začula sam zvono na vratima. Sišla sam dolje kako bi otvorila, ali moj brat me preduhitrio. Već se ljubio na pragu s Larom.
"A ne, danas je došla zbog mene braco" rekla sam povukavši Laru.
"Pa smijem poljubit curu pobogu" rekao je i preokrenuo očima. Samo sam mu se izbeljila i Lara i ja smo otišle o moju sobu. Čim smo ušle počela je vaditi odječu iz ormara bacajući ih na dvije hrpice govoreći 'da' i 'ne'
"Pobogu Monika što će ti ovo" rekla je i izvadila debeli džepmer iz ormara.
"Volim taj džepmer" rekla sam i spustila glavu. Od bake je.
"Sad ćemo ga srediti" rekla je i počela trgati džemper.
"Što radiš to?" zabrinuto sam rekla. Stvarno volim taj džemper.
"Smiri se, pogledaj" rekla je i pokazala mi džemper, što god da je napravila s njim, sada izgleda savršeno.
"Wow" to je jedino što sam uspijela reći.
"Sada ide pod da"
Još je neko vrijeme bacala odiječu na hrpe. Nemam ja tako puno odječe, ali ništa ne bacam, tako da se nakupi. Ali nosim samo trećinu toga što imam u ormaru. Donijela sam veliku putnu torbu i spakirala ono što mi je ona rekla da spakiram. I šminku. Dva para tenisica, timberlandice, bez kojih nigdje ne idem, osim ako nije ljeto naravno i hunterice. Možda imam skupu obuću, ali kad se o njoj radi, ne gledam cijenu, samo želim da je udobno i da traje. Lara je ostala prespavati, u Mislavovoj sobi. Drago mi je da je njegova soba u prizemlju pa ih nisam čula. Jako drago.

Believe - Justin Bieber fanfiction(završena)Where stories live. Discover now